Golf 7.5 yol titresimi


AvcMehmet

Yeni Üye
Katılım
5 May 2018
Mesajlar
14
Tepkime puanı
8
İsim
can
Değerli hocalarım 2017 higline 1.4 golf ile aranizdayim şubat ayında aldım aracım dunlop spormax ile geldi standart highline jantı ile 17 inç araç sanki yol titreşimini fazla alıyor gibi geldi bana değerli yorumlarınızı bekliyorum :) /emoticons/[email protected] 2x" width="20" height="20">

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Ettim hocam 34 psi olarak kullanıyorum yalnız araçtaki tokluktan kaynaklı olsa gerek müzik titreşimi dahi pedallarda hissediliyor

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@AvcMehmet hocam araçla 1-2 kişi seyahat ediyorsanız sürekli lastik basınçlarını 30 psi yapın. Ben faydasını gördüm bi deneyin derim.

 
Ettim hocam 34 psi olarak kullanıyorum yalnız araçtaki tokluktan kaynaklı olsa gerek müzik titreşimi dahi pedallarda hissediliyor

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
öncelikle lastik basınçlarınızı 32 olarak kullanın deneyin hocam. Ayrıca aracınız her ne kadar yeni olsa da bir rot balans ayarına ihtiyaç duymuş olabilir. son olarak aynı yol ve aynı şartlarda deneyin karşışatırmanız için.

 
Genelde tekim denicem hocam sagolun :) /emoticons/[email protected] 2x" width="20" height="20">

[mention=4865]AvcMehmet[/mention] hocam araçla 1-2 kişi seyahat ediyorsanız sürekli lastik basınçlarını 30 psi yapın. Ben faydasını gördüm bi deneyin derim.
SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Hocam 180 190 km de dahi direksiyonda bi oynama yok balans sıkıntısı olabilir mi

öncelikle lastik basınçlarınızı 32 olarak kullanın deneyin hocam. Ayrıca aracınız her ne kadar yeni olsa da bir rot balans ayarına ihtiyaç duymuş olabilir. son olarak aynı yol ve aynı şartlarda deneyin karşışatırmanız için.
SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Hocam 180 190 km de dahi direksiyonda bi oynama yok balans sıkıntısı olabilir mi

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
yüksek hızlarda yoksa sarsıntı vs rot/ balans olmayabilir 

 
yüksek hızlarda yoksa sarsıntı vs rot/ balans olmayabilir 
Hocam bahsettiğim sarsıntı paspasa ayağımızı koyduğumuzda hissedilen cinsten bi titreşim:) malesef test aracindada vardi

SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@AvcMehmet 

Golf tutkunu dostlar arasına hoş geldiniz Degerli Hocam 

Bir çok nedeni olabilir.

Sonuç aynı ama farklı araçlarda farklı nedenleri de olabilir.

İlk ve en genel neden doğru yapılmayan balans.

Ikincisi hasarlı orijinal jant 

Üçüncüsü replika jant

Dördüncüsü kaldırıma çıkma veya köprü/menfez geçişine sert girilmiş ve içindeki kord katmanı kırılmış jant.

Beşincisi sert fren alışkanlığının sonucu veya aracın yanlıs rot ayarları nedeniyle  düzensiz  aşınmış lastik.

Altıncısı patlayan bir lastiğin kötü bir lastikçinin elinde kötürüm edilmesi

Yedincisi yol

Sekizincisi frene bastığınızda gelen bir titreşim ise nazik kullanım neticesinde disklerde birikmem korozyonun sonucu.

Dokuzuncusu sıcak fren disklerinin su birikintisi veya yol üstü benzinlikte suyla teması

Onuncusu motorun düzensiz çalışması.

On birincisi volan ve diger aktarma organları

On ikincisi salıncak ve diğer on düzen elemenları

.....

Gerçek bir ustayla teste çıktığınızda şıp diye çözer.

Usta diye geçinmekle karşılaşırsanız bir şey yok diyerek başından savar.

Geçmiş olsun Değerli Hocam 

 

Hocam öncelikle çok teşekkür ediyorum zahmet edip ayrıntılı yazmışsınız araç 2 aylık jantlar üstünde gelen orjinal janlar balanslarada bi baktiriyim en iyisi edirnede öğrenciyim en kısa zamanda ordada mercana gidip bi test aracı deniyim tekrar teşekkür ediyorum hosbulduk bu arada :) /emoticons/[email protected] 2x" width="20" height="20">

[mention=4865]AvcMehmet[/mention] 
Golf tutkunu dostlar arasına hoş geldiniz Degerli Hocam 
Bir çok nedeni olabilir.
Sonuç aynı ama farklı araçlarda farklı nedenleri de olabilir.
İlk ve en genel neden doğru yapılmayan balans.
Ikincisi hasarlı orijinal jant 
Üçüncüsü replika jant
Dördüncüsü kaldırıma çıkma veya köprü/menfez geçişine sert girilmiş ve içindeki kord katmanı kırılmış jant.
Beşincisi sert fren alışkanlığının sonucu veya aracın yanlıs rot ayarları nedeniyle  düzensiz  aşınmış lastik.
Altıncısı patlayan bir lastiğin kötü bir lastikçinin elinde kötürüm edilmesi
Yedincisi yol
Sekizincisi frene bastığınızda gelen bir titreşim ise nazik kullanım neticesinde disklerde birikmem korozyonun sonucu.
Dokuzuncusu sıcak fren disklerinin su birikintisi veya yol üstü benzinlikte suyla teması
Onuncusu motorun düzensiz çalışması.
On birincisi volan ve diger aktarma organları
On ikincisi salıncak ve diğer on düzen elemenları
.....
Gerçek bir ustayla teste çıktığınızda şıp diye çözer.
Usta diye geçinmekle karşılaşırsanız bir şey yok diyerek başından savar.
Geçmiş olsun Değerli Hocam 
 
SM-G925F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Geri
Üst Alt