dsg lerde gaz pedal tepkimeleri


enginse

Yeni Üye
Katılım
20 Ara 2015
Mesajlar
23
Tepkime puanı
0
İsim
Engin
arkadaşlar elektronik pedal sanırım benim aracımdaki pedal sistemi. otomatik araç kullanıyorum ve gaz tepkimeleri çok yavaş istediğim gibi tepki vermiyor bastığımda daha çok ekonomik kullanıyor bastığım kadar hızlı gitmiyor araç manuel veya gaza bastığın kadar giden araçlar gibi değil ama gaza köklediğimde araç hızlı gideceğimi anlıyor öle geçiyor atraksiyon moduna yani ani hareketmelerde güven vermiyor bu durum 1.0 motor golf manuel kullanıyorum gaza bastığım kadar gidiyor benim araç tintini tintini :D   bir özellikmidir veya başka bişimidir bunun pedal commander tarzı bişi takmadan bi çözüm yolu varmı biliyormusunuz 

 
Hocam benzin ile dizel bir olmaz. Gaz tepkimesi kodlaması var forumda. Bunun ile bir nebze daha iyi olacaktır

 
Hocam benzin ile dizel bir olmaz. Gaz tepkimesi kodlaması var forumda. Bunun ile bir nebze daha iyi olacaktır
105'likler nasıldı bilmiyorum, ama aracımda 1.4TSI'daki turbo boşluğu yok.  Gaza anında tepki veriyor ve buna bayıldım.  Motor özelliklerini incelediğimde Kompresör/Turbo tribün yazıyor, etkisi var mı bilemiyorum. Golf 6 160 hp'liklerde de turbo boşluğunun önüne geçmek için kompresör kullanılmıştı. 

 
arkadaşlar elektronik pedal sanırım benim aracımdaki pedal sistemi. otomatik araç kullanıyorum ve gaz tepkimeleri çok yavaş istediğim gibi tepki vermiyor bastığımda daha çok ekonomik kullanıyor bastığım kadar hızlı gitmiyor araç manuel veya gaza bastığın kadar giden araçlar gibi değil ama gaza köklediğimde araç hızlı gideceğimi anlıyor öle geçiyor atraksiyon moduna yani ani hareketmelerde güven vermiyor bu durum 1.0 motor golf manuel kullanıyorum gaza bastığım kadar gidiyor benim araç tintini tintini :D   bir özellikmidir veya başka bişimidir bunun pedal commander tarzı bişi takmadan bi çözüm yolu varmı biliyormusunuz 
Değerli Hocam 

Gaz pedalı ekonomi odaklı programlıdır. Tepkilerinin gecikmeli olması bu yüzdendir.

Sürüş profili seçme özelliği olduğunda Bunu kontrol etmek mümkündür.

 
Değerli Hocam 

Gaz pedalı ekonomi odaklı programlıdır. Tepkilerinin gecikmeli olması bu yüzdendir.

Sürüş profili seçme özelliği olduğunda Bunu kontrol etmek mümkündür.
murat hocam sürüş profili sanırım dcc idi ben aracı alırken 3200 tl fiyat çekmişlerdi illaki aracı değiştiririm die çok ahım şahım işime yaramaz die almamıştım bu özelliği. aracı gaz pedalını sadece manuel olarak kullanınca f1 kulkçıkları dan kontrol edince guzel gidiyor tabi her zaman perfonmans arayan biri değilim ama trafik içinde bazen tehlikeli duruma düşmemek için ani hareketlenme yapmak gerek bu yuzden sıkıntılı bir durum benim için . bunun için pedal commender taksamda işe yarıcağını sanmıyorum şu olayı iptal etmenin yolunu bulsam yeterli sanırım. buda kodlamadan geçiyor gibi geliyor bana

 
murat hocam sürüş profili sanırım dcc idi ben aracı alırken 3200 tl fiyat çekmişlerdi illaki aracı değiştiririm die çok ahım şahım işime yaramaz die almamıştım bu özelliği. aracı gaz pedalını sadece manuel olarak kullanınca f1 kulkçıkları dan kontrol edince guzel gidiyor tabi her zaman perfonmans arayan biri değilim ama trafik içinde bazen tehlikeli duruma düşmemek için ani hareketlenme yapmak gerek bu yuzden sıkıntılı bir durum benim için . bunun için pedal commender taksamda işe yarıcağını sanmıyorum şu olayı iptal etmenin yolunu bulsam yeterli sanırım. buda kodlamadan geçiyor gibi geliyor bana
belki biliyorsunuzdur ama söylemek istedim ani durumlar için vites  d de iken bi tık aşağı çekip bıraktığınızda  spor moda geçer ve yeterli tepkimeyi görürsünüz. 

