chuckle
Yeni Üye
- Katılım
- 28 Ağu 2017
- Mesajlar
- 22
- Tepkime puanı
- 2
- İsim
- Mert
Merhabalar,
Aracımın (Golf 7 -2013 -tsi1.4 -122bg-Comfortline) 60 bin bakımını yaptırdıktan sonra gaz pedalı tembelleşti sanki. Parkettiğim yer yokuş aşağı olduğu için önce geri vitese takıp arabayı biraz geri alıyorum ve öyle çıkıyorum. Şimdi gaz pedalından dolayı bu işi yaparken durum can sıkıcı olabiliyor. Auto Hold u hiç kullanmazdım, artık açmak zorunda kalıyorum. Ayrıca nedense yakıt tüketim verilerim de epey bir arttı. 7lt den daha yukarı bir veri görmezdim şehir içinde, şimdi 15-16lt leri gördüğüm oluyor. Nedeni arabanın sürüş profilinden kaynaklanıyor olabilir mi? Bakımı yaptırmaya götürdüğümde yokuşlarda verimini beğenmiyorum demiştim. Özel servis kodlama yapmış olabilir mi? Bu arada 60 bin bakımında Bosch çift platinli buji, bosch filtre seti ve Castrol Edge 5W-30 LL ile birlikte triger kayışını ve devir daim pompasını da değiştirttim. Orijinal takıldığını söylediler. Kodlamalar ile ilgili konuları epey bir okudum ve kendime bir kablo aldım. Test amaçlı sağ aynanın geri vites ile birlikte aşağıya bakması için ilk kodlamamı yaptım ve başarılı oldum. Şayet kontrol edebileceğim kısımların ne olduğunu benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Saygılarımla.
Aracımın (Golf 7 -2013 -tsi1.4 -122bg-Comfortline) 60 bin bakımını yaptırdıktan sonra gaz pedalı tembelleşti sanki. Parkettiğim yer yokuş aşağı olduğu için önce geri vitese takıp arabayı biraz geri alıyorum ve öyle çıkıyorum. Şimdi gaz pedalından dolayı bu işi yaparken durum can sıkıcı olabiliyor. Auto Hold u hiç kullanmazdım, artık açmak zorunda kalıyorum. Ayrıca nedense yakıt tüketim verilerim de epey bir arttı. 7lt den daha yukarı bir veri görmezdim şehir içinde, şimdi 15-16lt leri gördüğüm oluyor. Nedeni arabanın sürüş profilinden kaynaklanıyor olabilir mi? Bakımı yaptırmaya götürdüğümde yokuşlarda verimini beğenmiyorum demiştim. Özel servis kodlama yapmış olabilir mi? Bu arada 60 bin bakımında Bosch çift platinli buji, bosch filtre seti ve Castrol Edge 5W-30 LL ile birlikte triger kayışını ve devir daim pompasını da değiştirttim. Orijinal takıldığını söylediler. Kodlamalar ile ilgili konuları epey bir okudum ve kendime bir kablo aldım. Test amaçlı sağ aynanın geri vites ile birlikte aşağıya bakması için ilk kodlamamı yaptım ve başarılı oldum. Şayet kontrol edebileceğim kısımların ne olduğunu benimle paylaşırsanız çok sevinirim.
Saygılarımla.