1.6 tdi shell yakıtları


bf417

Katılımcı Üye
 
Katılım
3 Tem 2018
Mesajlar
1,982
Tepkime puanı
1,442
Konum
eskişehir
İsim
sedat küçük
Arkadaşlar merhaba, aracım 2015 1.6 tdi 57 bin km. Yaklaşık  8 aydır bende ve ilk ay yakıtı hep bp den aldım çok sesli çalıştığı için shell e geçtim. Genelde depoyu iki haftada fullerim kullanım genelde şehir içi, araç ayda en az 3 - 4 defa rejenersyona giriyor çevre yolu yapıp rejenerasyonu tamamlıyorum. shelldeki elemanlar sağolsun 3 kuruş pahalı diye hep v  power ile dolduruyolar ben de seslenmiyorum. Ancak araç kitapçığına baktığımda katkısız yakıt öneriliyor sizce daha az katkılı denilen shell fuelsave mi alsam sizler ne alıyosunuz? 

 
Ben fuelsave alıyorum v power dan daha fazla yol yapıyor

 
@murat644 murat bey aracınızın rejenerasyon durumu nasıl benim araç mı fazla giriyor yoksa ayda 4 defa normal mi?

 
[mention=3289]murat644[/mention] murat bey aracınızın rejenerasyon durumu nasıl benim araç mı fazla giriyor yoksa ayda 4 defa normal mi?
4 5 ayda belki bir kere, ama rölanti de giriyor ışık yakmıyor.

F8331 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@murat644 gerçekten çok iyi benim dpf gitmiş o zaman. Benim ayda 4 defa size göre bir hayli fazla.

 
Hocam shellden yakıt alırken istasyonun shellin kendi istasyonu olmasına dikkat edin.

 
@murat644 pasif rejenerasyon (ışık yakmayan) her1000 km de kesin 2 kere hatta genelde 3 kere devreye girmesi lazım (her 350 km bir)

ışık yakan aktif rejenerasyon ! 19.000 km ye geldim 7,5 ayda ! sadece 2 kere ışık yaktı aktif temizleme oldu bu süreçte

aktif veya pasif! bana farketmez . her ikiside sinir bozucu şekilde  aracın metabolizmasını bozuyor. rölantide yüksek devir sıtma/kuduz nöbetleri tarzında titreme!!  motor sesinde desibel artışı,,, stop ettikten sonra aküden elektrik çekmeye devam eden full çalışan bir FAN! (akünün ömrünü ne derece yer bilinmez?)

ve tabiki rejenarasyon süresi boyunca artan bir yakıt!

çevre yoluna çıkıp yüksek devirli kullanım bu işe çözüm olarak sunuluyor? motorinin litresi olmuş 6,35 ! keyfi çevre yolu gezintileri anca bedava şirket aracıyla olur bu zamanda??

temizlik imandan gelir deyip kabulleniyoruz !!

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
[mention=3289]murat644[/mention] pasif rejenerasyon (ışık yakmayan) her1000 km de kesin 2 kere hatta genelde 3 kere devreye girmesi lazım (her 350 km bir)
ışık yakan aktif rejenerasyon ! 19.000 km ye geldim 7,5 ayda ! sadece 2 kere ışık yaktı aktif temizleme oldu bu süreçte
aktif veya pasif! bana farketmez . her ikiside sinir bozucu şekilde  aracın metabolizmasını bozuyor. rölantide yüksek devir sıtma/kuduz nöbetleri tarzında titreme!!  motor sesinde desibel artışı,,, stop ettikten sonra aküden elektrik çekmeye devam eden full çalışan bir FAN! (akünün ömrünü ne derece yer bilinmez?)
temizlik imandan gelir deyip kabulleniyoruz !!
 
 
 
 
Merhaba hocam, Işık yakana kadar beklemiyorum açıkcası yada pasif rejenarasyon artık son noktasına gelinceye kadar da beklemiyorum(titreme fan açma gibi). Vagcom u takıp servis rejenarasyon moduna alıyorum 10dk lık bir işlem, ve sonuç mükemmel, her 8bin ve 10bin km de yapıyorum bunu . Zaten devirli kullanıp(3000 3500 devirlerde kullanmak veya 4.vites 70km hızla kullanmak) tam bir temizleme yapmıyor. En güzeli vcds 01 Engine den temizlemek bana göre eğer tam bir temizleme isteniliyorsa..


F8331 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@Savatage yani bu dpf ileride bize sıkıntı çıkartmazsa iyi haftada bir 20km 2500dv/dk yapıyoruz iki litreyi havaya bırakıyoruz.

 

Geri
Üst Alt