@AvcMehmet
Golf tutkunu dostlar arasına hoş geldiniz Degerli Hocam
Bir çok nedeni olabilir.
Sonuç aynı ama farklı araçlarda farklı nedenleri de olabilir.
İlk ve en genel neden doğru yapılmayan balans.
Ikincisi hasarlı orijinal jant
Üçüncüsü replika jant
Dördüncüsü kaldırıma çıkma veya köprü/menfez geçişine sert girilmiş ve içindeki kord katmanı kırılmış jant.
Beşincisi sert fren alışkanlığının sonucu veya aracın yanlıs rot ayarları nedeniyle düzensiz aşınmış lastik.
Altıncısı patlayan bir lastiğin kötü bir lastikçinin elinde kötürüm edilmesi
Yedincisi yol
Sekizincisi frene bastığınızda gelen bir titreşim ise nazik kullanım neticesinde disklerde birikmem korozyonun sonucu.
Dokuzuncusu sıcak fren disklerinin su birikintisi veya yol üstü benzinlikte suyla teması
Onuncusu motorun düzensiz çalışması.
On birincisi volan ve diger aktarma organları
On ikincisi salıncak ve diğer on düzen elemenları
.....
Gerçek bir ustayla teste çıktığınızda şıp diye çözer.
Usta diye geçinmekle karşılaşırsanız bir şey yok diyerek başından savar.
Geçmiş olsun Değerli Hocam