taylangurel
Yeni Üye
- Katılım
- 9 Ara 2018
- Mesajlar
- 4
- Tepkime puanı
- 1
- İsim
- Taylan Gurel
Merhaba arkadaşlar,
Yakın zamanda aracımda kronik DSG sorunları başladı. Vites geçişlerinde hissettirme, 1-2 veya 2-1 geçişlerinde vuruntu, yokuş yukarı kalkışlarda silkeleme, 4. veya 5.viteste ara hızlanmada silkeleme gibi şeyler. Yakın zamanda da (2 ay önce) aracıma yazılım attırmıştım. (Aracım 1.6 TDİ 2015 model 54binde) Aklıma direk atılan yazılımın bu sorunları doğurmuş olabileceği geldi. İnternette biraz araştırma yaptığımda DQ200(7 ileri) şanzımanın desteklediği maksimum tork değerinin 250NM olduğunu okudum farklı kaynaklardan. Benim aracıma atılan yazılımda torkumun 310-320 NM lere geldiğini söylediler. Aracı bu arada yazılım attırdığımdan beri öyle hunharca felan kullanmıyorum, normal kullanımım neyse ona devam ediyorum. Gaza abanmalar veya yüksek devir kullanım kesinlikle yapmadım.
Bu durumu sizlere danışmak istedim , fikirlerinizi almak istedim. Sizce alakası olabilir mi yoksa tesadüf mü? (Yazılımı şuan orijinale döndürmeyi düşünüyorum.)
Yakın zamanda aracımda kronik DSG sorunları başladı. Vites geçişlerinde hissettirme, 1-2 veya 2-1 geçişlerinde vuruntu, yokuş yukarı kalkışlarda silkeleme, 4. veya 5.viteste ara hızlanmada silkeleme gibi şeyler. Yakın zamanda da (2 ay önce) aracıma yazılım attırmıştım. (Aracım 1.6 TDİ 2015 model 54binde) Aklıma direk atılan yazılımın bu sorunları doğurmuş olabileceği geldi. İnternette biraz araştırma yaptığımda DQ200(7 ileri) şanzımanın desteklediği maksimum tork değerinin 250NM olduğunu okudum farklı kaynaklardan. Benim aracıma atılan yazılımda torkumun 310-320 NM lere geldiğini söylediler. Aracı bu arada yazılım attırdığımdan beri öyle hunharca felan kullanmıyorum, normal kullanımım neyse ona devam ediyorum. Gaza abanmalar veya yüksek devir kullanım kesinlikle yapmadım.
Bu durumu sizlere danışmak istedim , fikirlerinizi almak istedim. Sizce alakası olabilir mi yoksa tesadüf mü? (Yazılımı şuan orijinale döndürmeyi düşünüyorum.)