Arkadaşlar merhaba öncelikle.
Aracı tadında (max 35 mm) düşürmek istiyorum fakat yapılan uygulamalar hakkında çok da bir fikrim yok açıkçası. Golf 7 1.6 TDI için mubea marka yay bulamadığım için yapabileceğim iki uygulama kaldı.
1-Alternatif (Vogtland 35 mm) bir spor yay uygulaması
2-Başaran Amortisörün ön(coil), arka (press yay) uygulaması
Başaran amortisörü bir kaç kişiden duydum. Öne coil koyup arkaya orijinal yayları presliyorlar. Ben yarın bir gün pişman olup kendi yaylarıma geri dönerim düşüncesiyle yaylarımı pressletmek istemedim. Arka için yeni iki tane wv yayı pressleyebileceklerini ve orijinal yayların bende kalabileceğini söylediler. Öyle olunca kafama yattı. Gerçi pressli yay ile muayeneden geçebilir miyim onu da bilmiyorum. İki uygulamada aşağı yukarı 1100 TL maliyete çıkıyor.
Coil için kaynak, dökme kırma delme vs arabanın kimyasını bozacak herhangi bir işlem yapılıyor mu? Tecrübeli arkadaşlar konfor ve güvenlik açısından bu iki uygulamayı kıyaslarsak tavsiyeniz ne olur. Yardımlarınızı rica ediyorum.
Saygılar
Aracı tadında (max 35 mm) düşürmek istiyorum fakat yapılan uygulamalar hakkında çok da bir fikrim yok açıkçası. Golf 7 1.6 TDI için mubea marka yay bulamadığım için yapabileceğim iki uygulama kaldı.
1-Alternatif (Vogtland 35 mm) bir spor yay uygulaması
2-Başaran Amortisörün ön(coil), arka (press yay) uygulaması
Başaran amortisörü bir kaç kişiden duydum. Öne coil koyup arkaya orijinal yayları presliyorlar. Ben yarın bir gün pişman olup kendi yaylarıma geri dönerim düşüncesiyle yaylarımı pressletmek istemedim. Arka için yeni iki tane wv yayı pressleyebileceklerini ve orijinal yayların bende kalabileceğini söylediler. Öyle olunca kafama yattı. Gerçi pressli yay ile muayeneden geçebilir miyim onu da bilmiyorum. İki uygulamada aşağı yukarı 1100 TL maliyete çıkıyor.
Coil için kaynak, dökme kırma delme vs arabanın kimyasını bozacak herhangi bir işlem yapılıyor mu? Tecrübeli arkadaşlar konfor ve güvenlik açısından bu iki uygulamayı kıyaslarsak tavsiyeniz ne olur. Yardımlarınızı rica ediyorum.
Saygılar