yagizeyb
Üye
- Katılım
- 27 Eki 2015
- Mesajlar
- 64
- Tepkime puanı
- 22
- İsim
- Yağız Eyüboğlu
Öncelikle herkese merhaba
1.6 tdi dsg aracımı satıp merak ettiğim 1.0 tsi golfe geçiş yaptım. Biraz riskli bir karardı zira daha ne kadar tükettiği, sorunlu olup olmadığı bilinmiyordu. Fakat 1700 kmlik uzun soluklu bir deneyimim oldu.. Almak isteyenler olabilir diye yazmak istedim. Kasım ayı Auto Show dergisinde yazımda konu almayı düşünüyorum. Aracımın fotoğraflarını yükledim merak edenler bakabilir..
Öncelikle performans ve yakıt ile başlayalım. Yoğun trafikte 6.4 lt uzun yolda 4.5-5 lt arasında değişiyor. Depo 270 tl ye doluyor 800 kmnin üzerine rahat çıkıyor. 100 tl ye şehiriçinde 300 de bitirebiliyorsunuz eğer yoğun trafik veya performanslı kullanımda.. Aracın sessiz ivmelenmesi beni büyülüyor.. 4 bin devir çevirdiğini ne hissediyor nede duyabiliyorsunuz.. Fakat 1. Viteste 1.0 tsi lık ünite biraz homurtulu.. 1.4 tsi 125 likle kıyasladığımda ise bir tık yavaş kalsada, yakıt konusunda tutumlu olması harika bir mühendislik arge çalışmalarını görebiliyorsunuz..
Herşeyi bir kenara bırakıp, araca ilk kez binenler bu araç kaç beygir böyle uzuyor sorusuna alışmanız lazım. 1.0 tsi duyduklarında ise çekmez bu motor algısı halen insanımızda mevcut.
Eksilerden bahsetmezsek olmaz.. 1. Vitese atmakta başlarda zorlanabilirsiniz fakat zamanla o da yumuşarayarak yüzünüzü güldürüyor..
Golf alacaklara tavsiyem kesinlikle benzinli versiyonu seçmek olacak. 1.4 tsi veya 1.0 tsi önceliğim.. ama 1.2 tsi düşünenler bence vazgeçip 1.0 a yönelmeli.. Merak etmeyin bu ünite Almanya’da 5 yıldır kullanımda.. Umarım faydam olmuşdur. Dergide yazım çıkıncada tekrar paylaşırım.
Herkese iyi haftasonları
1.6 tdi dsg aracımı satıp merak ettiğim 1.0 tsi golfe geçiş yaptım. Biraz riskli bir karardı zira daha ne kadar tükettiği, sorunlu olup olmadığı bilinmiyordu. Fakat 1700 kmlik uzun soluklu bir deneyimim oldu.. Almak isteyenler olabilir diye yazmak istedim. Kasım ayı Auto Show dergisinde yazımda konu almayı düşünüyorum. Aracımın fotoğraflarını yükledim merak edenler bakabilir..
Öncelikle performans ve yakıt ile başlayalım. Yoğun trafikte 6.4 lt uzun yolda 4.5-5 lt arasında değişiyor. Depo 270 tl ye doluyor 800 kmnin üzerine rahat çıkıyor. 100 tl ye şehiriçinde 300 de bitirebiliyorsunuz eğer yoğun trafik veya performanslı kullanımda.. Aracın sessiz ivmelenmesi beni büyülüyor.. 4 bin devir çevirdiğini ne hissediyor nede duyabiliyorsunuz.. Fakat 1. Viteste 1.0 tsi lık ünite biraz homurtulu.. 1.4 tsi 125 likle kıyasladığımda ise bir tık yavaş kalsada, yakıt konusunda tutumlu olması harika bir mühendislik arge çalışmalarını görebiliyorsunuz..
Herşeyi bir kenara bırakıp, araca ilk kez binenler bu araç kaç beygir böyle uzuyor sorusuna alışmanız lazım. 1.0 tsi duyduklarında ise çekmez bu motor algısı halen insanımızda mevcut.
Eksilerden bahsetmezsek olmaz.. 1. Vitese atmakta başlarda zorlanabilirsiniz fakat zamanla o da yumuşarayarak yüzünüzü güldürüyor..
Golf alacaklara tavsiyem kesinlikle benzinli versiyonu seçmek olacak. 1.4 tsi veya 1.0 tsi önceliğim.. ama 1.2 tsi düşünenler bence vazgeçip 1.0 a yönelmeli.. Merak etmeyin bu ünite Almanya’da 5 yıldır kullanımda.. Umarım faydam olmuşdur. Dergide yazım çıkıncada tekrar paylaşırım.
Herkese iyi haftasonları