PETLAS PT741 VELOX SPORT 2018


Ender

Moderatör
Katılım
28 Haz 2015
Mesajlar
5,933
Tepkime puanı
4,490
Konum
Alanya
İsim
Ende Hoca
Araç
Golf 7 1.6 TDI Highline Trp. + MK 7,51.4 TSİ Golf R line + GTI 2.0 300 hp MK5 + MK6 ...
Merhaba Golftutkunu Dostları;

       Araclarımızda Kullandığımız Lastikler Farklı model marka ve ebatlarda olsa da Lastikler Aracın en kıymetli ve önemli Argümanlarındadır. Sonuçta Araçlarımız LAstikler ile yolla buluşuyor ve Yol alıyor. Burdan baktığımızda Lastiklerin Hayati önem taşıdığını birkez daha anlamak mümkün. Hal böyle olunca Lastik seçimlerimizde önem Arz etmekte. İşte tam da bu nokta da Fiyat&Performans olarak Hali hazırda ki bir çok Marka  değeri olan LAstik üreticilerin Pazarlama ve Reklam  Tuzaklarına zaman zaman kapılmıyor değiliz. Benim şahsi fikrim Aslında LAstiklerin çoğu 3 aşağı beş yukarı aynı özelliklerde olup İsismleri sayesinde Fiyat farklılıkları oluşmakta. Elbette Goodyear , Michelin yada Continental gibi Rüştünü ispat etmiş Dünya devi Lastik markalarıyla Petlas ı şimdilik mukayese etmek çok Doğru olmasa da Ülkemizde Araç sahibi olmak yada Aracına Sahip Kalabilmek bu denli Külfetli iken.

Goodyear F1 Asimetric olsun Michelin pilot p3/p4 olsun yada Continental Contact 5 yada Pirelli Pzero olsun hemen hemen hepsini kullandım. Hepsisnin kendine Göre üstün yanları mevcut.Daha önce de Petlasın Farklı versiyonlarını kullanmışlığım oldu. Söz Konusu Ülkemizin Yol iklim ve Araç kullanma Şartlarının optimal ortalamasını Kendimce mukayese ettiğimde Ekonomik olması en büyük avantaj olduğundanGolf Aracım için uzun zamandır Araştırmasını yaptığım ve Etraflıca Üzerinde durduğum bir LAstik olan Ülkemizin  Yerli Malı Lider Lastik Üreticisi Petlas ın   Petlas  Velox Sport  PT 741 modelini Aracımda Kullanamaya Karar verdim. En kötü ihtimalle memnun kalmasam dahi Siz değerli Forum Dostlarına ER Ge yapmış olurum  :)

         Yaşantımı Sürdürdüğüm Alanya da Bulunan Hem Michelin hemde  Petlas Bayii  DİREKÇİ Oto Lastik  Sahibi Saygıdeğer Mehmet Bey ve Ekibi ile Tanışma Fırsatı Buldum. Kendileri Konusunda uzman Uzun Yıllar Bu işi yapan Samimi Dürüst ve Güvenilir işleriyle Takdiri Hak ediyorlar. Günümüzde  işini Layıkı ile yapan Ender Esnaflarımızdan. Lastiğimizi Hünerli elleri olan Erdal Ustamız ile birlikte Aracımıza Montaj yaptıktan Sonra 1 Yıllık Yol Yardım Paketini de Sisteme Kayıt yapıp ,İyi Dileklerimizle  Servisten Ayrıldım. ilk 300-500 km nin Lastik üzerinde ki önemi fazlaca olduğundan pek sağlıklı bir Yorum yapamayacağım için Deneyim ve Tecrübelerimi ilerleyen Dönemlerde Daha Sağlıklı bir Şekilde Buradan Paylaşacağım. 

LAstiğin Etiket Değerleri ve daha fazlası için Linke ekledim dostlar. Herkese Kazasız belasız Sürüşler Diliyorum iyi Forumlar. Ender Hoca.

https://www.petlas.com.tr/lastikler/veloxsport-pt741

20180519_153031.jpg

20180519_153052.jpg

20180519_153059.jpg

20180519_153333.jpg

20180519_153359.jpg

20180519_161803.jpg

 
Ender hocam yeni lastikleriniz hayırlı olsun.

