silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,340
- İsim
- Murat İNCİ
Golf R'ı takdimimdir.
Volkswagen Golf R aslen kendisine tek taraflı, gizli ve imkansız bir aşkla tutulduğum benim hayalimdeki araçtır.
standart bir hatchback coupe görünümünde, ya da henüz çoluk çocuğa karışmamış çekirdek aile arabası görüntüsünde iddialı bir görüntüye sahip olmayan bir araçtır.
Ancak kimi zaman görünüş aldatıcıdır ve işte kimi zamanlardan biri R ile karşılaşma zamanınızdır. Bu iddiasız, sadec ve mütevazı görüntüsünün altında Volkswagen'in 4motion dediği, sürekli dört çeker aktarmaya sahip; turbo aşırı beslemeli 300 beygirlik bir güç üreten motor barındıran safkan bir spor arabadır.
Audi'de RS serisi, BMW'larda M serisinin karşılığıdır.
Ancaaaak, BMW'deki örneğinin tersine ne kaputtaki şişkinlikler, ön çamurlukta solungaçlara benzer hava giriş kanalları vardır.... R'ı diğer Golflerde önden bakıldığında çalışır durumdaysa çift U Led şeklindeki gündüz farlarından, arkadan bakıldığında sağda ve solda çif olmak kaydıyla 4 egzoz çıkışından; 10 santim daha uzun oluşundan, süspansiyonlarının 2 santim daha alçak oluşundan; yüksek performanslı araçlara özgü önceliklerle özel dizayn edilmiş ön, arka tamponunu ve yan marşpiyerlerini; opsiyonel olarak alınmışsa eğer düşük yanaklı 19" 235 lastiklerinden, sadece ona özgü lapis mavisi renginden, ve dikkat çekmeyi göze almışsa pretoria ve Cadiz gibi bir kaç modele özgü jantından tanıma şansınız olabilir. Aracın fabrikasyon siparişi esnasında model belirtir ön, ön çamurluğun üstündeki R logoları veya bagaj kapağı üzerindekileri sipariş esnasında araca ekletmeyecek denli kalenderin ağababası veya şaşırtmayı, sürprizleri seven bir sahibi varsa baktığınız aracın tanımlayıcı bir logo da göremeyebilirsiniz.
üç beş marka ve model hariç şööyle afilli bir araçla gelip "Bak nasıl arkamdan ağlatıyorum çocuklar gibi" diyen özgüveninin zirvesinde bir karakter sahibi araçla alıcı bir gözle bakmadığınızdan, standart bir golf sandığınız aracın yanında durup trafik ışıklarında ona ayar verirseniz,
Ya da siz üç beş marka ve model hariç güçlü kuvvetli bir arabayla yanınızda hava atacağınız arkadaşlarınızdan biri varken yolunuzda giderken yanınızdan hızlı bir Golf geçerse, sakın ola şaşıp yanılıp peşine düşmek, "ben gösteririm şimdi sana" diyerek içinizdeki yarışçı kişiliğe konuşma ve yenişme hakkı tanırken bir kez daha düşünün derim...
Çünkü akşam o arabayı sadece dikiz aynanızdan silüeti yavaş yavaş kaybolur, size yetişmeye çabalarken yırtınan motorun sesi yavaş yavaş azalırken hayal ederken bir anda rolleri değiştirdiğinizi görebilir,
dahası akşam kurulan çilingir sofrasında kahrınızdan içtiğiniz mey zehir,
gözyaşlarınız nehir
ve size toplattığı nallar ağır,
yutturduğu tozlar ve ettiğiniz sözler burnunuzdan fitil fitil gelebilir
..... aman dikkat son gülen iyi GüleR
Volkswagen Golf R aslen kendisine tek taraflı, gizli ve imkansız bir aşkla tutulduğum benim hayalimdeki araçtır.
standart bir hatchback coupe görünümünde, ya da henüz çoluk çocuğa karışmamış çekirdek aile arabası görüntüsünde iddialı bir görüntüye sahip olmayan bir araçtır.
Ancak kimi zaman görünüş aldatıcıdır ve işte kimi zamanlardan biri R ile karşılaşma zamanınızdır. Bu iddiasız, sadec ve mütevazı görüntüsünün altında Volkswagen'in 4motion dediği, sürekli dört çeker aktarmaya sahip; turbo aşırı beslemeli 300 beygirlik bir güç üreten motor barındıran safkan bir spor arabadır.
Audi'de RS serisi, BMW'larda M serisinin karşılığıdır.
Ancaaaak, BMW'deki örneğinin tersine ne kaputtaki şişkinlikler, ön çamurlukta solungaçlara benzer hava giriş kanalları vardır.... R'ı diğer Golflerde önden bakıldığında çalışır durumdaysa çift U Led şeklindeki gündüz farlarından, arkadan bakıldığında sağda ve solda çif olmak kaydıyla 4 egzoz çıkışından; 10 santim daha uzun oluşundan, süspansiyonlarının 2 santim daha alçak oluşundan; yüksek performanslı araçlara özgü önceliklerle özel dizayn edilmiş ön, arka tamponunu ve yan marşpiyerlerini; opsiyonel olarak alınmışsa eğer düşük yanaklı 19" 235 lastiklerinden, sadece ona özgü lapis mavisi renginden, ve dikkat çekmeyi göze almışsa pretoria ve Cadiz gibi bir kaç modele özgü jantından tanıma şansınız olabilir. Aracın fabrikasyon siparişi esnasında model belirtir ön, ön çamurluğun üstündeki R logoları veya bagaj kapağı üzerindekileri sipariş esnasında araca ekletmeyecek denli kalenderin ağababası veya şaşırtmayı, sürprizleri seven bir sahibi varsa baktığınız aracın tanımlayıcı bir logo da göremeyebilirsiniz.
üç beş marka ve model hariç şööyle afilli bir araçla gelip "Bak nasıl arkamdan ağlatıyorum çocuklar gibi" diyen özgüveninin zirvesinde bir karakter sahibi araçla alıcı bir gözle bakmadığınızdan, standart bir golf sandığınız aracın yanında durup trafik ışıklarında ona ayar verirseniz,
Ya da siz üç beş marka ve model hariç güçlü kuvvetli bir arabayla yanınızda hava atacağınız arkadaşlarınızdan biri varken yolunuzda giderken yanınızdan hızlı bir Golf geçerse, sakın ola şaşıp yanılıp peşine düşmek, "ben gösteririm şimdi sana" diyerek içinizdeki yarışçı kişiliğe konuşma ve yenişme hakkı tanırken bir kez daha düşünün derim...
Çünkü akşam o arabayı sadece dikiz aynanızdan silüeti yavaş yavaş kaybolur, size yetişmeye çabalarken yırtınan motorun sesi yavaş yavaş azalırken hayal ederken bir anda rolleri değiştirdiğinizi görebilir,
dahası akşam kurulan çilingir sofrasında kahrınızdan içtiğiniz mey zehir,
gözyaşlarınız nehir
ve size toplattığı nallar ağır,
yutturduğu tozlar ve ettiğiniz sözler burnunuzdan fitil fitil gelebilir
..... aman dikkat son gülen iyi GüleR
Moderatör tarafında düzenlendi: