tahtelbahir
Üye
- Katılım
- 14 Eyl 2016
- Mesajlar
- 84
- Tepkime puanı
- 59
- İsim
- Evren
Sevgili dostlar merhaba,
Bakım tercihinde yetkili servis mi sanayi mi sorunsalıyla her daim boğuştuğunuzu biliyorum. Aynı konuyu açıp değerli vaktinizi aldığım için de kusura bakmayın. Ancak ben de ciddi şekilde arada kalmış vaziyetteyim. Aracım 2017 model GOLF 7 1.2 benzinli. Benim için yetkili servis her zaman Türkiye gibi bir yerde hesap sorma ve yapılan işin arkasında durma babında önemli bir emniyet sübabıydı. Ancak hem aracımın garantisinin sona ermesi hem de serviste yapılan bakımın yalnızca yağ ve filtre değiştirmekten ibaret olması buna karşılık ödenecek parayı gözümde ciddi anlamda büyütmeye başladı. Gerçekten kendi imkanlarımızla 400 tl gibi bir rakama bu bakım işi hallolacaksa 1041 TL (dün fiyat aldım ZİBİZU indirimli haliyle) neden ödeyeyim?
Servisin artıları:
1- iyi niyet garantisi (keza düz vites araç için pek gerekli olmadığı kanısı yaygın)
2- Herhangi bir sorunda hesap sorabilme hakkınızın baki olması
3- Aracın her noktasının kontrol edilmesi (veyahut edildiğine inandırılmamız)
4- Parça ve yağ gibi malzemelerin orjinal olması
5- Aracı satarken ciddi avantaj sağlaması (bu da tartışılır sanırım)
Servisin eksileri:
1- Yapılan işe göre yüksek fiyat çekilmesi
2- Oldukça kısa sürecek bir bakım işinin tüm gün sizi bağlaması
3- Araca yapılanları hiç bir surette görememeniz
Bu arada hayatım boyunca sıfır aldığım araçları hep yetkili servise götürmüşümdür. Ancak ekonomik krizin bu denli hissedilmeye başlandığı bir zamanda açıkçası 1041 TL fazla geliyor. Bir yanım paraya bakma ver servise kafan rahat olsun diyor. Diğer yanım ise ne servise bayılacaksın arta kalan parayla trafik sigortasını ödersin diyor. Sizce ne yapmalıyım? Yanıtlar için şimdiden teşekkür ederim. @silvershadow @Ender @yusuf @forzaGilles @AhmetCakmak
Bakım tercihinde yetkili servis mi sanayi mi sorunsalıyla her daim boğuştuğunuzu biliyorum. Aynı konuyu açıp değerli vaktinizi aldığım için de kusura bakmayın. Ancak ben de ciddi şekilde arada kalmış vaziyetteyim. Aracım 2017 model GOLF 7 1.2 benzinli. Benim için yetkili servis her zaman Türkiye gibi bir yerde hesap sorma ve yapılan işin arkasında durma babında önemli bir emniyet sübabıydı. Ancak hem aracımın garantisinin sona ermesi hem de serviste yapılan bakımın yalnızca yağ ve filtre değiştirmekten ibaret olması buna karşılık ödenecek parayı gözümde ciddi anlamda büyütmeye başladı. Gerçekten kendi imkanlarımızla 400 tl gibi bir rakama bu bakım işi hallolacaksa 1041 TL (dün fiyat aldım ZİBİZU indirimli haliyle) neden ödeyeyim?
Servisin artıları:
1- iyi niyet garantisi (keza düz vites araç için pek gerekli olmadığı kanısı yaygın)
2- Herhangi bir sorunda hesap sorabilme hakkınızın baki olması
3- Aracın her noktasının kontrol edilmesi (veyahut edildiğine inandırılmamız)
4- Parça ve yağ gibi malzemelerin orjinal olması
5- Aracı satarken ciddi avantaj sağlaması (bu da tartışılır sanırım)
Servisin eksileri:
1- Yapılan işe göre yüksek fiyat çekilmesi
2- Oldukça kısa sürecek bir bakım işinin tüm gün sizi bağlaması
3- Araca yapılanları hiç bir surette görememeniz
Bu arada hayatım boyunca sıfır aldığım araçları hep yetkili servise götürmüşümdür. Ancak ekonomik krizin bu denli hissedilmeye başlandığı bir zamanda açıkçası 1041 TL fazla geliyor. Bir yanım paraya bakma ver servise kafan rahat olsun diyor. Diğer yanım ise ne servise bayılacaksın arta kalan parayla trafik sigortasını ödersin diyor. Sizce ne yapmalıyım? Yanıtlar için şimdiden teşekkür ederim. @silvershadow @Ender @yusuf @forzaGilles @AhmetCakmak