Ender
Moderatör
- Katılım
- 28 Haz 2015
- Mesajlar
- 5,933
- Tepkime puanı
- 4,490
- Konum
- Alanya
- İsim
- Ende Hoca
- Araç
- Golf 7 1.6 TDI Highline Trp. + MK 7,51.4 TSİ Golf R line + GTI 2.0 300 hp MK5 + MK6 ...
Merhaba Golftutkunu dostları;
Hepimiz Aracına önem veren , tutku ile bağlı olan birer otomobil kullanıcısı olarak, Araçlarımızın Gerekli bakım onarım vb durumlarında , özellikle de Garantili oldukları süre zarfında, bize en yakın Yetkili VW Servislerine başvururuz. Hal böyle iken ülkemizin farklı şehirlerinde farklı anlayış ve uygulamaların olması ise bazen Servis beklentimizin altında kalmakla birlikte ,Zaman zaman da önemli problemler yaşanmıyor değil. Kendim bugüne kadar 5 farklı servisten hizmet aldım en az 2 tanesiyle bende sorunlar yaşamadım değil. Fakat Şunu belirtmekte fayda görüyorum ; Biraz sabır ve ne isteyip beklentilerinizi karşı tarafa net olarak anlatabilirsek sorunlar çok daha hızlı ve yolunda çözümlenebiliyor. 2 Yıldır Yaşadığım Alanya da Bulunan VW Yetkili Servisi Başaran Oto da Bunlardan birisi. Eski Aracım ile 2-3 defa servis hizmeti almıştım genelolarak işlemlerin yapılmasından memnun kaldımsa da daha iyisini beklerdim. Zamanla İnsanları çalışanları tanıyorsunuz ve elbette onlarda sizleri tanıdıkça daha yakından ilgileniyor ve Saygı görmeye başlıyorsunuz. Özellikle de Aracını Seven biraz ilgili/ bilgili müşteri karşısında da mutlu oluyorlar. Çünkü gün içerisinde o kadar çok farklı insanla iletişim kuruyorlar ki bazılarına şahit olduğumda Allah sizlere sabır versin demekten kendimi alamıyorum.
Değerli Dostlar; Lafı çok da fazla uzatmadan asıl konuma geçecek olursam; Yeni Almış olduğum 2017 Model 1.4 TSI DSG Highline /Garantili Aracımın Genel durumunu değerlendirmek, Geçmiş servis işlemleri hakkında bilgi sahibi olmak ve vw Türkiye'nin Turkuaz sistemine ve Volkswagenim uygulamasınıda ki bilgilerimin eski aracımın yenisi ise Güncellenmesi ve En önemlisi DSG kontrolü ve Motor chek-up yapılması adına Serviseten randevu aldım. Randevu saatinde serviste hazır bulunarak işlemlerin daha sağlıklı yürümesi için Taleplerimi önce Servis danışmanına daha sonra Mekanik/elektronik Ustalarına Güzel bir ifade ile dile getirdim. Birlikte Aracın testine Çıktık ve Karşılıklı Bilgi/ Tecrübe paylaşımı sonrasında Yapılması gereken işlemleri belirledik. Bu kısım çok önemli nedeni ise Genel tabirler yerine ( örnek ön taraftan ses geliyor) Sorunun direk olarak tespitinin sağlanması adına daha doğru tespitin yapılabilmesi adına açıklama ve tavsirler çok önemli çıkan sesin şiddeti lokal bölgesi gelme ihtimali olan parça veyaz düzenekler gibi açıklayıcı bilgiler önem arz etmektedir. Zaten aracını tanıyan bilen birçoğumuz bunu dile getirmekte güçlük çekmez diye düşünüyorum.
Aracımın Kontrolleri Sonrasında Herhangi Bir Sorun ile Karşılaşılmamasına rağmen ; Kendi talebim doğrultusunda
1- Şanzuman Yazılım Sorgu/ Güncellenmesi Yenilenmesi yapıldı
2- Yol adaptasyonu ve Mekatronik Kalibrasyonu Yapıldı.
3- Genel olarak Aracın tüm Aksanları kontrol edilerek sorunsuz olduğu onaylandı.
4- Son olarak Aracım bilgisayara bağlanmak suretiyle Her şeyin Kontrolü sorgulaması yapıldı.
Tüm bu işlemlerin Sonunda özellikle DSG ilk zamanlarda ki Sıfır araç versiyonuna ulaşmış oldu. 2. el DSG araç alan yada alacak olan tüm Dostlarımıza bu işlemleri şiddetle tavsiye ederim.Aracımı Servisten aldıktan .sonra tekrar bir test ettiğimde yapılan işlemlerin faydasını görmekle birlikte aracıma olan tutkum biraz daha artmadı değil.
Bu tecrübemi siz dostlarla paylaşmak istedim. Servisler Biz özellikle Garantili araç sahiplerinin vazgeçilmez olduğunu unutmayarak Nekadar iyi sonuç alabilirsek o kadar çok mutlu oluyoruz. Sevdiğimiz Araçlarımızın Yetkili Servislerinin Daha üstün Hizmet kalitesi sunmasında birazda bizlerin payı olduğunu unutmamak dileğiyle.
Bu yaşadığım Güzel Servis Tecrübem için,
Volkswagen Yetkili Servisi Alanya Başaran Oto çalışanlarına Özellikle de;servis danışmanı Ayşe Hanım ile Mekanik Bölüm Ustası Ali Beye Çok Teşeşkür etmek isterim. Umarım Tüm araç sahipleri daha kaliteli güleryüzlü sağlıklı bir Servis deneyimi yaşar. Kalın sağlıcakla iyi Forumlar.
