Belki aracın bastığı kadar gitmesi size daha mantıklı gelir yada geliyor ama siz o ani ihtiyaç anında gaza ne kadar basarsanız basın, ne kadar çabuk tepki verirseniz verin., kulakçıklardan 2 vites birden de düşürseniz hiç bir zaman aracı S modundaki kadar şahlandıramazsınız., Çünkü siz otomatik vitesli bir aracı manuel vites mantığıyla kullanıp 2 vites birden küçültüm hadi hızlan diyorsunuz., sanki araç manuel vitesmiş gibi tepkiyi vermesini istiyorsunuz ama otomatik vitesli bir araçtan hiç bir şey yapmadan böyle bir tepki vermesini isteme gibi bir ne lüksünüz olabilir, ne de böyle birşey talep etmeye hakkınız var.,
Düşünsenize manuel vites bir arabada ani güç ihtiyacı anında debraja basıp vites küçültmek ve vitesi küçültükten sonra tekrardan aracın kavrama yapması anında geçen süre ne kadardır..? Bir de DSG şanzıman ile tek yapmanız gereken parmak ucunuzla tık diye dokunup aracı S moduna alarak ve başka hiç bir şey yapmadan ve harıl harıl vites değiştirmekle uğraşmadan., bunu sizin yerinize saniyenin 200'de biri gibi akıl almaz kısa sürede aracın sizin yerinize vitesleri değiştirdiğini düşünün..?
Hatta Golf 'ü bir kenara bırakın.., aracınız 911 Carrera 'da olsa Ferrari 488 GTO 'da olsa eğer aracınız yarı-otomatik bir DSG, PDK, Getrag., bir araç ise o araç markası ne olursa olsun siz o aracı S moduna almadığınız sürece vaad ettiği torku size hiç bir zaman sunamaz.,
Eğer biraz sert yazdıysam lütfen sakın yanlış anlamayın asla sizin şahsınıza saygısızlık gibi bir niyetim yoktur., olamazda zaten..!! Şunu da belirtmeliyim ki ben de uzun yıllar manuel vites araç kullanımış biri olarak eğer birden DSG gibi bir şanzımana geçiş yapsaydım., sanırım bende yaşadığınız sıkıntının aynısını bir nebze yaşardım., bunun tek çözümü var o da kullanım alışkanlıklarınızı değiştirerek DSG 'nin nabzına göre şerbet vermeniz