Selamlar,
DSG'nin karakteriyle ilgili çeşitli yüzeysel bilgiler edinmeye başladığım zamanlarda Auto Hold'un DSG için yararlı olduğunu savunan kesim çok fazlaydı, belki de hala öyledir bilmiyorum ne Auto Hold ne de DSG hakkında ileri düzeyde "teknik" bir bilgi sahibi değilim. Çoğu kişi yada bir kesim gibi aracımda kalkışlarda (zaman zaman) D1'den D2 ye geçtikten sonra kararsızlık hafif ileri geri şekilde bir titreme hissediyorum. Yani araç kavrasam mı kavramasam mı diyor gibi? Hemen 0,5-1 saniye sonra ibre 2000 devirin hemen altında saniyenin 3te 1i kadar sürede sabitlenip öyle D3'e geçtiği durumlar oluyor. Şimdi bunun için ben kalkışlarda aracı ben önce bir kaç santim ilerletip (yani aracın kalmakya yeltendiği an) hemen sonra saniyenin 3te1 kadar gaza 4te 3 oranında aniden yüklenip hemen sonrasında yine aniden ayağımı gaza 4te1 oranına basacak şekilde geri çekiyordum ve bu tarz titremeler yaşamıyordum ama geçenlerde tesadüfen Auto Hold kapanmış. Bende birazda böyle deneyeyim dedim. Kalkışlar çok stabil, dümdüz rahat rahat kalkıyor araç D1-D2-D3-D4 kafa rahat gidiyorum . Acaba bu haliyle DSGyi her daim hazırda falan mı bekletiyor? Öteki türlü direk biz gazla kaldırınca araç sıkıntıya düşüyor sanki anlamadım. Nazik nazik 1-2-3-4-5-6--7 şeklinde hızlanmalarda da elbette sıkıntı yok. DSG'yi bu hale getiren Auto Hold'ise yapışırım yakasına : ) saygılar.
DSG'nin karakteriyle ilgili çeşitli yüzeysel bilgiler edinmeye başladığım zamanlarda Auto Hold'un DSG için yararlı olduğunu savunan kesim çok fazlaydı, belki de hala öyledir bilmiyorum ne Auto Hold ne de DSG hakkında ileri düzeyde "teknik" bir bilgi sahibi değilim. Çoğu kişi yada bir kesim gibi aracımda kalkışlarda (zaman zaman) D1'den D2 ye geçtikten sonra kararsızlık hafif ileri geri şekilde bir titreme hissediyorum. Yani araç kavrasam mı kavramasam mı diyor gibi? Hemen 0,5-1 saniye sonra ibre 2000 devirin hemen altında saniyenin 3te 1i kadar sürede sabitlenip öyle D3'e geçtiği durumlar oluyor. Şimdi bunun için ben kalkışlarda aracı ben önce bir kaç santim ilerletip (yani aracın kalmakya yeltendiği an) hemen sonra saniyenin 3te1 kadar gaza 4te 3 oranında aniden yüklenip hemen sonrasında yine aniden ayağımı gaza 4te1 oranına basacak şekilde geri çekiyordum ve bu tarz titremeler yaşamıyordum ama geçenlerde tesadüfen Auto Hold kapanmış. Bende birazda böyle deneyeyim dedim. Kalkışlar çok stabil, dümdüz rahat rahat kalkıyor araç D1-D2-D3-D4 kafa rahat gidiyorum . Acaba bu haliyle DSGyi her daim hazırda falan mı bekletiyor? Öteki türlü direk biz gazla kaldırınca araç sıkıntıya düşüyor sanki anlamadım. Nazik nazik 1-2-3-4-5-6--7 şeklinde hızlanmalarda da elbette sıkıntı yok. DSG'yi bu hale getiren Auto Hold'ise yapışırım yakasına : ) saygılar.
Moderatör tarafında düzenlendi: