P2279 LEAK AIR INTAKE SYSTEM ARIZAKODU


HINERZ

Yeni Üye
Katılım
28 Ocak 2019
Mesajlar
4
Tepkime puanı
0
İsim
Hakan
Merhaba Arkadaşlar,

2015 model 1.2 tsi 105 hp golf 7 sahibiyim.  Erzurum da yaşıyorum. Aracımda stage 1 yazılım var. 1-2-3. viteslerde herhangi bir sorun yaşamama rağmen 4-5. viteslerde 5000 devirden sonra aracım epc yakıyor. stop edip çalıştırdığımda epc lambası sönüyor. forumları baya araştırdım http://www.seatclubturkey.com/archive/index.php/t-67169.html adresinde benimle benzer sorunu yaşayan birinin emiş borusunda ki contayı değiştirmek suretiyle problemi giderdiğini ifade ediyor. ilgili linki inceleyip benzer sorunları yaşayıp çözüme kavuşan arkadaşımız var mı desteklerinizi bekliyorum.

 
@HINERZ Merhaba ;

Bu video ile sorununuzu çözmeniz muhtemel ,  o bu değil demeyin :)  ben çözdüm o bu , inşallah sizinki de çözülür....

Not: Bu araç dizel fakat sorununuzun benzeri olduğundan paylaştım....



 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@DoğanARABACI Merhaba öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim benim arıza kodum p2279 , videodaki ısı sensörü ile ilgili. bendeki sorun emişten sonra turboya giden emiş kısmındaki basınç kaçağı ile ilgili muhtemelen turbo girişindeki oringlerde problem olabileceğini düşünüyorum. 

 
@HINERZ Haklısınız , VCDS ile sensör çalışma aralıklarınızı ve tek tek kontrol ederek sorunun temeline ulaşmanızda fayda var  video yu da bu sebeple örnek teşkil etmesi açısından paylaştım , akışmetre'de bazen bu tip sorunlara neden olabiliyor , en kısa zamanda sorununuzun çözülmesi dileğiyle..

 
Geçmiş olsun Hocam.
Yazılımlı olan araclara daha dikkatli davranmak lazim özellikle Yazılım yapan firma yada kişiler bu konuda daha çok sorun ve çözüm noktasında tecrübe edinmiş olsalar gerek diye düşünüyorum. Yazılımlı olan araçlar bir noktadan sonra bu ve buna benzer sorunlarla karşılaşabiliyor. Geçmiş olsun der iyi Forumlar diliyorum.

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Yazılımsal olmadığını düşünüyorum , ufak çatlak veya kaçak var gibi duruyor borularda. (Yazılımı kim yaptı ) 

Çünkü düşük devirlerde ve yüklerde intake kısmından geçen basınç az olduğu için kaçakta az olacaktır.Üst devirlerde ve dip gazda daha fazla basınç ve debide geleceği için basınç daha fazla kaçacaktır.EPC yandığımda limp mode oluyor değil mi araç ?

 
@mehmetmert evet dediğiniz gibi alt devirlerde problem yok 4/5 . Viteslerde 5000 devirden sonra oluyor sizce westgate bu hataya neden olur mu?

 
Merhaba Arkadaşlar,

2015 model 1.2 tsi 105 hp golf 7 sahibiyim. Erzurum da yaşıyorum. Aracımda stage 1 yazılım var. 1-2-3. viteslerde herhangi bir sorun yaşamama rağmen 4-5. viteslerde 5000 devirden sonra aracım epc yakıyor. stop edip çalıştırdığımda epc lambası sönüyor. forumları baya araştırdım http://www.seatclubturkey.com/archive/index.php/t-67169.html adresinde benimle benzer sorunu yaşayan birinin emiş borusunda ki contayı değiştirmek suretiyle problemi giderdiğini ifade ediyor. ilgili linki inceleyip benzer sorunları yaşayıp çözüme kavuşan arkadaşımız var mı desteklerinizi bekliyorum.
Şu anda bu arıza ile uğraşıyorum konu hakkında güncel bilgisi olan var mı?
 

Geri
Üst Alt