AhmetCakmak
Yönetici
Türkiye’de ikinci el pazarında 6 ayda satışı gerçekleşen 1 milyon 200 bin adet araç verisi üzerinde yapılan araştırmada çarpıcı verilere ulaşıldı. Bu verilerden yola çıkılarak, Türkiye’nin 2’nci El Haritası çıkarıldı.
Cardata Türkiye A.Ş. Genel Müdürü Hüsamettin Yalçın da 420 bayi ve 1 milyon 200 bin adetlik gerçekleşen araç satış verisinin yer aldığı araştırmanın Türkiye’de ilk kez yapıldığını ve bugüne kadar yapılan en kapsamlı araştırma olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi;
“Bu araştırma verilerine ulaşmak için çok kapsamlı bir çalışma gerçekleştirdik. Artık otomobil markaları 2. el’deki araç satış ve pazarlama stratejilerine bu analiz çalışmasından yola çıkarak daha doğru ve sağlıklı bir şekilde yön verecekler. Bu da onların karlılık ve verimliliklerininin yanında, bayi memnuniyet seviyesini de çok daha yukarıya taşıyacaktır. Bugüne kadar tahminlerle yapılan bu çalışmalar artık bilimsel bir yöntemle gerçekleşiyor. Ve böylece tüm bilgiler otomobil markalarının önüne doğru veri olarak geliyor. Araştırmanın tüketiciye faydasına bakarsak, tüketicinin satın alma kararlarında onlara 2’nci eldeki en çok tercih edilen model tiplerini sunmuş oluyoruz. Böylelikle hangi aracı alayım sorusuna artık açıklık getirerek tüketiciye çok önemli bilgiler sağlıyoruz.”
RAPORLAR ŞU ŞEKİLDE:
Cardata Türkiye A.Ş. Genel Müdürü Hüsamettin Yalçın da 420 bayi ve 1 milyon 200 bin adetlik gerçekleşen araç satış verisinin yer aldığı araştırmanın Türkiye’de ilk kez yapıldığını ve bugüne kadar yapılan en kapsamlı araştırma olduğuna dikkat çekerek şunları söyledi;
“Bu araştırma verilerine ulaşmak için çok kapsamlı bir çalışma gerçekleştirdik. Artık otomobil markaları 2. el’deki araç satış ve pazarlama stratejilerine bu analiz çalışmasından yola çıkarak daha doğru ve sağlıklı bir şekilde yön verecekler. Bu da onların karlılık ve verimliliklerininin yanında, bayi memnuniyet seviyesini de çok daha yukarıya taşıyacaktır. Bugüne kadar tahminlerle yapılan bu çalışmalar artık bilimsel bir yöntemle gerçekleşiyor. Ve böylece tüm bilgiler otomobil markalarının önüne doğru veri olarak geliyor. Araştırmanın tüketiciye faydasına bakarsak, tüketicinin satın alma kararlarında onlara 2’nci eldeki en çok tercih edilen model tiplerini sunmuş oluyoruz. Böylelikle hangi aracı alayım sorusuna artık açıklık getirerek tüketiciye çok önemli bilgiler sağlıyoruz.”
RAPORLAR ŞU ŞEKİLDE: