- Katılım
- 16 Haz 2015
- Mesajlar
- 849
- Tepkime puanı
- 2
- İsim
- Göktuğ D.
Volkswagen yükselen maliyet nedeniyle ileri teknoloji 10 kademeli DSG vitesinin geliştirilmesini durdurdu.
Volkswagen yetkilileri heyecanla beklenen 10 kademe DSG vitesin geliştirilmesinin askıya alındığını duyurdular. Alman medyasında çıkan haberlere göre bu kararın ileri teknoloji yeni şanzımanın geliştirme maliyetlerinin çok yüksek olmasından dolayı alındığı belirtiliyor. Volkswagen 10 kademe DSG vitesi ilk kez 2013'te Volkswagen Group markalarının en yeni teknolojilerini sergiledikleri bir platform olan Viyana Sempozyumu'nda tanıtmıştı. DSG vitesin Volkswagen'in çok sayıda dizel motoru ile birlikte kullanılacağı ve CO2 emisyonlarının düşürülmesine katkı sağlayacağı düşünülüyordu. Avrupa Birliği 2020 yılı itibariyle yeni otomobillerin %95'inin kilometre başına 95 gramdan daha az CO2 emisyona sahip olmasını hedeflediğinden Volkswagen, yeni DSG şanzıman ile bu hedeflere daha rahat ulaşabilecekti.
Yeni vitesin bugün Volkswagen'in pek çok modelinde kullanılan altı kademe DSG'nin yerini alması planlanıyordu. Geçen yıl tanıtılan sekizinci nesil Passat serisinde de bu vites kullanılacaktı. Bu duyuru Volkswagen ile Mercedes arasındaki CO2 emisyonlarını düşürme yarışında Volkswagen'i geride bırakacak. Mercedes dokuz kademe otomatik vitesini ilk kez E Serisi modelinde 2013'te tanıttı. Bu vites bugün S Serisi ve C Serisi de dahil olmak üzere pek çok modelde yer alıyor.
Haber: http://www.ototeknikveri.com/haber/5641/vw-10-kademe-dsg-vitesin-gelistirilmesini-durdurdu
Volkswagen yetkilileri heyecanla beklenen 10 kademe DSG vitesin geliştirilmesinin askıya alındığını duyurdular. Alman medyasında çıkan haberlere göre bu kararın ileri teknoloji yeni şanzımanın geliştirme maliyetlerinin çok yüksek olmasından dolayı alındığı belirtiliyor. Volkswagen 10 kademe DSG vitesi ilk kez 2013'te Volkswagen Group markalarının en yeni teknolojilerini sergiledikleri bir platform olan Viyana Sempozyumu'nda tanıtmıştı. DSG vitesin Volkswagen'in çok sayıda dizel motoru ile birlikte kullanılacağı ve CO2 emisyonlarının düşürülmesine katkı sağlayacağı düşünülüyordu. Avrupa Birliği 2020 yılı itibariyle yeni otomobillerin %95'inin kilometre başına 95 gramdan daha az CO2 emisyona sahip olmasını hedeflediğinden Volkswagen, yeni DSG şanzıman ile bu hedeflere daha rahat ulaşabilecekti.
Yeni vitesin bugün Volkswagen'in pek çok modelinde kullanılan altı kademe DSG'nin yerini alması planlanıyordu. Geçen yıl tanıtılan sekizinci nesil Passat serisinde de bu vites kullanılacaktı. Bu duyuru Volkswagen ile Mercedes arasındaki CO2 emisyonlarını düşürme yarışında Volkswagen'i geride bırakacak. Mercedes dokuz kademe otomatik vitesini ilk kez E Serisi modelinde 2013'te tanıttı. Bu vites bugün S Serisi ve C Serisi de dahil olmak üzere pek çok modelde yer alıyor.
Haber: http://www.ototeknikveri.com/haber/5641/vw-10-kademe-dsg-vitesin-gelistirilmesini-durdurdu