Hepimiz Aracına önem veren , tutku ile bağlı olan birer otomobil kullanıcısı olarak, Araçlarımızın Gerekli bakım onarım vb durumlarında , özellikle de Garantili oldukları süre zarfında, bize en yakın Yetkili VW Servislerine başvururuz. Hal böyle iken ülkemizin farklı şehirlerinde farklı anlayış ve uygulamaların olması ise bazen Servis beklentimizin altında kalmakla birlikte ,Zaman zaman da önemli problemler yaşanmıyor değil. Kendim bugüne kadar 5 farklı servisten hizmet aldım en az 2 tanesiyle bende sorunlar yaşamadım değil. Fakat Şunu belirtmekte fayda görüyorum ; Biraz sabır ve ne isteyip beklentilerinizi karşı tarafa net olarak anlatabilirsek sorunlar çok daha hızlı ve yolunda çözümlenebiliyor. 2 Yıldır Yaşadığım Alanya da Bulunan VW Yetkili Servisi Başaran Oto da Bunlardan birisi. Eski Aracım ile 2-3 defa servis hizmeti almıştım genelolarak işlemlerin yapılmasından memnun kaldımsa da daha iyisini beklerdim. Zamanla İnsanları çalışanları tanıyorsunuz ve elbette onlarda sizleri tanıdıkça daha yakından ilgileniyor ve Saygı görmeye başlıyorsunuz. Özellikle de Aracını Seven biraz ilgili/ bilgili müşteri karşısında da mutlu oluyorlar. Çünkü gün içerisinde o kadar çok farklı insanla iletişim kuruyorlar ki bazılarına şahit olduğumda Allah sizlere sabır versin demekten kendimi alamıyorum.
Değerli Dostlar; Lafı çok da fazla uzatmadan asıl konuma geçecek olursam; Yeni Almış olduğum 2017 Model 1.4 TSI DSG Highline /Garantili Aracımın Genel durumunu değerlendirmek, Geçmiş servis işlemleri hakkında bilgi sahibi olmak ve vw Türkiye'nin Turkuaz sistemine ve Volkswagenim uygulamasınıda ki bilgilerimin eski aracımın yenisi ise Güncellenmesi ve En önemlisi DSG kontrolü ve Motor chek-up yapılması adına Serviseten randevu aldım. Randevu saatinde serviste hazır bulunarak işlemlerin daha sağlıklı yürümesi için Taleplerimi önce Servis danışmanına daha sonra Mekanik/elektronik Ustalarına Güzel bir ifade ile dile getirdim. Birlikte Aracın testine Çıktık ve Karşılıklı Bilgi/ Tecrübe paylaşımı sonrasında Yapılması gereken işlemleri belirledik. Bu kısım çok önemli nedeni ise Genel tabirler yerine ( örnek ön taraftan ses geliyor) Sorunun direk olarak tespitinin sağlanması adına daha doğru tespitin yapılabilmesi adına açıklama ve tavsirler çok önemli çıkan sesin şiddeti lokal bölgesi gelme ihtimali olan parça veyaz düzenekler gibi açıklayıcı bilgiler önem arz etmektedir. Zaten aracını tanıyan bilen birçoğumuz bunu dile getirmekte güçlük çekmez diye düşünüyorum.
Aracımın Kontrolleri Sonrasında Herhangi Bir Sorun ile Karşılaşılmamasına rağmen ; Kendi talebim doğrultusunda
1- Şanzuman Yazılım Sorgu/ Güncellenmesi Yenilenmesi yapıldı
2- Yol adaptasyonu ve Mekatronik Kalibrasyonu Yapıldı.
3- Genel olarak Aracın tüm Aksanları kontrol edilerek sorunsuz olduğu onaylandı.
4- Son olarak Aracım bilgisayara bağlanmak suretiyle Her şeyin Kontrolü sorgulaması yapıldı.
Tüm bu işlemlerin Sonunda özellikle DSG ilk zamanlarda ki Sıfır araç versiyonuna ulaşmış oldu. 2. el DSG araç alan yada alacak olan tüm Dostlarımıza bu işlemleri şiddetle tavsiye ederim.Aracımı Servisten aldıktan .sonra tekrar bir test ettiğimde yapılan işlemlerin faydasını görmekle birlikte aracıma olan tutkum biraz daha artmadı değil.
Bu tecrübemi siz dostlarla paylaşmak istedim. Servisler Biz özellikle Garantili araç sahiplerinin vazgeçilmez olduğunu unutmayarak Nekadar iyi sonuç alabilirsek o kadar çok mutlu oluyoruz. Sevdiğimiz Araçlarımızın Yetkili Servislerinin Daha üstün Hizmet kalitesi sunmasında birazda bizlerin payı olduğunu unutmamak dileğiyle.
Bu yaşadığım Güzel Servis Tecrübem için,
Volkswagen Yetkili Servisi Alanya Başaran Oto çalışanlarına Özellikle de;servis danışmanı Ayşe Hanım ile Mekanik Bölüm Ustası Ali Beye Çok Teşeşkür etmek isterim. Umarım Tüm araç sahipleri daha kaliteli güleryüzlü sağlıklı bir Servis deneyimi yaşar. Kalın sağlıcakla iyi Forumlar.