Bende fiyat/performans bakımından beğendiğim ve yerli ürün almak istediğim için Petlas Veloxsport PT741 modelini tercih etmiştim. Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum. Daha önce 17" Dijon jantlarımda Pirelli Cinturato P7 ve Lassa İmpetus Revo2+ kullanmıştım. Pirelliler yaklaşık 2 yıllıktı ve lastiğin geç ısınması nedeniyle şehir içinde sürekli patinaj çekerek ilerliyordum. Lassa'lara geçtikten sonra daha bunu daha iyi anlamıştım. Şuan Petlas'lara kıyamadığımdan ani kalkışlar yapmıyorum, benzin fiyatları da malum, yelken modda gidip geliyoruz genellikle  :)  ama dönüşlerde virajlarda denemeler yapıyorum (makas tabir edilen hareketi 1-2 kez yapmışlığım vardır) şuana kadar güvensizlik yaşatacak bir durumla karşılaşmadım. Adana Pozantı arasındaki otobanı bir çoğumuz bilir, oraları 120-140 aralığındaki önüme araç geçmedikçe yavaşlamadan aştım, keskin dönüşlerde güvenli hissettim, muhtemelen lastiklerin limitleri çok daha yukarılardadır ama bu kadarı benim için yeterli. Fren denemesi de yaptım, 17" Dijonda kullandığım Pirelli Cinturato P7'lerle ani fren yaptığımda ABS devreye giriyor ancak araba durmuyordu, pat küt seslerle baya yol gidiyordu yani, Petlas'lar ile yaptığım denemelerde ABS sesini doğru düzgün duymadan keskin bir şekilde aracın durabildiğini gördüm. Benim şuan için söyleyebileceklerim bu kadar :)  

Fiyat/performans bakımından çok iyi olması ve yerli ürün olması sebebiyle, diğer markalara 2 katı para ödemek yerine Petlas Veloxsport PT741 modelini herkese tavsiye ediyorum.

 
Teşekkürler Tecrübelerin için Muhammed Hocam. Buna benzer yorumlar kullanıcılardan duymuş olsamda sizin Yorumunuz değer kattı. [emoji6][emoji122][emoji106]

Sent from my SM-G950F using GolfTutkusu mobile app powered by Tapatalk

 
Merhabalar öncelikli olarak 1-2 sorum olacak
Etiketlere bakınca yakıt tüketimi fazla gözüküyor aracın üzerinde gelen orjinal contineltall lastiklerden dahamı fazla

Ve lastikler 4 mevsim tabir edilen lastiklerdenmi?

D6503 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Lastikler Yaz lastiği Hocam. Etiket değerlerinde ise benim için önemli olan Frenleme mesafe değerleri diğerleri cok-da önemli değil bence. Zaten onlarda birer pazarlama stratejisi. Yani A ile E arasnda yakıt olarak ekonomiklik 100 km de aynı şartlarda max 3 5 TL oynar tahminimce biraz araştırmıştım bu konuyu. IYI Forumlar Hocam.

Sent from my SM-G950F using GolfTutkusu mobile app powered by Tapatalk

 
Merhaba Arkadaşlar; 

Aracıma petlas PT741 Velox Sport  Lastiklerimizi takalı 350-400 km kadar oldu. Bu zaman sürecinde Bir çok Teste maruz bıraktım LAstikleri Her ne kadar ilk 500 km  lastiklerimiz  için objektif bir değerlendirmeye olanak vermesede ilk gözlemlerimi paylaşmak istedim.

