Yeni Audi RS6 Avant 600 bg güçle geldi


AhmetCakmak

Yönetici
Katılım
17 May 2017
Mesajlar
5,900
Tepkime puanı
8,698
Konum
İstanbul
İsim
Ahmet Çakmak
Audi Sport, yeni jenerasyon RS6 Avant'ın örtülerini kaldırdı. RS'in 25'inci yaş gününü kutlayan station wagon, artık ABD pazarında da sunulacak.

audi-rs-6-avant-2019.jpg
 
audi-rs-6-avant-2019.jpg


Güncel A6'da kullanılan keskin çizgiler, RS6 Avant'a da yansımış. Her iki yanında devasa hava girişleri bulunan köşeli altıgen ön ızgara RS6 Avant'a agresif bir duruş katmış. Kaput ile bu parça arasındaki açıklık ise orijinal quattro'ya gönderme niteliğinde. Arkada ise oval çift egzoz çıkışı, siyah ağsı bir yapıya ev sahipliği yapan spor difüzör ve gümüş süslemeler RS6'yı temel aldığı modelden ciddi şekilde ayırmış.

Gücünü hibrit destekli 4.0 litrelik çift turbolu V8'den alan RS6 Avant 600 bg güce, 800 Nm torka sahip. 8 ileri Tiptronic şanzıman ile eşlenen araçta quattro dört çeker sistemi de bulunuyor. Bu sayede gelmiş geçmiş en güçlü RS6 Avant, durur hâlden 100 km/s sürate ulaşmak için sadece 3.6 saniyeye ihtiyaç duyuyor. Maksimum hız ise 250 km/s ile sınırlandırılmış.

Hemen hayal kırıklığı yaşamayın zira Audi Sport iki opsiyon paketiyle azami sürati daha da yukarıya taşıyabiliyor. Dynamic paketinde ulaşılan rakam 280 km/s iken Dynamic Plus, çıtayı 305 km/s'e çıkarıyor. Bu paketlerin tek getirisi daha yüksek hız değil. Öne %70'e kadar, %85'e kadar arkaya güç aktarabilen mekanik merkezi diferansiyel opsiyonu her iki pakette de sunuluyor.

audi-rs-6-avant-2019.jpg
 
audi-rs-6-avant-2019.jpg


RS6 Avant, ilk kez adaptif havalı süspansiyonları standart donanım listesinde taşıyacak. A6 Avant'tan normal koşullarda 20 mm daha alçak olan aracın yerden yüksekliği 120 km/s sürat üzerinde 10 mm daha azalacak. "Lift mode" adı verilen ayarda ise düşük hızlarda yerden yükseklik 20 mm arttırılabilecek.

Daha fazla dinamiz isteyen müşterilere verilen cevabın adı ise RS Sports Suspension Plus olmuş. Dynamic Ride Control, yani dinamik sürüş kontrolü adı verilen DRC sistemi, üç kademeli ayarlanabilen amortisörler ile yeni çelik yaylardan oluşan süspansiyonu yatmayı azaltmak üzere ayarlayabilecek. Bagaj hacmi 565 ile 1680 litre arasında değişen böylesi büyük bir makine fizik kuralları dolayısıyla bu opsiyona ihtiyaç duyabilir.

Kaynak: Motor1

 
Videosunu da paylaşayım. Gerçekten çok iyi hem tasarım hem de özellikleriyle. Günümüz tasarım dili çok iyi yansıtılmış. 



 
ne DÜP takılır mı buna 😆

bugun 16 kasa 5.20 x-drive (premium’du galiba) gördüm o caaanım arabaya şahin gibi DÜP takmış😄🤔

hadi taktın;

taksici gibi tampon delmek nedir ya😄

ordan aklıma geldi şimdi ne yakar bu v8🥴

edit;

o ne enteresan led stop’tur öyle

bugün kamyonda bile dinamik sinyal gördüm

kamyon arkası yazıdan terfi edip direk modifiyeye merak sarmışlar👍😊

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
hayal edip asla alamayacağımız makine

 
Yıl sonu indirimini mi beklesek, zubizu indirimi mi?

 
Dünyaının en şahane arabası olabilir kendisi... Her nesli birbirinden güzel ve özel. Görüntüyse görüntü, rahatlıksa rahatlık, performanssa en iyi pist araçlarına taş çıkarır!

 
@doganersin 2009 yılında turbo insignialar yeni çıktığında ben tipoma benzin alırken insignia ya lpg alan adama arabaya tüp mu taktırdınız bu arabaya yazık olmuş dediğimde, adam; aracı alacak gücümün olması aynı yere giderken iki kat benzin parası ödeyecek kadar saf olduğum anlamına gelmez, yarısını ödemek varken neden taktırmayayım demişti.

 
@Serkanasn 

22k de 2010 c180 amg kullandım 6 sene ve LPG de takmadım (sattığımda 90k deydi) deli gibi de yanlarım gazlıyordum, kova ile içiyordu.🥴

inan bana yazık etmek filan değil benle de yaşamayacak

sonuçta iki civata 

ama madem çok yaktığından şikayet ediyor binmesin 150+ 200+ arabaya

bana hem apaçi apaçi işi geliyor hemde çok ama çok komik geliyor😆

(tabi bu benim şahsi düşüncem)

aslan besleyen yemini düşünmez hesabı👍

edit: bende tipo kullandım

çok keyifli araba 😊

 
Moderatör tarafında düzenlendi:


Geri
Üst Alt