Merhaba,
Öncelikle amacım hp artışı sağlamak değil, belki oem durumda bulunan hot air intake kısmında iyileşme ve biraz daha turbo sesi olarabilir. (Elbette 1.0 110 hp 200nm araç için kayda değer bir beklentim yok)
Orjinal durumda hava filtresinin konumu tam motor üstünde olduğu için havanın çok fazla ısıya maruz kaldığını ve hava yollarının köşeli olduğunu düşünüyorum. (Bunu Alman mühendisler düşünmedi mi elbette düşünmüştür ama maliyet unsuru ön planda gibi yani hava filtresi kapağı aynı zamanda motor kapağı gibi konumlandırılmış)
Yapmak istediğim çalışma tıpkı aşağıdaki gibi markalı bir ürünün kuru hava filtresi ile motor sıcağından yalıtılarak yapılan çalışmanın fark yaratacağını düşünüyorum. Bu konuda sizin düşünceniz nedir?
Öncelikle amacım hp artışı sağlamak değil, belki oem durumda bulunan hot air intake kısmında iyileşme ve biraz daha turbo sesi olarabilir. (Elbette 1.0 110 hp 200nm araç için kayda değer bir beklentim yok)
Orjinal durumda hava filtresinin konumu tam motor üstünde olduğu için havanın çok fazla ısıya maruz kaldığını ve hava yollarının köşeli olduğunu düşünüyorum. (Bunu Alman mühendisler düşünmedi mi elbette düşünmüştür ama maliyet unsuru ön planda gibi yani hava filtresi kapağı aynı zamanda motor kapağı gibi konumlandırılmış)
Yapmak istediğim çalışma tıpkı aşağıdaki gibi markalı bir ürünün kuru hava filtresi ile motor sıcağından yalıtılarak yapılan çalışmanın fark yaratacağını düşünüyorum. Bu konuda sizin düşünceniz nedir?