1- Sıcak Asvalt ve ısınmış LAstiklerle Dur Kalk ( ışıklarda) sert kalkış Testi; Yere Tutunma son derece tatminkar Pati yapmadan  Yola adaptasyonu başarılı

2- Yağışlı ve Islak Zemin yol tutuşu: Alanyay ya Geçen günlerde yağan Güzel yğmur sonrası hemen teste çıktım [emoji4]  Ciddi Anlamda Önceki Pirelli P zero lastiklerime oranla Su tahliyesi ve Yol Tutuşu başarılı ve Frenleme mesafesi daha iyi

3- Dağ yayla yolları ( kalitesiz Asvalt Zaman zaman Toprak yol : yol tutuş Asvalta oranla daha zayıf olsa da idare eder cinsten. Lakin Seri kullanımlarda ve Ani gaz tepkimelerinde  Patiye düşme ilk güç aktarımda oluşuyor. Bu tarz yollarda biraz daha dikkatli olmak gerekiyor.

Sonuç olarak ilk izlenimlerim hayli Başarılı Hoşuma gitti. Birde Kısmet olursa Bayrama Uzun yol Tecrübesi ederek Yol sesi ve Yol tutuşu frenleme vs test edeceğim.Herkese kazasız belasız Sürüşler Dilerim.

176bde427cd328984461058af46bfdb4.jpg


 
Geçtiğimiz ay ben de 17” dijon jantlar için lastik arayışına girmiştim.  Petlasın bahsi geçen lastiğini almaktan son anda pazarlıkta uyuşamadık ve vazgeçmiştim.  1150 lira gibi bir fiyata düşmüştü.  Lastiklerin yanal kalınlığı falan çok iyi.  Güven veriyordu açıkçası desenleri ve güçlendirilmiş yan tarafları.  Daha sonra yan taraftaki dunlop bayisinden fm800 modeli için 1200 lira fiyat alınca dunlop taktırdım. Ancak dunlop a denk gelemeseydim kesinlikle gidip başka bir yerde bu petlas lastiği alırdım.  

 
Merhaba Golftutkunu Dostları;

       Araclarımızda Kullandığımız Lastikler Farklı model marka ve ebatlarda olsa da Lastikler Aracın en kıymetli ve önemli Argümanlarındadır. Sonuçta Araçlarımız LAstikler ile yolla buluşuyor ve Yol alıyor. Burdan baktığımızda Lastiklerin Hayati önem taşıdığını birkez daha anlamak mümkün. Hal böyle olunca Lastik seçimlerimizde önem Arz etmekte. İşte tam da bu nokta da Fiyat&Performans olarak Hali hazırda ki bir çok Marka  değeri olan LAstik üreticilerin Pazarlama ve Reklam  Tuzaklarına zaman zaman kapılmıyor değiliz. Benim şahsi fikrim Aslında LAstiklerin çoğu 3 aşağı beş yukarı aynı özelliklerde olup İsismleri sayesinde Fiyat farklılıkları oluşmakta. Elbette Goodyear , Michelin yada Continental gibi Rüştünü ispat etmiş Dünya devi Lastik markalarıyla Petlas ı şimdilik mukayese etmek çok Doğru olmasa da Ülkemizde Araç sahibi olmak yada Aracına Sahip Kalabilmek bu denli Külfetli iken.

Goodyear F1 Asimetric olsun Michelin pilot p3/p4 olsun yada Continental Contact 5 yada Pirelli Pzero olsun hemen hemen hepsini kullandım. Hepsisnin kendine Göre üstün yanları mevcut.Daha önce de Petlasın Farklı versiyonlarını kullanmışlığım oldu. Söz Konusu Ülkemizin Yol iklim ve Araç kullanma Şartlarının optimal ortalamasını Kendimce mukayese ettiğimde Ekonomik olması en büyük avantaj olduğundanGolf Aracım için uzun zamandır Araştırmasını yaptığım ve Etraflıca Üzerinde durduğum bir LAstik olan Ülkemizin  Yerli Malı Lider Lastik Üreticisi Petlas ın   Petlas  Velox Sport  PT 741 modelini Aracımda Kullanamaya Karar verdim. En kötü ihtimalle memnun kalmasam dahi Siz değerli Forum Dostlarına ER Ge yapmış olurum  :)

