- Katılım
- 30 Eki 2016
- Mesajlar
- 1,481
- Tepkime puanı
- 1,509
- İsim
- Ömer
Herkese merhabalar. s=bigstar Yeni konuma hoşgeldiniz.
Bu konuda bayağı bayağı önceden yaptığım bir incelemeyi paylaşacağım.
Hepimizin bildiği gibi Volkswagen'in Pick-up modeli Amarok'un geçtiğimiz yıl 3.0 Dizel Motorlu, V6 224 Beygir ve 550 Tork'a sahip yeni bir versiyonu piyasaya sürüldü. Ve aynı anda Amarok makyajlandı.
Bu V6 olan versiyonun çok çok iyi performans verileri bulunmakta. Araç o kadar ağırlığa rağmen 0'dan 100'e 7,9 sn'de çıkıyor.
Araçta BMW'lerde bulunan meşhur ZF8 Tam Otomatik Tork Konvertörlü 8 İleri Şanzıman yer almakta.
Bu Amarok V6 ilk çıktığında ülkemize sadece standart V6 donanım ile geliyordu. Daha o zaman Aventura diye adlandırılan gırtlak dolu versiyonun satışı ülkemizde yoktu.
Ama yine aynı V6'nın çıktığı tarihlerde sadece 10 adet özel sipariş Amarok V6 Aventura donanımlı araçlar getirildi. Bunların birçoğu Doğuş Otomotiv Üst Düzey Yöneticileri için. Bir iki tanesini de böyle birkaç müşteri alabildi.
Bu araç da o ilk gelen 10 araçtan birisi.
Amarok Aventura'da standart olan donanımlar;
Full Nappa Deri Koltuklar.
Tam Elektrikli Masajlı ErgoComfort ön koltuklar.
Ön koltuklarda ısıtma.
Fabrika çıkışlı Discover Media ile birlikte açık şekilde gelen APP-CONNECT.
6.33'' DISCOVER MEDIA
Işıklı basamaklar.
Özel fabrika çıkışlı kasa kapatma.
Karatılmış Arka farlar.
20'', 255 Tabanlı tekerler.
Piano Black dış detaylar.
Gibi donanımlar gelmekte.
Şimdi buyrun sizi araç ile baş başa bırakayım. Muhteşem bir renge sahip.
Amarok Aventura denen aracın lansman rengi bu renk.
Bu arada sis farı içinin buğulu olduğunu gören olmuştur. Araç aynı yerden 3 kez çarpınca böyle oluyor. 8D
@fcsrn @OnurD7 @yusufacs @xentus @Beşiktaş1903 @mehmetmert
Bu konuda bayağı bayağı önceden yaptığım bir incelemeyi paylaşacağım.
Hepimizin bildiği gibi Volkswagen'in Pick-up modeli Amarok'un geçtiğimiz yıl 3.0 Dizel Motorlu, V6 224 Beygir ve 550 Tork'a sahip yeni bir versiyonu piyasaya sürüldü. Ve aynı anda Amarok makyajlandı.
Bu V6 olan versiyonun çok çok iyi performans verileri bulunmakta. Araç o kadar ağırlığa rağmen 0'dan 100'e 7,9 sn'de çıkıyor.
Araçta BMW'lerde bulunan meşhur ZF8 Tam Otomatik Tork Konvertörlü 8 İleri Şanzıman yer almakta.
Bu Amarok V6 ilk çıktığında ülkemize sadece standart V6 donanım ile geliyordu. Daha o zaman Aventura diye adlandırılan gırtlak dolu versiyonun satışı ülkemizde yoktu.
Ama yine aynı V6'nın çıktığı tarihlerde sadece 10 adet özel sipariş Amarok V6 Aventura donanımlı araçlar getirildi. Bunların birçoğu Doğuş Otomotiv Üst Düzey Yöneticileri için. Bir iki tanesini de böyle birkaç müşteri alabildi.
Bu araç da o ilk gelen 10 araçtan birisi.
Amarok Aventura'da standart olan donanımlar;
Full Nappa Deri Koltuklar.
Tam Elektrikli Masajlı ErgoComfort ön koltuklar.
Ön koltuklarda ısıtma.
Fabrika çıkışlı Discover Media ile birlikte açık şekilde gelen APP-CONNECT.
6.33'' DISCOVER MEDIA
Işıklı basamaklar.
Özel fabrika çıkışlı kasa kapatma.
Karatılmış Arka farlar.
20'', 255 Tabanlı tekerler.
Piano Black dış detaylar.
Gibi donanımlar gelmekte.
Şimdi buyrun sizi araç ile baş başa bırakayım. Muhteşem bir renge sahip.
Amarok Aventura denen aracın lansman rengi bu renk.
Bu arada sis farı içinin buğulu olduğunu gören olmuştur. Araç aynı yerden 3 kez çarpınca böyle oluyor. 8D
@fcsrn @OnurD7 @yusufacs @xentus @Beşiktaş1903 @mehmetmert
Moderatör tarafında düzenlendi: