silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,340
- İsim
- Murat İNCİ
Mutlaka gölgede yıkama yapılır mümkünse günün sıcak günlerde sabah veya akşam saatlerinde hava sıcaklığı normalken hızlı kuruyup cam ve kaportada leke bırakmasını önlemeli.
Araba yıkamacının birine gidersiniz.
Dışına tazyikli su çok yakın tutmasınlar diye uyarırsanız.
İnternetten Meguiar's tan sarı oto şampuanı alıp
Su tutturduktan sonra 5 litrelik kovaya 1 litre su ekleyip bir kapak şampuan eklerseniz.
Köpürtüp Meguiar's tan alacağınız yıkama eldiveni ile 5 dk. da yıkayıp tekrar su tuttursanız...
Arasın boydan boya marşpiyellerinin bir iki karış üstünü ayrıca yıkamalı.
Leke kalmasın diye komple şampuanlamak yerine kısım kısım yıkamalı.
Son olarak kurulama mikrofiber havlusu alarak yine meguiar's tan alarak kurularsınız.
Eğer sıvı sprey wax ile daha parlak ve daha geç kirlenen bir aracınız olur.
Bunun uygulamasını da parlatma bezi ile yine Meguiar's tan alarak yapabilirsiniz.
Kalan şampuanı paspasları ve jantları yıkamakta kullanabilirsiniz. Bunun için büyük inşaatçı süngeri kullanın
Paspasları temiz bir yere asıp kurumasını beklerken ki Paspaslarınız kauçuktur inşallah... yoksa halı paspaslar varsa size geçmiş olsun kurutamazsınız 2 günde...
İç temizliğe geçelim.
Paspasları çıkarttıktan sonra Elektrik süpürgesi ile kendi ellerinizle temizlersiniz.
kurulamayı yaptığınız bezlerden biri ile kapı içlerini kurularken bir yandan nemli bezle koltuk kenarları pandizot üstü, kapı içlerini silersiniz..
Ön konsol, vites konsolu ve tüm plastik ve deri aksam nemli bezle silinse yeterlidir.
Kurulama ve parlatma bezlerini çamaşır makinesi ve çamaşır deterjanı bezlerin çizmemesini engelleyen yumuşaklığın yitirmesine neden olur diye bebek esyalarini yıkamada kullanılan toz sabun kullanıyorum ve elde yıkıyorum
Yıllarca başka bir şey kullanmaya gerek yok. Buna deri koruma ürünleri de dahil.
Lastiklere kimyasal sürüp parlatmayı önermem çünkü bu kimyasallar zamanla çatlaklara neden olurlar.
Motorun içine kuru temizlik yapılır.
Motor soğukken nemli bezle silip geçin yeter.
Yağlı kir henüz oluşacak kadar yıllanmadı araçlar...
Araba yıkamacının birine gidersiniz.
Dışına tazyikli su çok yakın tutmasınlar diye uyarırsanız.
İnternetten Meguiar's tan sarı oto şampuanı alıp
Su tutturduktan sonra 5 litrelik kovaya 1 litre su ekleyip bir kapak şampuan eklerseniz.
Köpürtüp Meguiar's tan alacağınız yıkama eldiveni ile 5 dk. da yıkayıp tekrar su tuttursanız...
Arasın boydan boya marşpiyellerinin bir iki karış üstünü ayrıca yıkamalı.
Leke kalmasın diye komple şampuanlamak yerine kısım kısım yıkamalı.
Son olarak kurulama mikrofiber havlusu alarak yine meguiar's tan alarak kurularsınız.
Eğer sıvı sprey wax ile daha parlak ve daha geç kirlenen bir aracınız olur.
Bunun uygulamasını da parlatma bezi ile yine Meguiar's tan alarak yapabilirsiniz.
Kalan şampuanı paspasları ve jantları yıkamakta kullanabilirsiniz. Bunun için büyük inşaatçı süngeri kullanın
Paspasları temiz bir yere asıp kurumasını beklerken ki Paspaslarınız kauçuktur inşallah... yoksa halı paspaslar varsa size geçmiş olsun kurutamazsınız 2 günde...
İç temizliğe geçelim.
Paspasları çıkarttıktan sonra Elektrik süpürgesi ile kendi ellerinizle temizlersiniz.
kurulamayı yaptığınız bezlerden biri ile kapı içlerini kurularken bir yandan nemli bezle koltuk kenarları pandizot üstü, kapı içlerini silersiniz..
Ön konsol, vites konsolu ve tüm plastik ve deri aksam nemli bezle silinse yeterlidir.
Kurulama ve parlatma bezlerini çamaşır makinesi ve çamaşır deterjanı bezlerin çizmemesini engelleyen yumuşaklığın yitirmesine neden olur diye bebek esyalarini yıkamada kullanılan toz sabun kullanıyorum ve elde yıkıyorum
Yıllarca başka bir şey kullanmaya gerek yok. Buna deri koruma ürünleri de dahil.
Lastiklere kimyasal sürüp parlatmayı önermem çünkü bu kimyasallar zamanla çatlaklara neden olurlar.
Motorun içine kuru temizlik yapılır.
Motor soğukken nemli bezle silip geçin yeter.
Yağlı kir henüz oluşacak kadar yıllanmadı araçlar...
Moderatör tarafında düzenlendi: