gokhan8585
Üye
yorum ve tecrübeleriniz nedir arkadaşlar?
iyi de dq200 kuru tip, yani kavrama yapan parçalarının yağ ile teması yok, sadece mekatronik ünitenin parçalarının(actuator) olduğu kısımda yağ var, o kısımda da sürtme aşınma v.s. olan bir yer değil.@Kaaan95.ky Çok mantıklı doğuş bir yerlerde hata yapıyor yada kasıtlı yapıyor...
Sonuçta dsg mükemmel hızlı sarsıntı neredeyse 0 çalışan bir mekanizma ve sürekli demir sonuçta metaller balataları birbirlerine sürüyor nasıl olurda yağa dokunmayin denir bence dsg düşmanlığı belki her 20 bin yada 30 binde değişse hiçbir dsg gereğinden fazla ısınmaz ve arıza çıkarmaz sonuçta motor yağı gibi düşünmek lazım tmm motor farklı işi çok fakat dsg de iyi ısınıyor ve piston hareketlerimden pekte altta kalır yani yok daha karmaşık bence ve profosyenel iş çıkarıyor kimse önermez sanzuman yağı değsimi ni anlamadım gitti ama her dsg bir gün patlıyor tmm illaki evladiyelik değil de almanyada 600 binde dsg var yani bişeyler yılda gitmiyor ya bizim kanımızı emmek amaçlı yapılan uygulama yağı flitreyı değiştirme dsg gümlesin sonra gel yarı fiyatta değiştirelim onda bile kaar edelim gibi bu filitre manuel de de varmı acaba ben yağını değiştirdim 60 binde manuel ama aracım filtre değiştirmedim disarda yaptitdim ustalarımiz çok bilmiş olduğu için beni uyarmadilar ama muhtemel filtre vardır arastiricam varsa hemen degistircem bilgisi olan varsa benimle paylaşırsa çok sevinirim saygılarımla
Öyle birşey söz konusu değil., kuru tip olsada şanzıman yağı olmadan o araç milim kıpırdamaz., kuru tip denilmesinin sebebi ıslak tip olanlara göre daha az seviyede yağ kapasitesi olmasıdır., mekatronik için kullanılan yağ ise tamamen farklı bir yağ..iyi de dq200 kuru tip, yani kavrama yapan parçalarının yağ ile teması yok, sadece mekatronik ünitenin parçalarının(actuator) olduğu kısımda yağ var, o kısımda da sürtme aşınma v.s. olan bir yer değil.