silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,342
- İsim
- Murat İNCİ
Eğer kılıf konusunda ısrarlıysanız tavsiyem özellikle deri iç döşeme yapan iyi bir döşemeciye gidip kılıf diktirmek...
Yanlız koltuklarımızda airbag bulunduğu için kaza anında açılmasını engellememeli.
Bu örnek gerçek deri değil de artico deri denilen malzemeden ve air bagler için risk olmadığı söyleniyor. Bunun nedeni ise dikişte kullanılan ip kalınlığıyla alakalı .Piyasada 10 kat ip dahi kullanan firmalar var .Bunda çokta garantili olabileceğine inanmıyorum.airbagli araçlarda Orjinal ip kalınlığı 4-6 kattır.
Burada kullanılan ipler ise cousin marka orjinal otomobillerin kullandığı oto testli airbaglerde rahatlıkla kopabilen ve patlamaya engel olmayan türden. Bunun yanında yan ve arka kısımlarda kullandığımız alman suni derilerde hem çizilmelere karşı dayanıklı hemde airbag çıkışında hiç problem yaşanmadan açılmasına olanak veriyor.Nitekim airbag patlamışsa sadece deri kısmı iki parça değiştirme imkanı var..Bunun yanında dikkat edilmesi gereken en önemli husus bu da değil..Sag koltuk ağırlık sensörü .koltuğun içindeki jelatin kaplı bir devre şeklinde olup deri yapan kişinin en fazla dikkat etmesi gereken husus bu.. Bunu bilmeyen yaparız abi tarzı atlıyan bir döşemeci bunu kesebilir ve bu durumda size en az 600 euro gibi bir masraf açabilir.
Bunlar dışında airbagle alakalı bir durum yok koltuk altından fişler sökülüyor ve aynen takılıyor.Bu fiş söküm takımında dikkat edilmesi gereken husus sa bu arada, söküm takım arasında geçen sürede kontak çevrilmemeli çünkü çevrildiği takdirde fiş bağlı olmadığı için airbag ışığı yanar ve bunu ancak serviste söndürebilirsiniz.
Aslında koltuklara da direksiyona da kılıf önermem..
Kullanın eskisin...
İkinci el sattığınız kişi mi sürsün sefasını bu güzelliklerin?
Yüzük ve tırnaklar ile anahtarınızın sustasını açtıktan sonra arabaya binmek yerine koltuğa oturduktan sonra açmaya dikkat ve gayret ederseniz uzun yıllar dayacaktır
Yanlız koltuklarımızda airbag bulunduğu için kaza anında açılmasını engellememeli.
Bu örnek gerçek deri değil de artico deri denilen malzemeden ve air bagler için risk olmadığı söyleniyor. Bunun nedeni ise dikişte kullanılan ip kalınlığıyla alakalı .Piyasada 10 kat ip dahi kullanan firmalar var .Bunda çokta garantili olabileceğine inanmıyorum.airbagli araçlarda Orjinal ip kalınlığı 4-6 kattır.
Burada kullanılan ipler ise cousin marka orjinal otomobillerin kullandığı oto testli airbaglerde rahatlıkla kopabilen ve patlamaya engel olmayan türden. Bunun yanında yan ve arka kısımlarda kullandığımız alman suni derilerde hem çizilmelere karşı dayanıklı hemde airbag çıkışında hiç problem yaşanmadan açılmasına olanak veriyor.Nitekim airbag patlamışsa sadece deri kısmı iki parça değiştirme imkanı var..Bunun yanında dikkat edilmesi gereken en önemli husus bu da değil..Sag koltuk ağırlık sensörü .koltuğun içindeki jelatin kaplı bir devre şeklinde olup deri yapan kişinin en fazla dikkat etmesi gereken husus bu.. Bunu bilmeyen yaparız abi tarzı atlıyan bir döşemeci bunu kesebilir ve bu durumda size en az 600 euro gibi bir masraf açabilir.
Bunlar dışında airbagle alakalı bir durum yok koltuk altından fişler sökülüyor ve aynen takılıyor.Bu fiş söküm takımında dikkat edilmesi gereken husus sa bu arada, söküm takım arasında geçen sürede kontak çevrilmemeli çünkü çevrildiği takdirde fiş bağlı olmadığı için airbag ışığı yanar ve bunu ancak serviste söndürebilirsiniz.
Aslında koltuklara da direksiyona da kılıf önermem..
Kullanın eskisin...
İkinci el sattığınız kişi mi sürsün sefasını bu güzelliklerin?
Yüzük ve tırnaklar ile anahtarınızın sustasını açtıktan sonra arabaya binmek yerine koltuğa oturduktan sonra açmaya dikkat ve gayret ederseniz uzun yıllar dayacaktır
Moderatör tarafında düzenlendi: