Merhaba sorunun doğru yeri burası mı bilmiyorum ama buraya yazmayı uygun gördüm.
Aracım golf 2016 1.2 tsi dsg. Uzun zamandır arabada kasislerden geçerken ses, vites geçişlerinde kararsızlık, arabanın gaza basınca geç tepki vermesi gibi sorunlarım vardı, ek olarak 1 yıldır falan aracı P konumunda terk ediniz hatası alıyordum. Bu hatalar sebebiyle servise başvurdum, kavramanın değişeceği, P konumu arızası içinde şalter parça takılacağı söylendi, 2+2 garantisi olduğunu söyledim tamam abi ordan hallederiz dediler. Vites topuzunda bir soyulma vardı ek olarak vites kolunun altındaki krom parça da açılma vardı, bunları da belirttim hepsini halledelim dediler.
Serviste belirtilen tüm işlemler yapıldı, fakat faturada şöyle birşey dikkatimi çekti kavrama ve vites şalter, iyi niyet garantisi üzerinden yapılmış. Vites kolu değişimi değişimi ise uzaltılmış garantiden yapılmış. Malasef bunu servisten çıktıktan sonra evde farkettim, zaten servis elamanı da bilerek veya bilmeyerek önce bana birşey imzalattı daha sonra faturayı görebildim zaten ne olduğunu da o an anlamadım biraz karışık yazılmıştı. Şimdi merak ettiğim şu bu iyiniyet garantisi üzerinden parça değişiminin bir sayısı var mı? Örneğin kavrama için 1. de %100 parça ve %50 işçilik , 2.de %100 parça %30 işçilik 3.de sadece parça falan gibi Doğuş'un belirlediği bir politika var mı? Eğer iyiniyet hakkım gittiyse o zaman bir daha bu arıza olursa bana daha fazla masraf çıkarırlar mı?
Teşekkür ederim.
Aracım golf 2016 1.2 tsi dsg. Uzun zamandır arabada kasislerden geçerken ses, vites geçişlerinde kararsızlık, arabanın gaza basınca geç tepki vermesi gibi sorunlarım vardı, ek olarak 1 yıldır falan aracı P konumunda terk ediniz hatası alıyordum. Bu hatalar sebebiyle servise başvurdum, kavramanın değişeceği, P konumu arızası içinde şalter parça takılacağı söylendi, 2+2 garantisi olduğunu söyledim tamam abi ordan hallederiz dediler. Vites topuzunda bir soyulma vardı ek olarak vites kolunun altındaki krom parça da açılma vardı, bunları da belirttim hepsini halledelim dediler.
Serviste belirtilen tüm işlemler yapıldı, fakat faturada şöyle birşey dikkatimi çekti kavrama ve vites şalter, iyi niyet garantisi üzerinden yapılmış. Vites kolu değişimi değişimi ise uzaltılmış garantiden yapılmış. Malasef bunu servisten çıktıktan sonra evde farkettim, zaten servis elamanı da bilerek veya bilmeyerek önce bana birşey imzalattı daha sonra faturayı görebildim zaten ne olduğunu da o an anlamadım biraz karışık yazılmıştı. Şimdi merak ettiğim şu bu iyiniyet garantisi üzerinden parça değişiminin bir sayısı var mı? Örneğin kavrama için 1. de %100 parça ve %50 işçilik , 2.de %100 parça %30 işçilik 3.de sadece parça falan gibi Doğuş'un belirlediği bir politika var mı? Eğer iyiniyet hakkım gittiyse o zaman bir daha bu arıza olursa bana daha fazla masraf çıkarırlar mı?
Teşekkür ederim.