GOLF 7 1.2 TSİ


Mustafa UYGUN 16

Yeni Üye
Katılım
20 Eki 2016
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
İsim
Mustafa
ARKADAŞLAR MERHABa

Ben Wolksvagen Golf'ün çok özel ve yıllardır üretimi yapılan klasikler arasına girmiş bir otomobil olduğunu düşünoyorum ve çok seviyorum.İnşallah yıllardır özlemle baktığım ve sahip olmak istediğim Golf'e artık çok yakınım.Merka ettiğim ve sizlerden yardım istediğim nokta; ben wolksvagen Golf 1.2 TSİ almayı düşünüyorum.Epey bir araştırma yaptım ancak Golf konusunda bukadar duyaen ismin arasında olduğu golftutkusu.com'a sormadan da geçemedim.Fikirleriniz benim için çok önemli yardımlarınız ve bilgilendirmeleriniz için şimdiden hepinize çok teşekkürler

Not: Tercihim aslında 1.6 TDİ higline dı ancak fiyat politikası sebebi ile 1.2 TSİ yöneldim Bilginize

 
2.5 yıl 1.2 tsi kullandım. Yıllık 10.000km civarı kullanım için sizi kesinlikle çok mutlu edecektir.

 
ARKADAŞLAR MERHABa

Ben Wolksvagen Golf'ün çok özel ve yıllardır üretimi yapılan klasikler arasına girmiş bir otomobil olduğunu düşünoyorum ve çok seviyorum.İnşallah yıllardır özlemle baktığım ve sahip olmak istediğim Golf'e artık çok yakınım.Merka ettiğim ve sizlerden yardım istediğim nokta; ben wolksvagen Golf 1.2 TSİ almayı düşünüyorum.Epey bir araştırma yaptım ancak Golf konusunda bukadar duyaen ismin arasında olduğu golftutkusu.com'a sormadan da geçemedim.Fikirleriniz benim için çok önemli yardımlarınız ve bilgilendirmeleriniz için şimdiden hepinize çok teşekkürler

Not: Tercihim aslında 1.6 TDİ higline dı ancak fiyat politikası sebebi ile 1.2 TSİ yöneldim Bilginize
Merhaba,

Hangi konuda bilgi istiyorsunuz.Fiyat/donanım/performans/tüketim vs. vs. diye konu uzar

 
2016 temmuz ayında, aynı süreci yaşayarak bu forumda soluğu alıp, yeterli aydınlanmayı sağladıktan sonra 1.2 TSI ALLSTAR sahibi oldum. Kafamda tüketim, performans, ikinci el piyasası ve donanıma dair pek çok soru varken, bunların çoğunu giderdim. Aracı halen kullanmaktayım, yarın 1 yıllık olacak. Başlıklar halinde cevap vereyim:

DSG:

Bu süreçte, sadece bir kere kavramadan bir ses duyup anında servise gittim, dsgnin çalışmasında bir sıkıntı tespit edilmemesine rağmen ses yüzünden garantiden kavrama değişti. Aracı her gün 60 şehirdışı, 10 şehiriçi kullanıyorum. 24000 kmde. İş yerim rampa çıkılarak gidilen bir kasabada. Performans konusunda bir problem yaşamadım. Hatta aracım şu an serviste, 1.4 jetta manuel tahsis ettiler, dsg olsun çamurdan olsun dedirtti bana. Bir daha manuel araba zor alırım. Hem yakıt konusunda, hem de konfor konusunda mükemmel.

1.2 TSI YAKIT/PERFORMANS VERİM:

600 kmlik birkaç uzun yolculuğum oldu. 4 kişi ve dolu bagaj, klima açık, 6.0 litre ortalama tüketim 100-110 arası hızla yolculuğu tamamladım. Agresiflik katsam, bunun 100 kmye yakınını 140-150 bandında da kullansam bu ortalamanın 6,5 litreyi geçeceğini sanmam ki bu da 0,5x6x5=15 TL eder(bu yolculuk için). Bu 15 TL'ye 1.2 TSI motor sessizliği, golf konfor ve güvenliğiyle seyahat ederken, bir süre de hız yapmış oluyorsunuz. Fazlasıyla değer. 1.2 şehiriçi yakıt tasarrufuna değinmeme gerek yok.Uzun yolda ben basarım 120 altına düşmem derseniz de 1.4 düşünebilirsiniz. İşte o zaman 1.2 alırken ödemediğiniz para, fazlasıyla sizden çıkacaktır. Son olarak 24000km aracımda uzun dönem ortalama 6.2 litreyi hiç geçmedi.

