Bir dönüşüm macerası daha.


Katılım
9 May 2016
Mesajlar
271
Tepkime puanı
242
Konum
Edirne
İsim
Uğur
Merhaba arkadaşlar uzun süren fiyat araştırma ve sonunda cesaret edip bi kaç ufak tefek değişiklikler yapmaya başladım. Detaylı olarak size yapılan işlemlerin resimlerini atacağım.

Aracımın şuan ki ilk hali;

IMG_2448.jpg

Aldığım ürünler;

-3,5 Eibach yay.

IMG_2439.jpgIMG_2440.jpg 

-18' Datford Jant + 225-40-18 Dunlop Sp SPort FM800 Lastik

8733f28e-8e55-4695-bd28-43200f99fe59.jpgec7b06c4-f444-4082-9196-04f4b2285aac.jpg8424c59d-fa78-4ce5-87b2-0aacc62a2fae.jpg  

-R Line 4 Parça Spoiler

(ürün kargoda olduğu için orjinal resim şuan elimde yok)

-Vw Logolu kaliper kapakları

cb34f2f0-8f43-4332-8ef4-cd12a7f5fa6c.jpg

Sağolsun kargonun azizliğine uğradık, 4jant+4lastik aynı satıcıdan geldiği halde aktarmada lastikleri bırakıp jantları getirmişler :/  dolayısı ile eksiklerle başladık. Önce yaylandık.

093A23F7-11A5-4816-AE84-81B88DF79B22.jpg6463C218-D9EC-426E-BEF3-104CE78744AF.jpgIMG_2450.jpg

Yay montajında bi aksilik daha yaşadık. Yay montajı bittikten sonra araç kontağını açınca hill holder, starstop, lastik ayar basınc, abs-esc gibi bir dünya hata verdi. Hemen en yakın vagcom noktasına gidip bilgisayarla sorunun sağ ün lastikteki sensörün yay montajı sırasında kablolarının koptuğunu anladık. Hemen sorunu çözüp hataları giderdik. Şuan bi sıkıntı yok çok şükür.

3,5 yaylarla ilk izlenimim; çok acaip hissediyor insan. Araç 2014 model ve ilk sahibiyim. Dolayısı ile 3,5yaylarla binince alçaldığını accaip hissediyorsunuz. Sürüşe gelince konforda inanın hiç bir kayıp yok. Yol tutuş hissi mükemmel, güven veriyor. Orjinal yaylarla belirli hızlarda giremediğim virajlarda hiç bi sıkıntı yaşamıyorum.

İnşallah yarın yani pazartesi yada salı lastikler ve jantlarıda taktıktan, kaliper ve spoileri taktıktan sonra sizinle son görünümü paylaşacağım.

 
@Uğur Taşçıoğlu guzel gunlerde kullanin bende durbanla asa yukari ayni kombinasyonla kullaniyorum aracimi spacer artisiyla eminim goruntu sizi tatmin eder ama spacerda dusubmenizi tavsiye ederim sadece bu jantin et degerinj bilmiyorum durbandan farkli olabilir belki ihtiyac duymazsiniz. Iyi gunlerde kazasiz belasiz surusler.

 
@Uğur Taşçıoğlu guzel gunlerde kullanin bende durbanla asa yukari ayni kombinasyonla kullaniyorum aracimi spacer artisiyla eminim goruntu sizi tatmin eder ama spacerda dusubmenizi tavsiye ederim sadece bu jantin et degerinj bilmiyorum durbandan farkli olabilir belki ihtiyac duymazsiniz. Iyi gunlerde kazasiz belasiz surusler.
Spacer benimde aklımda var açıkçası 15-15 ya da 12-15 ön arka şeklinde düşünüyorum. Sizde bi görsel varsa paylaşır mısınız? Aks sökülemesi ise, bizim ustanın acemiliği ya da ilk defa golf yay takması ile alakalı bişey herhalde bende açıkçası daha önceden nasıl bi işlem olduğunu bilmediğim için.

 
Güzel tercihler yapmışsınız Hocam. Kaliper kapakları nereden aldınız acab. Farklı renkleri mevcut mu?

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Kaliper kapakları çok orjinal. Farklı renkleri mevcut. Ürün gamı geniş. Ben tercihimi griden yana kullandım, sebebi, orjinalmiş gibi bi hava vermesidir. Kapakları bi tandık vasıtası ile Ankaradan md-tuning diye bi yerden aldım. Ürünleri piyasada çok dolaşan sıradan kaliperlerden bence bi tık daha kaliteli. Zaten ürünü alırsanız eğer elinize aldığınızda anlaycaksınız. İnstagram hesabıda bu; @MertRR @Ender

https://instagram.com/demirgroup_autodesign

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Tercihleriniz çok iyi Güzel günlerde kullanınız. Aracınız 1.4 tsi mi yaylar için soruyorum benimde düşüncem var.

 


Geri
Üst Alt