Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 Hakkinda şikayet


silvershadow

Emekli
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
8,996
Tepkime puanı
1,340
İsim
Murat İNCİ
Olay uzun yol kullanımı esnasında sağ arka lastiğin "atlama" tabir edilen görüntüsü nedeniyle satın alınan bayiye teslimi ile başlıyor.

Müşteri hizmetlerine şikayet kaydı sonrasında başlayan mail trafiğinin sonucunda teknik inceleme raporu geliyor.

Rapor da eklendi.

Israrlı takip sonuç getiriyor ve Goodyear ayıplı malını değiştirmeyi kabul ediyor.

Benzer durumla karşılaşılması olasılığına karşı bilinclendirme amaçlı olarak tüm yaşadıklarını özetlediğim  dostumuza ait kişisel bilgilerini maksadini aşmaması için gizledim.

20170516_211942.png

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Olay uzun yol kullanımı esnasında sağ arka lastiğin "atlama" tabir edilen görüntüsü nedeniyle satın alınan bayiye teslimi ile başlıyor.

Müşteri hizmetlerine şikayet kaydı sonrasında başlayan mail trafiğinin sonucunda teknik inceleme raporu geliyor.

Rapor da eklendi.

Israrlı takip sonuç getiriyor ve Goodyear ayıplı malını değiştirmeyi kabul ediyor.

Benzer durumla karşılaşılması olasılığına karşı bilinclendirme amaçlı olarak tüm yaşadıklarını özetlediğim  dostumuza ait kişisel bilgilerini maksadini aşmaması için gizledim.

Ekli dosyayı görüntüle 11284
İyi akşamlar @silvershadow Murat üstadım,

Arkadaşı tebrik etmek lazım,haklı olduğunu sonuna kadar savunarak Goodyear'ı dize getirmeyi başarmış ;)

 
hocam atlama diye tabir ettiğiniz şey nasıl birşey bu konuda biraz bilgisizim lastiğin fotosu yok mu acaba?

 
hocam atlama diye tabir ettiğiniz şey nasıl birşey bu konuda biraz bilgisizim lastiğin fotosu yok mu acaba?
Değerli Hocam dışarıdan bakılınca görülebilir bir şey olmadığından fotoğraf ekleyemedik. Kullanımda balans benzeri bir titreme veya pat pat diye bir çarpma sesi de çıkartabilir. Balanstan farkı balans belli hız aralıklarında belirgin hale gelirken bu durum her hızda gözlenebilir.

Ancak kullanıcının hissedebileceği bir üretim hatasıdır. Eğer ön tekerlekte olsa sert girilen bir çukur veya kaldırıma çıkma neticesinde de benzer bir  durum oluşabilir. Sağ arka tekerlek olunca bu konuda ithamda bulunmaya cesaret edememiş üretici. 

 
Benzer bir sorun benimde başıma geldi.

Ocak ayında sıfır olarak aldığım conti ts860 kışlıkların birinde hata vardı. Kullanıma engel değil ama pat pat pat vuruyordu. Garantiye gönderdik, "Frene kaptırma sonucu mevzi aşınma" diyerek kabul etmediler. Biraz kullanımdan sonra aşınıp düzeleceğini söyledi lastikçi.

İlginç olan, bu lastik sağ arkadaydı, ani fren vb durum olsa sol tarafında olması gerekmez mi?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Benzer bir sorun benimde başıma geldi. Ocak ayında sıfır olarak aldığım conti ts860 kışlıkların birinde hata vardı. Kullanıma engel değil ama pat pat pat vuruyordu. Garantiye gönderdik, "Frene kaptırma sonucu mevzi aşınma" diyerek kabul etmediler. Biraz kullanımdan sonra aşınıp düzeleceğini söyledi lastikçi. İlginç olan, bu lastik sağ arkadaydı, ani fren vb durum olsa sol tarafında olması gerekmez mi?
Bayağı bilimsel ve teknik bir açıklama olmuş,ve sadece tek lastik etkilenmiş enteresan bir şekilde .  Eren [mention=22]fcsrn[/mention] kardeşim bence mücadeleyi devam ettirmeliydin yılmadan yorulmadan hakkını aramalıydın sonuna kadar


Geçmiş olsun.

 
Bayağı bilimsel ve teknik bir açıklama olmuş,ve sadece tek lastik etkilenmiş enteresan bir şekilde .  

Eren [mention=22]fcsrn[/mention] kardeşim bence mücadeleyi devam ettirmeliydin yılmadan yorulmadan hakkını aramalıydın sonuna kadar


Geçmiş olsun.
Teşekkürler Adnan Abi, o ara başka bir mesele ile meşguldüm ona ayıracak zaman yoktu birazda erindim sanırım. :)

 

Geri
Üst Alt