ALIŞ-KASKO-SİGORTA-VERGİ EKONOMİSİ:

Alırken fazlaca kardasın, kasko ve sigorta en az 200er tl ucuz çıkıyor, vergide de keza öyle. Fazla söze gerek yok.

1.2 - 1.4 ARASINDAKİ BAĞIMSIZ SÜSPANSİYON FARKI MESELESİ:

Evet 1.2de bağımsız arka süspansiyonlar hiçbir donanımda mevcut değil fakat bunu ben 1.2 kullanıcısı olarak 1.4e karşı tam değerlendiremiyorum. Bu haliyle bile yol tutuşu ve engebeleri emişi şu ana kadar bindiğim arabaların en iyilerinden. Forum uzmanlarından detaylı bilgi alabilirsin ama bu özellik aradaki farkları ödeyerek 1.4 aldırmaz bence.

1.2 ve DSG İKİNCİ EL PİYASASI:

Forumda @silvershadowun paylaştığı bir yazı vardı 2016 Golf Satış oranlarına dair. Burada 1.2nin en üstte ve DSGnin de geçen yıllara göre hızla arttığı görülmekte. Bir ürünün sıfırı artarak satış görüyorsa, ikinci el piyasasını da kendisi oluşturuyordur zaten. Yoksa ne olacak bu kadar sıfır 1.2 TSI Golf :)  Malum sitede de bir kaç gün ilanları takip edin, göreceksiniz ki 1.2 TSI'lar ne fiyatlara peynir ekmek gibi satılıyor. Ülkemiz ekonomisi göz önüne alındığında da, içinde golf isteği olan bir standart kullanıcının yöneleceği ilk aracın da 1.2 TSI olması da çok muhtemeldir kanımca. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
51.450 ye aldığım 1.2 tsi Midline aracı 62.500e sattım. Üzerine 4.000 tl civarı opsiyon vardı kendi ekledigim.

1.2 tsi çok kilometre yapmayan için nimettir


 
ARKADAŞLAR MERHABa

Ben Wolksvagen Golf'ün çok özel ve yıllardır üretimi yapılan klasikler arasına girmiş bir otomobil olduğunu düşünoyorum ve çok seviyorum.İnşallah yıllardır özlemle baktığım ve sahip olmak istediğim Golf'e artık çok yakınım.Merka ettiğim ve sizlerden yardım istediğim nokta; ben wolksvagen Golf 1.2 TSİ almayı düşünüyorum.Epey bir araştırma yaptım ancak Golf konusunda bukadar duyaen ismin arasında olduğu golftutkusu.com'a sormadan da geçemedim.Fikirleriniz benim için çok önemli yardımlarınız ve bilgilendirmeleriniz için şimdiden hepinize çok teşekkürler

Not: Tercihim aslında 1.6 TDİ higline dı ancak fiyat politikası sebebi ile 1.2 TSİ yöneldim Bilginize
Değerli hocam;

Eylül 2016'da sıfır olarak 1.2 Tsi Dsg Golf sahibi olduk. Şuan 19000 km ye geldik. Gerek çekiş gerekse ivmelenme konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım. Klima açık 4 kişi ile 200 ü zorlanmadan gördü. Yakıt konusunda ise sakin kullanım da ve açık yolda (80-100 bantı) 4 lt ye kadar düştü hocam. Araçtan genel olarak çok memnunuz.

Alacağınız araç şimdiden hayırlı olsun. Allah kaza bela vermesin.

Saygılarımla...