 
belki biliyorsunuzdur ama söylemek istedim ani durumlar için vites  d de iken bi tık aşağı çekip bıraktığınızda  spor moda geçer ve yeterli tepkimeyi görürsünüz. 
işte ani durumlarda birde emanet can taşıyosanız soğuk kanlılığını koruyabilicek biri çok rahat gereklş hareketleri yapar şahsen ben 17 yıllık şöförlüğüm var ben kendime yuzde yuz garanti etmem teoride bilmek ile başa geldiğinde uygulamak benim için çok farklı şeyler benim mantığım öylr bir durumda aracı s moda geçireceğime direk direk arkası kulakçıklarşa 2 vites düşürüp gazı köklenek olur direksiyondan  ellerimi bırakmadan ve zamandan kazanarak ama işte bu aklıma gelicekmi die düşünmeden edemiyorum sadece olabilicek kötü senaryolar için bana bastığın kadar gitmesi aracın daha mantıklı geliyo 

 
murat hocam sürüş profili sanırım dcc idi ben aracı alırken 3200 tl fiyat çekmişlerdi illaki aracı değiştiririm die çok ahım şahım işime yaramaz die almamıştım bu özelliği. aracı gaz pedalını sadece manuel olarak kullanınca f1 kulkçıkları dan kontrol edince guzel gidiyor tabi her zaman perfonmans arayan biri değilim ama trafik içinde bazen tehlikeli duruma düşmemek için ani hareketlenme yapmak gerek bu yuzden sıkıntılı bir durum benim için . bunun için pedal commender taksamda işe yarıcağını sanmıyorum şu olayı iptal etmenin yolunu bulsam yeterli sanırım. buda kodlamadan geçiyor gibi geliyor bana
Doğru ama eksik bilgi vermişler.

DCC ile birlikte sürüş profili seçme özelliği geliyor.

Ancak yalnızca sürüş profili seçme özelliği de alınabiliyor. 390 lira civarındaydı şimdi olsa olsa 430 olmuştur.




 
Doğru ama eksik bilgi vermişler.

DCC ile birlikte sürüş profili seçme özelliği geliyor.

Ancak yalnızca sürüş profili seçme özelliği de alınabiliyor. 390 lira civarındaydı şimdi olsa olsa 430 olmuştur.
2015 eylül ayında vermiştim sipariş o kadar araştırdım bu konu hakkında hiç bilgiye rastlamadım keşke öğrenmemiş olsaydım :(

 
işte ani durumlarda birde emanet can taşıyosanız soğuk kanlılığını koruyabilicek biri çok rahat gereklş hareketleri yapar şahsen ben 17 yıllık şöförlüğüm var ben kendime yuzde yuz garanti etmem teoride bilmek ile başa geldiğinde uygulamak benim için çok farklı şeyler benim mantığım öylr bir durumda aracı s moda geçireceğime direk direk arkası kulakçıklarşa 2 vites düşürüp gazı köklenek olur direksiyondan  ellerimi bırakmadan ve zamandan kazanarak ama işte bu aklıma gelicekmi die düşünmeden edemiyorum sadece olabilicek kötü senaryolar için bana bastığın kadar gitmesi aracın daha mantıklı geliyo 
Belki aracın bastığı kadar gitmesi size daha mantıklı gelir yada geliyor ama siz o ani ihtiyaç anında gaza ne kadar basarsanız basın, ne kadar çabuk tepki verirseniz verin., kulakçıklardan 2 vites birden de düşürseniz hiç bir zaman aracı S modundaki kadar şahlandıramazsınız., Çünkü siz otomatik vitesli bir aracı manuel vites mantığıyla kullanıp 2 vites birden küçültüm hadi hızlan diyorsunuz., sanki araç manuel vitesmiş gibi tepkiyi vermesini istiyorsunuz  ama otomatik vitesli bir araçtan hiç bir şey yapmadan böyle bir tepki vermesini isteme gibi bir ne lüksünüz olabilir, ne de böyle birşey talep etmeye hakkınız var.,

Düşünsenize manuel vites bir arabada ani güç ihtiyacı anında debraja basıp vites küçültmek ve vitesi küçültükten sonra tekrardan aracın kavrama yapması anında geçen süre ne kadardır..? Bir de DSG şanzıman ile tek yapmanız gereken parmak ucunuzla tık diye dokunup aracı S moduna alarak ve başka hiç bir şey yapmadan ve harıl harıl vites değiştirmekle uğraşmadan., bunu sizin yerinize saniyenin 200'de biri gibi akıl almaz kısa sürede aracın sizin yerinize vitesleri değiştirdiğini düşünün..?