         Yaşantımı Sürdürdüğüm Alanya da Bulunan Hem Michelin hemde  Petlas Bayii  DİREKÇİ Oto Lastik  Sahibi Saygıdeğer Mehmet Bey ve Ekibi ile Tanışma Fırsatı Buldum. Kendileri Konusunda uzman Uzun Yıllar Bu işi yapan Samimi Dürüst ve Güvenilir işleriyle Takdiri Hak ediyorlar. Günümüzde  işini Layıkı ile yapan Ender Esnaflarımızdan. Lastiğimizi Hünerli elleri olan Erdal Ustamız ile birlikte Aracımıza Montaj yaptıktan Sonra 1 Yıllık Yol Yardım Paketini de Sisteme Kayıt yapıp ,İyi Dileklerimizle  Servisten Ayrıldım. ilk 300-500 km nin Lastik üzerinde ki önemi fazlaca olduğundan pek sağlıklı bir Yorum yapamayacağım için Deneyim ve Tecrübelerimi ilerleyen Dönemlerde Daha Sağlıklı bir Şekilde Buradan Paylaşacağım. 

LAstiğin Etiket Değerleri ve daha fazlası için Linke ekledim dostlar. Herkese Kazasız belasız Sürüşler Diliyorum iyi Forumlar. Ender Hoca.

https://www.petlas.com.tr/lastikler/veloxsport-pt741

Ekli dosyayı görüntüle 15382

Ekli dosyayı görüntüle 15383

Ekli dosyayı görüntüle 15384

Ekli dosyayı görüntüle 15385

Ekli dosyayı görüntüle 15386

Ekli dosyayı görüntüle 15387
p741 modelini bende yeni aldım 10 gün kadar oldu ve gerçekten çok memnun kaldım,yol tutuşu ve frenleme konusunda kesinlikle başarılı tavsiye ederim.

 
Bende yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum genel olarak memnunum diyebilirim.
- 10 derece altında zor ısınıyor o nedenle kış aylarında kesinlikle kullanılmaz diye tahmin ediyorum.Kış aylarında ben kışlık jantlara geçiyorum.
- sıcağa karşı çok dayanıklı 40 derecenin üzerinde asvalta elinizi vurazmazken lastikler çok çok iyi.
- makas atma, agresif kullanma defalarca defa denedim. Tabi bağımsız süspansiyon etkileri de var ama beni çok şaşırttı doğrusu.
- gaza basınca sizi koltuğu yapıştırıyor resmen. Aracın pati çekmesine izin vermiyor.

Aynı zamanda yerli malı olduğundan bizim yollarımıza iklimlerimize daha uygun olduğu düşüncesiyle almıştım ki yanılmamışım.
Petlas hakkında uzun zamandır çok iyi geri bildirimler geliyor.




Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
Merhaba Dostlar

Geçen Günlerde Aracım satilmadan önce Uzun Yol Tecrübesi ettim Petlas lastikleirmi. ISINMIS HÂLDE Lastiklerin Performansı Son derece Tatminkar Lakin Yol/Lastik Sesi hissedilir derecede ve bu konuda benden pekde geçer Not aldığını söyleyemem. Geri kalan Durumlarda Başarılı bir lastik. GENEL olarak Basarili bir Lastik ve F&P adına Seçim yapılabilir . Kazasız belasız sürürler dilerim [emoji112][emoji112][emoji6]

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Bende BMW 3.20i ED’de bu hafta Velox Sport PT741 225/45/17 RFT e geçiş yaptım. Önceki lastikler (bridgestone) 4 yılı doldurmuştu kuru zeminde gaz açığım zaman arkayı yavaştan bırakıyordu ıslakta direkt bırakıyordu zaten. Hoş, keyifliydi ama güvenlik zafiyeti oluşturmaya başlamıştı artık. :)  

Kışlıklarda Golf ve BMW de Petlas’ı güvenle kullanıyoruz. Tecrübelerinize göre yazlıkta da mutlu edecek gibi görünüyor. 

 
Ses olayını birde sizin tecrübeniz ile burdan paylaşmanızı rica edeceğim Hocam. Lastikleriniz Hayırlı olsun bu arada . iyi forumlar.

 
  • Beğen
Tepkiler: MR


Geri
Üst Alt