stak67
Yeni Üye
- Katılım
- 4 Tem 2018
- Mesajlar
- 10
- Tepkime puanı
- 33
- İsim
- at
Merhabalar. Uzun yıllardır youngtimer volkswagen hayranı ve kullanıcısıyım. Bundan önceki araçlarımın geneli mk2 ve mk3 kasa volkswagenlerdi. Ama asıl aklımdaki araç mk1 kasa cabrioleti uzun zaman sonra alabildim. Şimdi yanında 4 kasa cabriolette var Lise hayalim Golf mk1 cabriolet ve daha gündelik düzene uygun olan Golf mk4 cabriolet araçlarımı paylaşmak istiyorum mk1 olan ile bağımız diğerine göre daha eski. 4 kasayı ise birkaç ay önce gümrükten çıkarıp toparlamaya başladım. Toplama işlerinin sonuna yaklaştık Tanıtmaya öncelikle büyük kardeşten başlayayım.
Araçların ikisi de gümrük girişli. mk1'i gümrükten ben çıkarmadım ama Türkiyede ki ilk sahibinden beridir takipteydim.
Gümrükten ilk çıktığı hali:
Aracı türkiyedeki ilk sahibinden yakın bir arkadaşıma aldık ve birlikte uğraşmaya başladık uğraştıkça ortaya çıkan sonuçlar bu şekilde:
Birlikte az zaman geçirdikleri mk2 kasa golfüm ile az sayıda ki fotoğraflarından:
Aldıktan sonra evlendim ve hayal ettiğim gibi düğün arabam da mk1 oldu:
Birlikteliğimiz halen mutlu mesut devam ediyor uzun yıllarda böyle olmasını temenni ediyorum. Son birkaç fotoğraftan sonra diğer aracım olan mk4'ün hikayesine başlayacağım.
Bu fotoğrafta mk4 arkadan el sallıyor
Golf mk4 cabrio ile tanışmamız Gümrük bakanlığı sayesinde oldu uygulama üzerinden satışa çıkar çıkmaz soluğu gümrük bahçesinde aldım ve kapalı usul teklif ile ihaleyi kazandım. Sonrasında hala bitmeyen sanayi macerası başladı Ama sona yaklaştık. Keyfini çıkarmaya az kaldığını hissediyorum.
Mk4'ün ilk fotoğrafları:
İhaleyi kazandıktan sonra macera başladı.
Uzun süren çalışmaların ardından aklandı paklandı ama bize yetmedi kaporta boya işlemi için tekrardan sanayi yolunu tuttu.
Boya işi tamamlandı ve tekrar kaportacıya gidip toplanmaya başladı. Bu sürede sertleşmiş deri döşemelerin yenilenmesi için onları da döşemeciye bıraktım. Sanırım önümüzdeki hafta iç döşemeye de son noktayı koyacağız:
Şimdilik güncel hali son fotoğraftaki gibi. Sanayiden çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum Gelişmeler oldukça konu üzerinden sizinle paylaşırım. Sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve yardımcı olurum.
Araçların ikisi de gümrük girişli. mk1'i gümrükten ben çıkarmadım ama Türkiyede ki ilk sahibinden beridir takipteydim.
Gümrükten ilk çıktığı hali:
Aracı türkiyedeki ilk sahibinden yakın bir arkadaşıma aldık ve birlikte uğraşmaya başladık uğraştıkça ortaya çıkan sonuçlar bu şekilde:
Birlikte az zaman geçirdikleri mk2 kasa golfüm ile az sayıda ki fotoğraflarından:
Aldıktan sonra evlendim ve hayal ettiğim gibi düğün arabam da mk1 oldu:
Birlikteliğimiz halen mutlu mesut devam ediyor uzun yıllarda böyle olmasını temenni ediyorum. Son birkaç fotoğraftan sonra diğer aracım olan mk4'ün hikayesine başlayacağım.
Bu fotoğrafta mk4 arkadan el sallıyor
Golf mk4 cabrio ile tanışmamız Gümrük bakanlığı sayesinde oldu uygulama üzerinden satışa çıkar çıkmaz soluğu gümrük bahçesinde aldım ve kapalı usul teklif ile ihaleyi kazandım. Sonrasında hala bitmeyen sanayi macerası başladı Ama sona yaklaştık. Keyfini çıkarmaya az kaldığını hissediyorum.
Mk4'ün ilk fotoğrafları:
İhaleyi kazandıktan sonra macera başladı.
Uzun süren çalışmaların ardından aklandı paklandı ama bize yetmedi kaporta boya işlemi için tekrardan sanayi yolunu tuttu.
Boya işi tamamlandı ve tekrar kaportacıya gidip toplanmaya başladı. Bu sürede sertleşmiş deri döşemelerin yenilenmesi için onları da döşemeciye bıraktım. Sanırım önümüzdeki hafta iç döşemeye de son noktayı koyacağız:
Şimdilik güncel hali son fotoğraftaki gibi. Sanayiden çıkmasını sabırsızlıkla bekliyorum Gelişmeler oldukça konu üzerinden sizinle paylaşırım. Sormak istediğiniz bir şey olursa seve seve yardımcı olurum.