122 den 150 beygire yükseltmek


Seastar76

Katılımcı Üye
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
1,193
Tepkime puanı
1,598
Konum
Antalya
İsim
Sea
Golfseverler merhaba. 

7 kasa 1,4 dsg araca yazılımla beygir ekleten oldumu? 

değer mi  sizce ? 

yorumlarınızı bekliyorum 

saygılar

 
@Seastar76 tamamen bosa para golf 7.5 tsi aracimda ecufast var hizi sevmiyorum sakin kulla iyorum deymez hiz yaparsanizda haliyle zarari var araca kimse olmadigini iddaa etmesin. Bence bosa para.

 
Ben yaptırmıştım aracımın birinci yılı bittiğinde , yaptırmadan kullandığım her güne pişman oldum 

 
Normal bir kullanıcının yazılım yaptırmasına karşıyım. Yazılım ile öyle aman aman bir güç gelmeyecek. Gelecek riskler daha büyük. 

 
2CR den yaptırın istanbuldaysanız daha iyisi yok benim 125 lik 2017 kasayı 159 yaptık dyno verileriyle. Fabrika çıkış ACT ile yürüdüm 2-3 boy attım.

 
122lik aracıma Ecumasters da yazılım attırmıştım ancak 3 gün sonra iade ettim.

ilk olarak internet üzerinden kaynağı bilinmeyen yazılım atan yerleri tercih etmeyin. Bilindik bir yer olsun.

Yazılım ile aracı maximum güce getirmeye çalışmayın, 122lik araçlarda turbonuzu erken yıpratırsınız. 160hp’nin altında kalın. DSG araçlar için net bir bilgim yok ancak 122lik motorun şanzımanı 150lik kadar sağlam değil. Yüksek tork yazılımı attırmamaya çalışın. Bazı yerler power yazılım diyor. (Şahsi görüşümdür, dsg kavraması erken biterse bir üst kalite balataya geçmenizi öneririm)

Yazılım atınca aracı zorlamasanız bile daha çok ısınıyor. 4 senedir aracı kapattığımda sessiz duran aracım araçtan indiğimde fanlarını kapatmıyordu. Bunun gerçekleşmesi için 5000 devir çevirmeye gerek yok. evime giden yol yokuş yukarı, 6.vites 82km/h’ ye sabit araç daha önce kontak kapattıktan sonra hiç fan açmamıştı.

Yakıt ekonomisinde bir değişiklik görmedim.

Riskleri göze alarak yaparsanız bir sorun olmayacaktır. Dsg araç için stage 1 yazılım riskleri turbo veya kavrama balatasının erken yıpranması olarak görüyorum. Bu parçalardan biri bozulursa yerine yenisi veya daha iyisini koyarım diyorsanız gidin yarın yaptırın.

Turbonun riskini alabildiğim gün ben de gidip tekrar yaptıracağım.

 
2 tane golf 7 dizel dsgde ve E250 de kullanıyorum( 3 araç da ecufast ) şuana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım. ilk yazılımı 2017 de golfe atıp denemek istedim, başta benimde sizin gibi korkularım vardı ama sonra ne olursa olsun diyip attırdım ve çok memnun kaldım.Şuan da tüm araçlarımızda yazılım var ve gayet memnunum ama tabi dsg her zaman şans :)

2. golfü aldığımızda dr.ecu vardı ama ecufast yazılımı olan golf kadar atik değildi ve onuda sildirip ecufaste döndüm. Abartı bir güç kazandırmıyor ama sürüş zevkini arttıracak kadar faydası oluyor.

 
@Utku Lekesiz dostum dsg aracımın kavrama balatasının değişiminin geldiğini nasıl anlarım?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@onurmat hocam o size belirgin bir şekilde söyler ben bittim diye dsg hastalığını hiç saklamaz hemen dışa vuran bir sistemdir kendisi 

 
Şuanki aracımı seneye satıp modelini değiştirmeyi düşündüğüm için yazılım vs yaptırmadım lakin eğer satmazsam yada değiştirsem yeni aracıma yazılım yaptırmayı planlıyorum 2CR istanbul da.

 
@onurmat ben yaşamadım ama okuduğum duyduğum ilk belirtisi silkeleme ve boşa dönüyormuş yada kayış kaçırıyor hissi. Zaten sistem okadar güzel çalılıyorki arıza yaptığında illaki anlıyorsunuz birşey var 

 


Geri
Üst Alt