ÖMER'DEN 460 BEYGİRLİK BMW M4 CS İNCELEMESİ.


yer_ucagi_34

Katılımcı Üye
 
Katılım
30 Eki 2016
Mesajlar
1,481
Tepkime puanı
1,509
İsim
Ömer
Öncelikle konuma hoşgeldiniz. Başlık biraz iddialı oldu gibi. 8D

Bu incelemeyi normalde Range Rover incelemesinden daha önce yapmıştım. Ama Range Rover incelememizde bir de test sürüşü yaptığımızdan ve videolu olduğundan dayanamadım onu önce paylaştım.

BMW M4'ü artık bilmeyen yoktur, çok yaygınlaşan bir araç haline geldi ülkemizde de. 4 Serisi Coupe'nin M Departmanı tarafından geliştirilen yarış versiyonu. Ama hem ülkemizde hem de dünya genelinde bu aracın standart olanı yaygın. 

Bu aracın yani BMW M4'ün standart olanı 3.0 Litre hacminde Çift Turbolu Sıralı 6 Silindirli bir Turbo Benzinli motor yer alıyor. Bu motor 431 Beygir ve 550 nm Tork üretmekte. 0-100 Hızlanması 4.1 sn ve maksimum hız 250 ile sınırlandırılmış. Diğer versiyonlarda da aynı motor var ama beygir ve tork değerleri farklılaşmakta. 

Ve bu motora 7 İleri Çift Kavramalı Şanzıman eşlik etmekte.

Şimdi gelelim konumuz olan M4 CS'e. M4 CS denen versiyon standart M4'ün bir üstü, M4'ün en üst modeli olan M4 GTS'in altında yani ortada konumlanmış bir model.

Standart M4'den farklı olarak Yine aynı motor ama 460 Beygir ile 29 Beygir daha güçlü ve 600 nm Tork değeriyle 50 nm Tork daha güçlü.

Bunların dışında M4 CS'de ağırlık tasarrufu konusunda birçok uygulama mevcut. Örneğin; Kaput komple karbon(çok hafif, kapatabilmek için aniden çarpmanız gerekiyor.) Tavan Komple Karbon, Diğer parçalarda da olabildiğinde karbon kullanılmaya çalışılmış.

Aracın içinde ise kapı kolları kaldırılmış, kapı panelleri karbon yapılmış ve çift bölgeli klima yerine tek bölgeli klima konulması tarzı işlemler yapılmış, normal M4'den daha hafif olmasına sağlayabilmek adına.

Aracın  iç tasarımı zaten klasik BMW F30 kasa tasarımı. Bildiğimiz gibi 1 serisi 3 serisi 4 serisi ön konsol neredeyse tamamen aynı.

Ama M4 CS Alcantara M Direksiyon ve komple Alcantara kaplı Ön konsol ile öne çıkmakta.

Aracın dışını tasarım anlamında inceleyecek olursak, ön taraf standart M4'den büyük fark göstermemekte fakat stoplar mükemmel kristal tasarımıyla tüm ilgiyi üzerine topluyor.

Şimdi gelelim BMW M4 CS'İn performans verilerine. Araç 460 Beygir ve 600 Tork ile 0'dan 100'e 3,9 sn'de çıkıyor. Maksimum hızı yine 250 ile sınırlandırılmış.

Yakıt tüketimi ise ortalama 8,4 LT (Yalan) 8D

En can alıcı kısım olan fiyata da gelecek olursak Aracın fiyatı 1.200.000 TL. Standart M4'den yaklaşık 200.000 TL daha pahalı. s=bigstar

Şimdi sizi çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. @silvershadow @caglar_61 @Adv_Dbl @DuzboruDownpipe @Porsche @driver_can @AhmetCakmak @ayb @forjust1day @forzaGilles @fcsrn @xentus @iamalegend @Nfk @OnurD7 @yusufacs @setirekli @leon_312 @mehmetmert  :mad:  @ansolak

IMG_8163.JPG

IMG_8280.JPG

IMG_8164.JPG

IMG_8279.JPG

IMG_8288.JPG

IMG_8289.JPG

IMG_8300.JPG

IMG_8294.JPG

IMG_8285.JPG

IMG_8286.JPG

IMG_8296.JPG

IMG_8295.JPG

Bebek arabası sığar bagaja. &:

IMG_8290.JPG

IMG_8292.JPG

IMG_8161.JPG

IMG_8282.JPG

IMG_8284.JPG

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@yer_ucagi_34 

Vay vay vaaaaay

Sayenizde tanıdığımız Ne güzellikler varmış ...

Aynı Güzellikte anlatımınız ve fotoğraflarınız için de

Teşekkürü bir borç bilirim.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@yer_ucagi_34 

Vay vay vaaaaay

Sayenizde tanıdığımız Ne güzellikler varmış ...

Aynı Güzellikte anlatımınız ve fotoğraflarınız için de

Teşekkürü bir borç bilirim.
Böyle beni şımartıyorsunuz ama. &:  Asıl ben büyük destekleriniz için teşekkür ediyorum.

Bu arada incelediğim araçlarda çıta bu kadar yükseldi, haftasonu da Makyajsız kasa Boeing 737-800 incelemesi gelecek inşallah. 8D

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bunlar hep para hep para :D :D
Ama karşılığını her anlamda veriyor. 8D :mad:

Bununla İstinye Park'a gidip tam vale yerinde arabayı verince millet James Bond gelmiş gibi bakar. 8D  Bi de o son dönüşü vutututu yaparak yan yan döneceksiniz. &:

Not: Benim böyle şeyler yazdığıma aldanmayın. Kesinlikle araba kasap'ı değilimdir.  8D

 
Ama karşılığını her anlamda veriyor. 8D :mad:

Bununla İstinye Park'a gidip tam vale yerinde arabayı verince millet James Bond gelmiş gibi bakar. 8D  Bi de o son dönüşü vutututu yaparak yan yan döneceksiniz. &:

Not: Benim böyle şeyler yazdığıma aldanmayın. Kesinlikle araba kasap'ı değilimdir.  8D
Ben golfü vermiyorum valeye, böyle aracım olsa hayatta vermem. :)

 
Ben golfü vermiyorum valeye, böyle aracım olsa hayatta vermem. :)
Hocam valeyi ben de hiç sevmem ama böyle trilyonluk araçlara binince millet ne der düşüncesiyle mecburen veriyor insanlar. 8D

 
Hocam valeyi ben de hiç sevmem ama böyle trilyonluk araçlara binince millet ne der düşüncesiyle mecburen veriyor insanlar. 8D
Hayatımda bir defa verdim valeye aracı, park yeri bulamayınca ablamın ısrarıyla. Onda da kaldırıma arka tamponu vurmuşlardı. Golf değil de bu araç olsaydı durum ne olurdu acaba? :)  

 
Hayatımda bir defa verdim valeye aracı, park yeri bulamayınca ablamın ısrarıyla. Onda da kaldırıma arka tamponu vurmuşlardı. Golf değil de bu araç olsaydı durum ne olurdu acaba? :)  
O durum bu araçta olsa devamı +18 hocam.  8D

 
İşte o yüzden valeye hayır :D  
Hocam size de oluyor mu bilmiyorum ama mesela eş dost bi ver bakayım şu arabana diyip şöför koltuğuna oturunca sanki arabaya ihanet etmiş gibi oluyorum ne bilim bi tuhaf değişik psikolojiye bürünüyorum :)  hee vale mi kalsın hocam ben gerekirse az öteye kendim park ederim :)  

 
Hocam size de oluyor mu bilmiyorum ama mesela eş dost bi ver bakayım şu arabana diyip şöför koltuğuna oturunca sanki arabaya ihanet etmiş gibi oluyorum ne bilim bi tuhaf değişik psikolojiye bürünüyorum :)  hee vale mi kalsın hocam ben gerekirse az öteye kendim park ederim :)  
Hocam o değil de az önce Küçükyalı E-5’de NFK plaka bi Golf gördüm. Nedense nick’ten heralde siz sandım. Sonra dedim Nevzat hocamın plaka değil nick nfk. 8D

 
  • Beğen
Tepkiler: Nfk

Hocam size de oluyor mu bilmiyorum ama mesela eş dost bi ver bakayım şu arabana diyip şöför koltuğuna oturunca sanki arabaya ihanet etmiş gibi oluyorum ne bilim bi tuhaf değişik psikolojiye bürünüyorum :)  hee vale mi kalsın hocam ben gerekirse az öteye kendim park ederim :)  
Olmaz mı, benden başkası kullanınca bi garip oluyorum. O yüzden zaten bi yere gidilecekse şöför belli hep. :D Başkasının sürdüğü arabada da tedirgin oluyorum nedense. 

 

Geri
Üst Alt