Hatta Golf 'ü bir kenara bırakın.., aracınız 911 Carrera 'da olsa Ferrari 488 GTO 'da olsa eğer aracınız yarı-otomatik bir DSG, PDK, Getrag.,  bir araç ise o araç markası ne olursa olsun siz o aracı S moduna almadığınız sürece vaad ettiği torku size hiç bir zaman sunamaz.,

Eğer biraz sert yazdıysam lütfen sakın yanlış anlamayın asla sizin şahsınıza saygısızlık gibi bir niyetim yoktur., olamazda zaten..!! Şunu da belirtmeliyim ki ben de uzun yıllar manuel vites araç kullanımış biri olarak eğer birden DSG  gibi bir şanzımana geçiş yapsaydım., sanırım bende yaşadığınız sıkıntının aynısını bir nebze yaşardım., bunun tek çözümü var o da kullanım alışkanlıklarınızı değiştirerek DSG 'nin nabzına göre şerbet vermeniz :)

 
Belki aracın bastığı kadar gitmesi size daha mantıklı gelir yada geliyor ama siz o ani ihtiyaç anında gaza ne kadar basarsanız basın, ne kadar çabuk tepki verirseniz verin., kulakçıklardan 2 vites birden de düşürseniz hiç bir zaman aracı S modundaki kadar şahlandıramazsınız., Çünkü siz otomatik vitesli bir aracı manuel vites mantığıyla kullanıp 2 vites birden küçültüm hadi hızlan diyorsunuz., sanki araç manuel vitesmiş gibi tepkiyi vermesini istiyorsunuz  ama otomatik vitesli bir araçtan hiç bir şey yapmadan böyle bir tepki vermesini isteme gibi bir ne lüksünüz olabilir, ne de böyle birşey talep etmeye hakkınız var.,

Düşünsenize manuel vites bir arabada ani güç ihtiyacı anında debraja basıp vites küçültmek ve vitesi küçültükten sonra tekrardan aracın kavrama yapması anında geçen süre ne kadardır..? Bir de DSG şanzıman ile tek yapmanız gereken parmak ucunuzla tık diye dokunup aracı S moduna alarak ve başka hiç bir şey yapmadan ve harıl harıl vites değiştirmekle uğraşmadan., bunu sizin yerinize saniyenin 200'de biri gibi akıl almaz kısa sürede aracın sizin yerinize vitesleri değiştirdiğini düşünün..?

Hatta Golf 'ü bir kenara bırakın.., aracınız 911 Carrera 'da olsa Ferrari 488 GTO 'da olsa eğer aracınız yarı-otomatik bir DSG, PDK, Getrag.,  bir araç ise o araç markası ne olursa olsun siz o aracı S moduna almadığınız sürece vaad ettiği torku size hiç bir zaman sunamaz.,

Eğer biraz sert yazdıysam lütfen sakın yanlış anlamayın asla sizin şahsınıza saygısızlık gibi bir niyetim yoktur., olamazda zaten..!! Şunu da belirtmeliyim ki ben de uzun yıllar manuel vites araç kullanımış biri olarak eğer birden DSG  gibi bir şanzımana geçiş yapsaydım., sanırım bende yaşadığınız sıkıntının aynısını bir nebze yaşardım., bunun tek çözümü var o da kullanım alışkanlıklarınızı değiştirerek DSG 'nin nabzına göre şerbet vermeniz :)
ya bu konuyu sorma nedenim başıma gelmiş olması malum onunuze bir anda biri atlaya biliyo veya bir araç çıkabiliyo benimde önüme beklerken birden yola fırlayan bir araç çıktı tabi ben ani frenle arkamda 2 tane çocuğumda vardı yola çok fazla dikkat etmeden kenara sıkıştırdım kendimi arkamda hızlıgelen bir araç olsaydı belkide bana çarpıcaktı normalde çok sakin araç kullanırım o gunde zaten sakindim o yuzden çok fazla sıkıntım olmadı yavaş olmam nedeni ile.. birde yanlışım varsa duzeltin normalde otomatik olarak giderken mesela "d" modunda vitesi vites kolundan manuel e almadan direk kulakçıklarla manuele alabiliyosunuz vites topuzuna uzanmadan ve bir süre o şekil kullandığınızda vites kendini normale "d" moduna alıyo zaten bunu bikaç sefer denedim kendi kanaatim kontrol çok daha kolay direksiyon hakimiyetini bırakmadan çok kolay mudahele edebiliyorum die düşündüm 

 

Geri
Üst Alt