İyi niyet garantisi hakkında


Başlığa atfen yazıyorum; bu Nisan ayından geçerli olmak üzere iyi niyet garantisi artık resmen tarih olmuştur. Detaylarını size en yakın Doğuş oto bayisinden  sorgulayabilirsiniz.
Daha dün servisteydim. Yanımdaki satış temsilcisi şanzıman değişimi için bir araca uyguladı bu indirimi. Hatta dediğine göre kendisi değil genel merkez garanti bölümü belirliyomus indirim oranını. 

 

Daha dün servisteydim. Yanımdaki satış temsilcisi şanzıman değişimi için bir araca uyguladı bu indirimi. Hatta dediğine göre kendisi değil genel merkez garanti bölümü belirliyomus indirim oranını. 
Aynen öyle hocam. Şunu bile sürekli görüyorum. 50-55.000’de kavraması biten arabanın dahi sarf malzemesi olmasına rağmen yeni kavramayı iyi niyetten ücretsiz değiştirdikleri oluyor.

 
Bana iyi niyet garantisi dsg özelinde çok saçma geliyor. Araç garantisi bitse bile sorun yüzdesi bu kadar yüksek bir şanzıman sorgusuz sualsiz değiştirilmeli. Bu aslında marka değerini bayağı arttırır. 

 
iyi niyet = (her b...a servise gidicen+her gittiğin tarih kayıtlı olcak) bazen götürüyorsun elden yapıyorlar kayıt altına almıyorlar, mutlaka çıktı alın aklınızda olsun ;)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
bundan önceki aracım getz idi. defalarca mobilshopta değiştirdim yağımı mobil yağ ve mobilshoptaki filtreler ile.. yağa ve malzemeye güvenim tam. ama gelgelelim yapan usta(bide sanayi ustası imiş) yağ filitresini değiştiriken kutu içinden çıkan contayı değiştirmiyormuş. aynı contayı defalarca aynı yağ filtresi kapağına takmış.... !!!!! sonuç . motordan yağ damlıyor , komrosör düştü v.b...

uzun yol yapıp orduya vardığımda oranın hyundai servisi de beni öpmeye çalıştı. aracım 34 plaka idi, yok blok çatlak , yok kapağın oturduğu çanak çatlak yok bilmem ne... vesaire vesaire....meğerse değersiz  10 yıllık conta , garibim sıkıla-gevşeye anca okadar iş yapabilmiş.. 

konunun özü bu durumda servislere en azından bu konuda eğitimli olduğunu düşündüğüm insanlara emanet etmek daha akıl karı geliyor. tabi fiyatıda ona göre  , güven beleş olmaz.

bu sebeptendir yağımı kendim götürüp geri kalan harcamalardan kısarak servise götürüyorum.  son olanını 400 e yakın bi fiyata hallettim. 

tanıdığım bi yağ bayisi çalışanı vw aracını aynı servise tüm parçaları dışardan alarak sadece işçilik ücreti vererek bakımlarını yaptırıyor. ben çok çingenelik olmaması babında en azından ucuz parçalar için servisin beni öpmesine izin veriyorum.  :)...

 
İyi Niyet Garantisi;Adi üzerinden anlaşıldığı gibi Hem wv hemde müşterisi gözünde karşılıklı iyi niyet durumuna bakılarak verilen bir hizmettir. Vw Servislerde Araç sahiplerinin Turkuaz sistemlerinde marka ve kullanıcı adına tüm Karnesi mevcut olup en çok iyi niyet işlemlerini belirleyen kısımdır ayrıca Dialog ve ikili ilişkiler ile bu hizmet daha da iyi hale getirilebilir.Ülkemiz bu iyi niyet Garantisini Yeni yeni anlamaya çalışsa da halen emekleme dönemindeyiz denebilir. Servislerin beklentisi araçlarının garantisi bitmiş olsa da servise devam etmesi yönündedir Kullanıcı ise Ekonomik yönünden dolayı biraz da risk alarak servis harici daha uygun hizmet alma çabasındadır. Işte tam da bu arada ki durumda Iki tarafında özveride bulunup ortada buluşma çabasıdır IYI Niyet Garantisi. Bundan memnum olanda çoktur mağdur olanda. Söylemiş olduğum gibi halen bu konuda emekleme dönemindeyiz kimbilir belki kısa bir zaman sonra yürüyecek belki de koşacak... selam ve saygılarımla iyi Forumlar Dilerim.

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Geri
Üst Alt