- Katılım
- 30 Eki 2016
- Mesajlar
- 1,481
- Tepkime puanı
- 1,509
- İsim
- Ömer
Öncelikle konuma hoşgeldiniz. Başlık biraz iddialı oldu gibi. 8D
Bu incelemeyi normalde Range Rover incelemesinden daha önce yapmıştım. Ama Range Rover incelememizde bir de test sürüşü yaptığımızdan ve videolu olduğundan dayanamadım onu önce paylaştım.
BMW M4'ü artık bilmeyen yoktur, çok yaygınlaşan bir araç haline geldi ülkemizde de. 4 Serisi Coupe'nin M Departmanı tarafından geliştirilen yarış versiyonu. Ama hem ülkemizde hem de dünya genelinde bu aracın standart olanı yaygın.
Bu aracın yani BMW M4'ün standart olanı 3.0 Litre hacminde Çift Turbolu Sıralı 6 Silindirli bir Turbo Benzinli motor yer alıyor. Bu motor 431 Beygir ve 550 nm Tork üretmekte. 0-100 Hızlanması 4.1 sn ve maksimum hız 250 ile sınırlandırılmış. Diğer versiyonlarda da aynı motor var ama beygir ve tork değerleri farklılaşmakta.
Ve bu motora 7 İleri Çift Kavramalı Şanzıman eşlik etmekte.
Şimdi gelelim konumuz olan M4 CS'e. M4 CS denen versiyon standart M4'ün bir üstü, M4'ün en üst modeli olan M4 GTS'in altında yani ortada konumlanmış bir model.
Standart M4'den farklı olarak Yine aynı motor ama 460 Beygir ile 29 Beygir daha güçlü ve 600 nm Tork değeriyle 50 nm Tork daha güçlü.
Bunların dışında M4 CS'de ağırlık tasarrufu konusunda birçok uygulama mevcut. Örneğin; Kaput komple karbon(çok hafif, kapatabilmek için aniden çarpmanız gerekiyor.) Tavan Komple Karbon, Diğer parçalarda da olabildiğinde karbon kullanılmaya çalışılmış.
Aracın içinde ise kapı kolları kaldırılmış, kapı panelleri karbon yapılmış ve çift bölgeli klima yerine tek bölgeli klima konulması tarzı işlemler yapılmış, normal M4'den daha hafif olmasına sağlayabilmek adına.
Aracın iç tasarımı zaten klasik BMW F30 kasa tasarımı. Bildiğimiz gibi 1 serisi 3 serisi 4 serisi ön konsol neredeyse tamamen aynı.
Ama M4 CS Alcantara M Direksiyon ve komple Alcantara kaplı Ön konsol ile öne çıkmakta.
Aracın dışını tasarım anlamında inceleyecek olursak, ön taraf standart M4'den büyük fark göstermemekte fakat stoplar mükemmel kristal tasarımıyla tüm ilgiyi üzerine topluyor.
Şimdi gelelim BMW M4 CS'İn performans verilerine. Araç 460 Beygir ve 600 Tork ile 0'dan 100'e 3,9 sn'de çıkıyor. Maksimum hızı yine 250 ile sınırlandırılmış.
Yakıt tüketimi ise ortalama 8,4 LT (Yalan) 8D
En can alıcı kısım olan fiyata da gelecek olursak Aracın fiyatı 1.200.000 TL. Standart M4'den yaklaşık 200.000 TL daha pahalı. s=bigstar
Şimdi sizi çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. @silvershadow @caglar_61 @Adv_Dbl @DuzboruDownpipe @Porsche @driver_can @AhmetCakmak @ayb @forjust1day @forzaGilles @fcsrn @xentus @iamalegend @Nfk @OnurD7 @yusufacs @setirekli @leon_312 @mehmetmert @ansolak
Bebek arabası sığar bagaja. &:
Bu incelemeyi normalde Range Rover incelemesinden daha önce yapmıştım. Ama Range Rover incelememizde bir de test sürüşü yaptığımızdan ve videolu olduğundan dayanamadım onu önce paylaştım.
BMW M4'ü artık bilmeyen yoktur, çok yaygınlaşan bir araç haline geldi ülkemizde de. 4 Serisi Coupe'nin M Departmanı tarafından geliştirilen yarış versiyonu. Ama hem ülkemizde hem de dünya genelinde bu aracın standart olanı yaygın.
Bu aracın yani BMW M4'ün standart olanı 3.0 Litre hacminde Çift Turbolu Sıralı 6 Silindirli bir Turbo Benzinli motor yer alıyor. Bu motor 431 Beygir ve 550 nm Tork üretmekte. 0-100 Hızlanması 4.1 sn ve maksimum hız 250 ile sınırlandırılmış. Diğer versiyonlarda da aynı motor var ama beygir ve tork değerleri farklılaşmakta.
Ve bu motora 7 İleri Çift Kavramalı Şanzıman eşlik etmekte.
Şimdi gelelim konumuz olan M4 CS'e. M4 CS denen versiyon standart M4'ün bir üstü, M4'ün en üst modeli olan M4 GTS'in altında yani ortada konumlanmış bir model.
Standart M4'den farklı olarak Yine aynı motor ama 460 Beygir ile 29 Beygir daha güçlü ve 600 nm Tork değeriyle 50 nm Tork daha güçlü.
Bunların dışında M4 CS'de ağırlık tasarrufu konusunda birçok uygulama mevcut. Örneğin; Kaput komple karbon(çok hafif, kapatabilmek için aniden çarpmanız gerekiyor.) Tavan Komple Karbon, Diğer parçalarda da olabildiğinde karbon kullanılmaya çalışılmış.
Aracın içinde ise kapı kolları kaldırılmış, kapı panelleri karbon yapılmış ve çift bölgeli klima yerine tek bölgeli klima konulması tarzı işlemler yapılmış, normal M4'den daha hafif olmasına sağlayabilmek adına.
Aracın iç tasarımı zaten klasik BMW F30 kasa tasarımı. Bildiğimiz gibi 1 serisi 3 serisi 4 serisi ön konsol neredeyse tamamen aynı.
Ama M4 CS Alcantara M Direksiyon ve komple Alcantara kaplı Ön konsol ile öne çıkmakta.
Aracın dışını tasarım anlamında inceleyecek olursak, ön taraf standart M4'den büyük fark göstermemekte fakat stoplar mükemmel kristal tasarımıyla tüm ilgiyi üzerine topluyor.
Şimdi gelelim BMW M4 CS'İn performans verilerine. Araç 460 Beygir ve 600 Tork ile 0'dan 100'e 3,9 sn'de çıkıyor. Maksimum hızı yine 250 ile sınırlandırılmış.
Yakıt tüketimi ise ortalama 8,4 LT (Yalan) 8D
En can alıcı kısım olan fiyata da gelecek olursak Aracın fiyatı 1.200.000 TL. Standart M4'den yaklaşık 200.000 TL daha pahalı. s=bigstar
Şimdi sizi çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. @silvershadow @caglar_61 @Adv_Dbl @DuzboruDownpipe @Porsche @driver_can @AhmetCakmak @ayb @forjust1day @forzaGilles @fcsrn @xentus @iamalegend @Nfk @OnurD7 @yusufacs @setirekli @leon_312 @mehmetmert @ansolak
Bebek arabası sığar bagaja. &:
Moderatör tarafında düzenlendi: