silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,341
- İsim
- Murat İNCİ
Bazı zamanlarda comfortline bazı zamanlarda ise highline tavsiye ediyoruz.
Peki neye göre? ve nasıl?
İşin aslı aracı aldıktan sonra;
1. kullanımında eğer düşük maliyet isteniyorsa
2. Yıllık 5Bin km'yi ancak dolduruyorsa
3. Sadece ve çoğunlukla şehir içi kullanıma sahipse
4. Bütçe kesin olarak sınırlı ve highline a ulaşmaya ancak yetiyorsa.
Çünkü aracın alım-satım işlemleri son masrafınız değil. Daha trafik sigortası, kasko sigortası, boya koruma, lastik paspas veya bagaj havuzu gibi olmazsa olmaz aksesuarlar limitin oldukça üzerine çıkmanızı gerektirecek ilk bakışta göze görünmeyen masraflar var.
5. Hız sevmeyen sakin kullanıcı modunda kullanmaktan zevk alan yapıda veya altında güçlü motor olursa dayanamayıp gazlayacağından çekiniyorsa.
6. Belli aksesuarları özellikle istiyor diğerleri kullanışlı olmayacaksa.
Çünkü tıpkı benim gibi bu sayade Bi-Xenon Plus farlara, nam-ı diğer U-Ledli farlara asla sahip olamazdım.
Bir başka kişi cam tavan olmadan asla olmaz diyebilir, bir başkası ise ergo koltuklu araç isteyebilir. Bazen bütçeniz sınırlıysa veya diğerlerini gereksiz görüyorsanız bunlara ulaşmanın yolu diğer donanımları gözden çıkartmaktan geçmekte..
7. Aldıktan sonra en az 4 ila 5 yıl veya daha uzun süre kullanacaksa veya sık araç değiştirmiyorsa.
8. Görünüş ve lüksten ziyada işlev ve ihtiyaçlar ön plandaysa
Highline yerine opsiyonel donanımlarla küçük dokunuşlar yapılarak Comfortline önerilebilir ve önerilmelidir.
Peki neye göre? ve nasıl?
İşin aslı aracı aldıktan sonra;
1. kullanımında eğer düşük maliyet isteniyorsa
2. Yıllık 5Bin km'yi ancak dolduruyorsa
3. Sadece ve çoğunlukla şehir içi kullanıma sahipse
4. Bütçe kesin olarak sınırlı ve highline a ulaşmaya ancak yetiyorsa.
Çünkü aracın alım-satım işlemleri son masrafınız değil. Daha trafik sigortası, kasko sigortası, boya koruma, lastik paspas veya bagaj havuzu gibi olmazsa olmaz aksesuarlar limitin oldukça üzerine çıkmanızı gerektirecek ilk bakışta göze görünmeyen masraflar var.
5. Hız sevmeyen sakin kullanıcı modunda kullanmaktan zevk alan yapıda veya altında güçlü motor olursa dayanamayıp gazlayacağından çekiniyorsa.
6. Belli aksesuarları özellikle istiyor diğerleri kullanışlı olmayacaksa.
Çünkü tıpkı benim gibi bu sayade Bi-Xenon Plus farlara, nam-ı diğer U-Ledli farlara asla sahip olamazdım.
Bir başka kişi cam tavan olmadan asla olmaz diyebilir, bir başkası ise ergo koltuklu araç isteyebilir. Bazen bütçeniz sınırlıysa veya diğerlerini gereksiz görüyorsanız bunlara ulaşmanın yolu diğer donanımları gözden çıkartmaktan geçmekte..
7. Aldıktan sonra en az 4 ila 5 yıl veya daha uzun süre kullanacaksa veya sık araç değiştirmiyorsa.
8. Görünüş ve lüksten ziyada işlev ve ihtiyaçlar ön plandaysa
Highline yerine opsiyonel donanımlarla küçük dokunuşlar yapılarak Comfortline önerilebilir ve önerilmelidir.