İşte Karşınızda Yeni Touareg


AhmetCakmak

Yönetici
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
5,901
Tepkime puanı
8,698
Konum
İstanbul
İsim
Ahmet Çakmak
Yeni Volkswagen Touareg üzerindeki perde nihayet kalktı ve araç tüm ihtişamıyla duyuruldu. İşte Volkswagen’in şimdiye kadar ürettiği en teknolojik araç, 2018 Volkswagen Touareg.

Boyutlar

Audi Q7, Porsche Cayenne ve Lamborghini Urus gibi dev suvlar ile aynı platformda üretilen 2018 Volkswagen Touareg 7.7 cm daha uzun, 4.4 cm daha geniş ve 0.7 cm daha yere yakın. Büyüyen boyutlar sayesinde çok daha geniş bir iç hacme sahip olan Touaregselefinde 697 litre olan bagaj hacmini ise 810 litreye çıkartmış. Ayrıca yeni altyapı sayesinde artık 106 kg daha hafif. Buradaki en önemli etkenin ise aracın %48’inde alüminyum geri kalan %52’sinde ise yüksek teknolojili çelik kullanılması gösteriliyor.

yeni touareg-1.jpg

Tasarım

Tıpkı Arteon’da olduğu gibi ön farlar ile bütünleşen bir ızgaraya sahip olan Yeni Volkswagen Touareg, her biri birbirinden bağımsız olarak çalışan 128 tane LED’in bir araya gelmesiyle oluşan Matrix LED ön farlarla oldukça şık.

Volkswagen’in bu yeni far teknolojisi için oldukça iddialı bir söylemle “Geceyi gündüze çevirecek güç.” dediğini de söylemeden geçmeyelim. Arka tarafa baktığımızda ise yine Arteon’da izler görüyoruz. Model isminin bagaj kapağı üzerine yazıldığı Touareg, arka far grubunda kullanılan LED’ler ile çok daha güçlü bir görünüme kavuşmuş.

yeni touareg-2.jpg

İç Tasarım

Diğer Volkswagen modellerinde de gördüğümüz 12 inçlik tamamen dijital sürücü ekranının yanına konumlandırılan 15 inçlik yatay ekran akıllara Tesla’yı getiriyor. Tek parça gibi gözüken bu ekranları sığdırabilmek için Wolfsburglu mühendisler havalandırma çıkışlarını ise ekranın altına taşımak zorunda kalmış. Tamamen kişiselleştirilebilen bu iki ekran gerektiğinde ise yekpare gibi çalışabiliyor. Araçtaki pek çok fonksiyonun kontrol edilmesine olanak sağlayan bu ekran ile kokpitteki fiziksel tuşların sayısı da azalmış.

Apple Car Play, Android Auto desteği sunan bilgi eğlence ekranın haricinde araçta dört tekerlekten yönlendirme, gece görüşü, elektronik amortisör kontrolü sunan havalı süspansiyon, masaj ve havalandırma özellikli ön koltuklar, dört bölgeli otomatik klima, 730 Watt gücünde ve 14 hoparlöre sahip Dynaudio ses sistemi ve Volkswagen modelleri içerisindeki en büyük panoramik cam tavan gibi özellikler sunuluyor. Tabi bunların birçoğu opsiyon listesinde yer alıyor.

new-touareg-white-interior-23.jpg

Motor Seçenekleri

2018 Volkswagen Touareg kaputunun altındaki motor pazardan pazara göre farklılık gösterecek. Avrupa pazarı için 3.0 litrelik V6 motor seçeneğinin sunulacağı araçta bu motor için; 231 ve 286 beygirlik dizel iki seçenek ve 340 beygirlik benzinli motor seçeneği sunulacak. İleri aşamada ise 421 beygirlik 4 litrelik V8 turbo motor seçeneği listeye eklenecek. Çin’de ise 367 beygirlik bir plug-in hibrit versiyon satışa sunulacak. Bu modelin Avrupa’da ne zaman yollara çıkacağı ise bilinmiyor.

Tüm seçeneklerde 4Motion dört tekerlekten çekiş sisteminin standart olarak sunulduğu yeni Volkswagen Touareg 8 ileri otomatik şanzımana sahip. Fiyat ise hala belirsizliğini koruyor ancak tüm bu özelliklerinin bedelinin pek cep dostu olmayacağı kesin gibi gözüküyor.

İçerik: Shiftdelete

Fotoğraflar: Volkswagen AG

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Tmm anladik yeni ic tasarim polo ile tanitildi ama yani direksiyonu da boyle yaptiniz :D

Aglasam mi gulsem mi  (?)

Gerci alacak param olmasa da  icime dert oldu :D

Sent from my LG-D855 using GolfTutkusu mobile app powered by Tapatalk
 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Cidden direksiyon kelebek konmuş gibi duruyor :D /emoticons/[email protected] 2x" width="20" height="20">


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
VW direksiyon ve media işinde bir türlü istenen seviyeye gelmek istemiyor nedense.  :mad:

 
Fiziksel tuşlar ile klima ve koltuk ısıtmayı 2sn.ye de ayarlamak varken neden dokunmatik ekrana dokunmak ve ilgili menüyü seçebilmek için ve nokta atışı yapmak için boğuşmak., Bu arabanın doğasına aykırı bişey., Audi 'nin başını çektiği akıma VW 'de katılıyor., Kontrol ekipmanlarının dokunmatik ekranlı olması Curved Tv gibi dönemsel bir moda olmaktan öteye gidemeyecektir., Biraz kafalarını kaldırıp BMW 5 serisine baksalar bu işin nasıl yapılması gerektiğini anlarlardı., Hatta Range Rover Velar tam içler acısı direksiyon kumandalarını bile dokunmatik yapmışlar., ani manevra durumunda o tuşların hepsine aynı anda basılmasın dışında ne işe yarar., Ne yaparlarsa yapsınlar dokunmatik tuşlar işlevselliğin yerini alamayacaktır.!

 

Geri
Üst Alt