2020 GOLF 8 HİBRİT SİSTEMİ TANITILDI.


chemdemir

Üye
Katılım
25 Ocak 2019
Mesajlar
316
Tepkime puanı
311
İsim
Emr-
2020 Volkswagen Golf’ün resmi olarak tanıtılmasına az bir zaman kaldı. Alman üretici, otomobil severlerin heyecanını diri tutmak için Golf 8 ile ilgili yeni detaylar paylaşmaya devam ediyor. Geçtiğimiz günlerde aracın iç ve dış tasarımını gösteren çizimler yayımlanmıştı. Şimdi de, 2020 Volkswagen Golf’te bir ilk olacak hibrit sistemin özellikleri ortaya çıktı.

Alman üreticinin resmi internet sitesinden paylaştığı bilgiye göre, 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sisteminde standart bir alternatör yerine 48V kayış tahrikli marş motoru/jeneratör ve 48V lityum iyon batarya bulunacak. Söz konusu jeneratöre entegre elektrik motoru, ani hızlanmalarda içten yanmalı motora destek olarak verimi arttıracak, yakıt tüketimini ise düşürecek. Aynı zamanda frenlemeden enerji geri kazanımı da yapacak.

Her 100 km'de 0.4 litre tasarruf edecek 

2020 Volkswagen Golf’ün kaputu altındaki hibrit sistem, geri kazanım modundayken kinetik enerjiyi elektriğe dönüştürecek ve ön yolcu koltuğunun alt kısmına denk gelen lityum iyon bataryada saklayacak. Yeni nesil Golf 8’in bataryasında depolanan enerji, ani hızlanma gibi gerekli durumlarda motora elektrik desteği verecek. 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sistemi, sürücü gaz pedalından ayağını çeker çekmez motoru kapatacak. Alman üreticiye göre motorun kapanma/yeniden çalışma süreci hiçbir gecikme olmadan ve minimum titreşimle gerçekleşecek. Golf 8 bu sayede her 100 km’de 0.4 litre yakıt tasarrufu yapacak.

Golf 8'in hibrit sisteminde 1.0 ve 1.5 litre motorlar kullanılacak 

Yapılan açıklamaya göre 2020 Volkswagen Golf’ün hibrit sisteminde ilk olarak 1.0 ve 1.5 litre EA211 evo motorlara yer verilecek. Söz konusu üniteler çift kavramalı şanzıman (DSG) ile eşlenecek. Golf 8’in hibrit sistemi daha sonra diğer motorlara ve modellere de uygulanacak. 2020 Volkswagen Golf’ün Ekim ayında tanıtılması bekleniyor.

6c5b429b91f0eced657a2938bb8e33e6.jpg

fe046667954d7b8c23c238818568e50a.jpg

 
@chemdemir evet herkesin aklına ilk gelen şeyi yazıyorum 0.4 lt için bizden acaba ne kadar fazla para isteyecekler madem yapıyorsun adam gibi hibriti yap bu açıklama toyota ve birsürü rakibinin karşısında yapılmış eziklik açıklamasıdır.

 
0.5 lt az yakacak diye hizla giderken gazdan ayagimizi cekince yada yokuş asagi inerken motor kapanacak elektrik motoru devreye girecek falan filan...Hesapta biz calisiyoruz teknoloji üretiyoruz...

 
Vw geç kalıyor nedense bazı teknolojileri geliştirmekte. Adamlar neredeyse full elektrikli arabalar yaptı vw sanki icat yapmış gibi tanıtıyor 2020 model arabasına bu olayı.

 
Golf'ün tamamen elektrikli olarak eGolf ve hibrit olarak Golf GTE modelleri var. Konudaki bahsi geçen EVO kodlu motorlar ise normal benzinli motorların yakıt tüketimi azaltılması için üzerine yapılan hibrit iyileştirmesidir. Şuan tamamen elektrikli isteyen eGolf, hibrit isteyen Golf Gte veya Passat Gte alabilir. 

VW'nin geç kaldığını düşünmüyorum. Şuan Vag grubunda Audi'nin elektrikli araçları ağır basıyor, yeni çıkan E-Tron ise buna bir örnek. Geçtiğimiz ay VW'den yapılmış olan açıklamada zaten 2020 yılı içerisinde yeni elektrikli ve hibrit modellerin tanıtılıp satışa başlanacağı bilgisi paylaşılmıştı.

