silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,340
- İsim
- Murat İNCİ
Highline, Comfortline ile Midline Plus sadece donanım farkına bağlı yüksek düşük fiyat anlamına gelmez.
Tam tersi farklı amaçlara yönelik olarak araçların temel dinamiklerinin ayarlanmış olmasıdır.
Fakat doğal olarak artan donanım yükü fiyatın da yükselmesiyle sonuçlanır.
*Highline :yüksek hızda yol tutuş için tasarlanmış, genelde uzun yolda ve yüksek hızlarda girilen virajlarda ve frenlemelerde güvenliği ön planda tutar ve Lüks görüntüden sonra Konfor ikinci belki üçüncü planda.
*Comfortline : Konfor ilk planda, orta hızlar, genelde şehir içi, yüksek hızlarda sadece düz yolda güvenli.
*Midline Plus: Düşük yakıt tüketimi, yüksek yanaklı lastiklerle yoğunlukla şehir içi ve bozuk yollarda dahi konfordan ödün vermeyen, karmaşık kumandaları ve abartıyı sevmeyenlerin tercihi minimal çizgide.
Tam tersi farklı amaçlara yönelik olarak araçların temel dinamiklerinin ayarlanmış olmasıdır.
Fakat doğal olarak artan donanım yükü fiyatın da yükselmesiyle sonuçlanır.
*Highline :yüksek hızda yol tutuş için tasarlanmış, genelde uzun yolda ve yüksek hızlarda girilen virajlarda ve frenlemelerde güvenliği ön planda tutar ve Lüks görüntüden sonra Konfor ikinci belki üçüncü planda.
*Comfortline : Konfor ilk planda, orta hızlar, genelde şehir içi, yüksek hızlarda sadece düz yolda güvenli.
*Midline Plus: Düşük yakıt tüketimi, yüksek yanaklı lastiklerle yoğunlukla şehir içi ve bozuk yollarda dahi konfordan ödün vermeyen, karmaşık kumandaları ve abartıyı sevmeyenlerin tercihi minimal çizgide.