Golf Cabrio Bro's


stak67

Yeni Üye
Katılım
4 Tem 2018
Mesajlar
10
Tepkime puanı
33
İsim
at
Merhabalar. Uzun yıllardır youngtimer volkswagen hayranı ve kullanıcısıyım. Bundan önceki araçlarımın geneli mk2 ve mk3 kasa volkswagenlerdi. Ama asıl aklımdaki araç mk1 kasa cabrioleti uzun zaman sonra alabildim. Şimdi yanında 4 kasa cabriolette var :)   Lise hayalim Golf mk1 cabriolet ve daha gündelik düzene uygun olan Golf mk4 cabriolet araçlarımı paylaşmak istiyorum :)  mk1 olan ile bağımız diğerine göre daha eski. 4 kasayı ise birkaç ay önce gümrükten çıkarıp toparlamaya başladım. Toplama işlerinin sonuna yaklaştık :) Tanıtmaya öncelikle büyük kardeşten başlayayım. 

Araçların ikisi de gümrük girişli. mk1'i gümrükten ben çıkarmadım ama Türkiyede ki ilk sahibinden beridir takipteydim. 

Gümrükten ilk çıktığı hali: 









Aracı türkiyedeki ilk sahibinden yakın bir arkadaşıma aldık ve birlikte uğraşmaya başladık :)  uğraştıkça ortaya çıkan sonuçlar bu şekilde:















Birlikte az zaman geçirdikleri mk2 kasa golfüm ile az sayıda ki fotoğraflarından:







Aldıktan sonra evlendim ve hayal ettiğim gibi düğün arabam da mk1 oldu:





Birlikteliğimiz halen mutlu mesut devam ediyor :D  uzun yıllarda böyle olmasını temenni ediyorum. Son birkaç fotoğraftan sonra diğer aracım olan mk4'ün hikayesine başlayacağım.









Bu fotoğrafta mk4 arkadan el sallıyor :D  



Golf mk4 cabrio ile tanışmamız Gümrük bakanlığı sayesinde oldu :) uygulama üzerinden satışa çıkar çıkmaz soluğu gümrük bahçesinde aldım ve kapalı usul teklif ile ihaleyi kazandım. Sonrasında hala bitmeyen sanayi macerası başladı :) Ama sona yaklaştık. Keyfini çıkarmaya az kaldığını hissediyorum.

Mk4'ün ilk fotoğrafları:







İhaleyi kazandıktan sonra macera başladı.













Uzun süren çalışmaların ardından aklandı paklandı ama bize yetmedi :)  kaporta boya işlemi için tekrardan sanayi yolunu tuttu.













Boya işi tamamlandı ve tekrar kaportacıya gidip toplanmaya başladı. Bu sürede sertleşmiş deri döşemelerin yenilenmesi için onları da döşemeciye bıraktım. Sanırım önümüzdeki hafta iç döşemeye de son noktayı koyacağız:











Şimdilik güncel hali son fotoğraftaki gibi. Sanayiden çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum :) Gelişmeler oldukça konu üzerinden sizinle paylaşırım. Sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve yardımcı olurum. 

 
İki araç da muhteşem, doya doya gezme şansınız olsun.

Golf 4 Cabiro'yu gümrükden aldım demişsiniz. Gümrük ile ilgili bilgi verebilir misiniz ? Gümrük parkında ki araçlar yurtdıında gelip çıkmayan araçlar mı ?

 
Elinize sağlık çok güzel görünüyorlar, döşeme işine girişmişken, koltuklar açıldığında koltuk ısıtma eksik donanımlar arasından yer alıyorsa tamamlanabilir.

 
Elinize sağlık, aileden biri gibi olmuşlar anlaşılan  :)

 
İki araç da muhteşem, doya doya gezme şansınız olsun.

Golf 4 Cabiro'yu gümrükden aldım demişsiniz. Gümrük ile ilgili bilgi verebilir misiniz ? Gümrük parkında ki araçlar yurtdıında gelip çıkmayan araçlar mı ?
@Utku Lekesiz @stak67 maşallah hocam iki aracınız da harika kazasız belasız kullanın. Evet hocam gümrük süreciyle ilgili biraz daha detay verebilirseniz sevinirim.

 
İki araç da muhteşem, doya doya gezme şansınız olsun.

Golf 4 Cabiro'yu gümrükden aldım demişsiniz. Gümrük ile ilgili bilgi verebilir misiniz ? Gümrük parkında ki araçlar yurtdıında gelip çıkmayan araçlar mı ?
Teşekkürler. Gümrük için e-ihale uygulamasından ihaleye çıkan araçları takip edebilirsiniz. beğendiğiniz araca teklif verebilmek için %10'luk teminat bedelini halk bankasına yatırmanız gerekiyor. Bundan önce e-ihale uygulaması üzerinden tc kimlik numaranız ile üye oluyorsunuz. İhaleler kapalı teklif usulü yapılıyor. Belirtilen günün sonunda en yüksek teklifi veren aracı almaya hak kazanıyor. ihale sonuçlandıktan sonra 1 hafta içinde aracı gümrükten almanız gerekiyor, ya da ücret karşılığı 1 haftalık ek süre talep edebiliyorsunuz. Kazandığınız ihalenin vergiler dahil toplam bedelini halk bankası üzerinden yatırıp uygulamadan ödeme yapıyorsunuz ve aracınızı otoparktan çıkarıyorsunuz :) Gerisi muayene ve emniyet evrak işleri.