 
@AhmetCakmak ahmet bey siz bizden daha iyi takip ediyorsunuz ama atlamış olabilirsiniz söylemiş olduğunuz golf ve passatın gte hibrit modelleri yoğun siparişten dolayı durduruldu diye açıklama yapıldı, ama işin aslı şöyle bu iki araç tüketim testlerinde (wltp) yarı zamanı bile yakalayamadığı için üretimi durduruldu 10 yıl önce japonların yaptığını yeni bir şeymiş gibi benzinliye entegre edip milletten bir araba parası daha almak tam bir fiyasko kimse 0.4 lt için bu araçları almaz anca standart yaparlar ve bunu da bir özellikmiş gibi sunarlar. Bunun yerine keşke sorunsuz şanzıman daha iyi konfor ve güvenlik sistemleri üzerinde çalışsalar. Biz de böylece golf 8 i almak için sıraya girsek.

IMG_20190517_185553.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@sarayutku bir ara bizimkiler vw türkiyeye fabrika açsın diye uğraştı ama hala sözde demokrat geçinen nazi zihniyetinde alman dostlarımız buna yanaşmadı bile. Avrupada pek çok ülkede vw grubunun fabrikaları var, peki bizim daha iyi teşvik sunmamıza, daha sağlam işgücüne rağmen neden türkiye ye gelmediler, cevap;  bizi neden 50 yıldır AB ye almadılarsa o nedenden. Şimdi bazı arkadaşlar madem bu adamları bu kadar sevmiyorsun neden adolf amcanın kurduğu markanın arabasına biniyorsun diye sorabilirsiniz, sorunun cevabı basit kendi acizliğimizden dolayı yıllardır bu araçların standartında araç üretemediğimiz için...

 
@AhmetCakmak ahmet bey siz bizden daha iyi takip ediyorsunuz ama atlamış olabilirsiniz söylemiş olduğunuz golf ve passatın gte hibrit modelleri yoğun siparişten dolayı durduruldu diye açıklama yapıldı, ama işin aslı şöyle bu iki araç tüketim testlerinde (wltp) yarı zamanı bile yakalayamadığı için üretimi durduruldu 10 yıl önce japonların yaptığını yeni bir şeymiş gibi benzinliye entegre edip milletten bir araba parası daha almak tam bir fiyasko kimse 0.4 lt için bu araçları almaz anca standart yaparlar ve bunu da bir özellikmiş gibi sunarlar. Bunun yerine keşke sorunsuz şanzıman daha iyi konfor ve güvenlik sistemleri üzerinde çalışsalar. Biz de böylece golf 8 i almak için sıraya girsek.
Hocam haklısınız ama her şeyinin sorunsuz olmasını beklemek hayal kırıklığı yaratır. Yapılan hamleler bizim gibi kullanıcılardan daha çok genele hitap şeklinde oluyor. Konuşacak çok şey var ama sonuçlar değişmiyor.

 
@bf417 Hocam direkt işin içinden , gelen heyetle görüşen biri olarak Skoda fabrikası nereye açılacağı henüz net değil. Yetkililerin Bulgaristan ve Türkiye arasından bu ay içinde seçim yapacaklarını bekliyoruz. Umarım seçilecek olan türkiye olur . Ciddi büyük bir yatırım olacak.

 
@AhmetCakmak ahmet bey siz bizden daha iyi takip ediyorsunuz ama atlamış olabilirsiniz söylemiş olduğunuz golf ve passatın gte hibrit modelleri yoğun siparişten dolayı durduruldu diye açıklama yapıldı, ama işin aslı şöyle bu iki araç tüketim testlerinde (wltp) yarı zamanı bile yakalayamadığı için üretimi durduruldu 10 yıl önce japonların yaptığını yeni bir şeymiş gibi benzinliye entegre edip milletten bir araba parası daha almak tam bir fiyasko kimse 0.4 lt için bu araçları almaz anca standart yaparlar ve bunu da bir özellikmiş gibi sunarlar. Bunun yerine keşke sorunsuz şanzıman daha iyi konfor ve güvenlik sistemleri üzerinde çalışsalar. Biz de böylece golf 8 i almak için sıraya girsek.

Ekli dosyayı görüntüle 20946
GTE modelleri TR'ye getirilmiyordu paylaştığımız resim/yazı nereden alıntı?

 

0,4 l tasarruf için 3-5 yılda bir birde lion batarya değiştiririz. 5000 tl cik öderiz tasarruflu bu araba diye övünürüz. İşin birde bu boyutu var unutmayalım. 😂😂

 

Geri
Üst Alt