 
2016 temmuz ayında, aynı süreci yaşayarak bu forumda soluğu alıp, yeterli aydınlanmayı sağladıktan sonra 1.2 TSI ALLSTAR sahibi oldum. Kafamda tüketim, performans, ikinci el piyasası ve donanıma dair pek çok soru varken, bunların çoğunu giderdim. Aracı halen kullanmaktayım, yarın 1 yıllık olacak. Başlıklar halinde cevap vereyim:

DSG:

Bu süreçte, sadece bir kere kavramadan bir ses duyup anında servise gittim, dsgnin çalışmasında bir sıkıntı tespit edilmemesine rağmen ses yüzünden garantiden kavrama değişti. Aracı her gün 60 şehirdışı, 10 şehiriçi kullanıyorum. 24000 kmde. İş yerim rampa çıkılarak gidilen bir kasabada. Performans konusunda bir problem yaşamadım. Hatta aracım şu an serviste, 1.4 jetta manuel tahsis ettiler, dsg olsun çamurdan olsun dedirtti bana. Bir daha manuel araba zor alırım. Hem yakıt konusunda, hem de konfor konusunda mükemmel.

1.2 TSI YAKIT/PERFORMANS VERİM:

600 kmlik birkaç uzun yolculuğum oldu. 4 kişi ve dolu bagaj, klima açık, 6.0 litre ortalama tüketim 100-110 arası hızla yolculuğu tamamladım. Agresiflik katsam, bunun 100 kmye yakınını 140-150 bandında da kullansam bu ortalamanın 6,5 litreyi geçeceğini sanmam ki bu da 0,5x6x5=15 TL eder(bu yolculuk için). Bu 15 TL'ye 1.2 TSI motor sessizliği, golf konfor ve güvenliğiyle seyahat ederken, bir süre de hız yapmış oluyorsunuz. Fazlasıyla değer. 1.2 şehiriçi yakıt tasarrufuna değinmeme gerek yok.Uzun yolda ben basarım 120 altına düşmem derseniz de 1.4 düşünebilirsiniz. İşte o zaman 1.2 alırken ödemediğiniz para, fazlasıyla sizden çıkacaktır. Son olarak 24000km aracımda uzun dönem ortalama 6.2 litreyi hiç geçmedi.

ALIŞ-KASKO-SİGORTA-VERGİ EKONOMİSİ:

Alırken fazlaca kardasın, kasko ve sigorta en az 200er tl ucuz çıkıyor, vergide de keza öyle. Fazla söze gerek yok.

1.2 - 1.4 ARASINDAKİ BAĞIMSIZ SÜSPANSİYON FARKI MESELESİ:

Evet 1.2de bağımsız arka süspansiyonlar hiçbir donanımda mevcut değil fakat bunu ben 1.2 kullanıcısı olarak 1.4e karşı tam değerlendiremiyorum. Bu haliyle bile yol tutuşu ve engebeleri emişi şu ana kadar bindiğim arabaların en iyilerinden. Forum uzmanlarından detaylı bilgi alabilirsin ama bu özellik aradaki farkları ödeyerek 1.4 aldırmaz bence.

1.2 ve DSG İKİNCİ EL PİYASASI:

Forumda @silvershadowun paylaştığı bir yazı vardı 2016 Golf Satış oranlarına dair. Burada 1.2nin en üstte ve DSGnin de geçen yıllara göre hızla arttığı görülmekte. Bir ürünün sıfırı artarak satış görüyorsa, ikinci el piyasasını da kendisi oluşturuyordur zaten. Yoksa ne olacak bu kadar sıfır 1.2 TSI Golf :)  Malum sitede de bir kaç gün ilanları takip edin, göreceksiniz ki 1.2 TSI'lar ne fiyatlara peynir ekmek gibi satılıyor. Ülkemiz ekonomisi göz önüne alındığında da, içinde golf isteği olan bir standart kullanıcının yöneleceği ilk aracın da 1.2 TSI olması da çok muhtemeldir kanımca. 
Hocam yazdıklarınızın çoğuna katılıyorum ancak 1.2 nin en büyük sıkıntısı Highline donanım olmamasıydı. Sırf Highline olması için 1.4 alan insanlar biliyorum kendim gibi.

Eğer 1.2 Highline olsa idi hiç düşünmez alırdım.

 

Geri
Üst Alt