Elinize sağlık çok güzel görünüyorlar, döşeme işine girişmişken, koltuklar açıldığında koltuk ısıtma eksik donanımlar arasından yer alıyorsa tamamlanabilir.
Teşekkür ederim. Koltuklarda ısıtma mevcut :) Araç highline donanım. 

Elinize sağlık, aileden biri gibi olmuşlar anlaşılan  :)
Teşekkürler. Mk1 öyle oldu gerçekten :) diğeri de uzun yıllar bizimle olur herhalde.

@Utku Lekesiz @stak67 maşallah hocam iki aracınız da harika kazasız belasız kullanın. Evet hocam gümrük süreciyle ilgili biraz daha detay verebilirseniz sevinirim.
Teşekkürler. üst kısımda detaylı bir şekilde anlattım :) Sormak istediğiniz başka bir şey olursa cevaplayabilirim.

Ben böyle bir site buldum, buradan takip edebilirsiniz arkadaşlar.

https://uygulama.gtb.gov.tr/EIhale/Site/Ihale/Guncel/4
E ihale web sitesi burası. Bunun yerine telefonunuza uygulamasını indirip bakabilirsiniz. Uygulama üzerinden daha kolay oluyor.

 
2 araca da kocaman maşallah :)  fotoğraflardaki mk2 nizi ve ventoyu baya görmüştüm fotoğraflarda daha önceden :)  cabrio mk4 stopları mk3 stoplarına çok benzer geliyor.  Farklı dimi? Böyle mavi hella stopları yoktu sanki mk3 ün

 
Konuyu keyifle okudum,cok buyuk emek vermissiniz hakikaten takdir edilesi bi durum.hayran kaldim.fotolara bakarken gozlerim parladi  :) umarim uzun yillar keyifle kullanirsiniz,golf askiniz hic bitmez..

 
Elinize emeğinize sağlık. Konuyu okurken “keşke konu daha uzun olsaydı” diyesi geliyor insanın :)  Onca emek ve uğraşınızın sonucu çok güzel gözüküyor. Ben de sizin gibi Golf’lerde cabrio olayına bayılıyorum. Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. 

 
Mükemmelsiniz Hocam.

Bir an kendimi  ''Gas Monkey'' GAREGE izliyorum hissine kaptırdım :)  

2 araçta muhteşem mk 4 rengi ve dizel oluşu çok güzel, MK 1 ise efsane olarak bakıyor sanki podyumdan...

Tutku Emek ve Zevk ... Bu Güzel Paylaşım için Çok ama çok Teşekkürler Hocam. :'(

 
2 araca da kocaman maşallah :)  fotoğraflardaki mk2 nizi ve ventoyu baya görmüştüm fotoğraflarda daha önceden :)  cabrio mk4 stopları mk3 stoplarına çok benzer geliyor.  Farklı dimi? Böyle mavi hella stopları yoktu sanki mk3 ün
Teşekkür ederim :) mk2 ve vento ile de epey vakit geçirdim. vento biraz gündelik kullanım arabasıydı ama mk2 de çok özeldi benim için. Stoplar aslında mk3 normal stopları ile aynı fakat ben Hella magic colors serisi aldım. Mavi stop çok seviyordum, sıfır denk gelince kaçırmak istemedim :)

Konuyu keyifle okudum,cok buyuk emek vermissiniz hakikaten takdir edilesi bi durum.hayran kaldim.fotolara bakarken gozlerim parladi  :) umarim uzun yillar keyifle kullanirsiniz,golf askiniz hic bitmez..
Çok teşekkür ederim :) elimden geldiğince iyi durumda olmaları için uğraşıyorum. 

Elinize emeğinize sağlık. Konuyu okurken “keşke konu daha uzun olsaydı” diyesi geliyor insanın :)  Onca emek ve uğraşınızın sonucu çok güzel gözüküyor. Ben de sizin gibi Golf’lerde cabrio olayına bayılıyorum. Allah kazasız belasız sürüşler nasip etsin. 
Teşekkür ederim :) önümüzdeki hafta iki araç içinde güncellemeler olacak. tekrardan paylaşırım. 

Gerçek tutku bu. Emeğinize sağlık. İki araç da muhteşem.


Sent from my iPhone using GolfTutkusu mobile app powered by Tapatalk
teşekkürler. 

Mükemmelsiniz Hocam.

Bir an kendimi  ''Gas Monkey'' GAREGE izliyorum hissine kaptırdım :)  

2 araçta muhteşem mk 4 rengi ve dizel oluşu çok güzel, MK 1 ise efsane olarak bakıyor sanki podyumdan...

Tutku Emek ve Zevk ... Bu Güzel Paylaşım için Çok ama çok Teşekkürler Hocam. :'(


Sağolun. Aslında mk1'de dizel :D  ben biraz dizel hayranıyım sanırım. Ne olursa olsun mk1'in yeri bende çok başkadır :)

 

Sonunda yeni golfe düzenli binmeye başladım :) Pasta cila, boya koruma ve birkaç küçük eksik parça haricinde tamamladık sayılır. İç döşemesi yapıldı. VW kendi malzemesi olan ERA ile komple koltukların döşemesini yeniledim. ufak çaplı bir temizlikte yaptık :) artık içi daha güzel. Bundan sonrası keyfi değişiklikler olur. Belki yeni bir lastik ebatı ile biraz basılabilir. Onun haricinde görüntüsü artık içime siniyor. 














 

Geri
Üst Alt