silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,342
- İsim
- Murat İNCİ
İlk olarak şimdiki Golf'lerde kullanılan 1.2, ve 1.4 hacimli motorlar 2007 yılında kullanılmaya başlayan EA211 koduyla anılır. Demir alaşımlı döküm motor bloğu tüm modellerde aynı olmakla birlikte değişen motor başlığının içeriğindeki değişken zamanlı çift eksantrik teknolojisi ve değişken zamanlı olmayan çift eksantrik teknolojisi arasındaki farktan ibarettir. Hatta 1.2 ile aynı motor bloğuna sahiptir silindir hacmi farkı kullanılan alaşım silindir başlıklarından kaynaklanır. İşte size detaylar..
Motor gücü............................................Motor ID kodu....... Maksimum Tork.............................Silindir, silindir hacmi
4300 – 5300 d/dk'da 63 kW TSI®...... CJZB ............. 1400 – 3500 d/dk'da 160 Nm......4 silindir,1197 ccm
(Silindir devre dışı bırakılmadan)
4500 – 6000 d/dk'da 103 kW TSI®... CHPA ...............1500 – 3500 d/dk'da 250 Nm.....4 silindir,1395 ccm
(Silindir devre dışı bırakıldığında)
4500 – 6000 d/dk'da 103 kW, TSI®... CPTA ................1500 – 3500 d/dk'da 250 Nm.....4 silindir,1395 ccm
Motor gücü............................................Motor ID kodu....... Maksimum Tork.............................Silindir, silindir hacmi
4300 – 5300 d/dk'da 63 kW TSI®...... CJZB ............. 1400 – 3500 d/dk'da 160 Nm......4 silindir,1197 ccm
(Silindir devre dışı bırakılmadan)
4500 – 6000 d/dk'da 103 kW TSI®... CHPA ...............1500 – 3500 d/dk'da 250 Nm.....4 silindir,1395 ccm
(Silindir devre dışı bırakıldığında)
4500 – 6000 d/dk'da 103 kW, TSI®... CPTA ................1500 – 3500 d/dk'da 250 Nm.....4 silindir,1395 ccm