Marş sorunu


adnan73

Yeni Üye
Katılım
10 Eki 2019
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
İsim
ADNAN
Arkadaşlar merhaba aranız da yeniyim. aracım golf 7 1.6 tdi bluemotion comfortline. şöyle bir sıkıntım var araç sabahlar özellikle çalıştırdığım zaman 2-3 saniye gibi bir geç çalışma olayı var. aküsünü serviste 5 ay önce değiştirdim. soğuk havalar da özellikle yapıyor bunu. acaba ısıtma bujilerini mi kontrol ettirsem ya da sizin önereceğiniz bir durum var mı teşekkür ederim

 
Sabahları soguk olduğunda iki defa yarım marş yapıp(tüm ışıklar sönüp tekrar yarım yapıp) 3.defa da yapmayı deneyin isterseniz, ısıtma bujisinde problem olsa arıza ışığı yakardı.

bu yöntemle -20 derece de aracımı hiç sorunsuz çalıştırıyordum.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
peki hocam dediğiniz gibi yapacağım bakalım

 
peki hocam dediğiniz gibi yapacağım bakalım
Yeni taktıkları eksi (-) kutup başına akünün üretim tarihi yazar bir bakın eski tarihli mi bayat akü takmazlar ama siz yine de bir bakın., 1019 gibi 4 haneli bir sayı yazar bu 2019 ‘un 10. haftası üretimi anlamına gelir., 

Kızdırma bujileri bir ihtimal olabilir ama arıza ışığı yakması gerekirdi., akü yeni bile olsa araçta gopro gibi kamera veya harici elektrik tüketen birşey varsa veya motor çalışmıyorken telefonun şarj edilmesi, müzik dinleme gibi durumlar varsa veya araç çalıştırılmadan uzun süre park halinde yatıyorsa yeni akü de olsa dayanmaz..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Aynı sorun benim aracımdada var. Bi forumda kullanıcı yazılım ile düzeltmiş aracını benimde anladığım kadarıyla aracı en son stop ettiğimizdeki dış sıcaklığı beyin kaydediyor. Sabah ilk marştada o kaydettiği ısı üzerinden aracın ısıtma bujilerini anlık açıp kapatıyor o yüzden marş süresi uzuyor.bir kere kontak açıp kapadığımızda bujileri daha uzun açık tutup anında marş basıyor sıkıntı olmuyor.

 
Arkadaşlar merhaba aranız da yeniyim. aracım golf 7 1.6 tdi bluemotion comfortline. şöyle bir sıkıntım var araç sabahlar özellikle çalıştırdığım zaman 2-3 saniye gibi bir geç çalışma olayı var. aküsünü serviste 5 ay önce değiştirdim. soğuk havalar da özellikle yapıyor bunu. acaba ısıtma bujilerini mi kontrol ettirsem ya da sizin önereceğiniz bir durum var mı teşekkür ederim
Alman forumlarında gezindim ve aracımdaki sıkıntıyı keşfettim. Motor sıcaklığını okuyan sensörü buldum soketini söküp kontak spreyiyle temizledim ve tekrar yerine taktım sabahları tek marşta anında çalışıyor artık aracım.

 
Alman forumlarında gezindim ve aracımdaki sıkıntıyı keşfettim. Motor sıcaklığını okuyan sensörü buldum soketini söküp kontak spreyiyle temizledim ve tekrar yerine taktım sabahları tek marşta anında çalışıyor artık aracım.
Gecmis olsun

Soketin yerini görsel ile paylasabilirseniz bilgi bankasi genisler sorun yasacaklar icin nokta atisi olur


SNE-LX1 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Üretim tarihi 12-41 olan akümü bu gün yine ölçtürdüm durumu iyi dediler akünün, ama bazı sabahlar geç marş basıyor neden peki diyince marş kömürlerine bakmak lazım belki bitiktir dediler. Akü sağlıklı değil biliyorum ama bitikte değilmiş, hatta start stop çalışıyor artık. Bence bir sorunun birden çok fazla sebebi olabilir, kime nasıl güvenicez bilmiyoruz artık. Elektirikçi marşa bastı senn marş fazla elektirik alıyor kömürleri zayıf söküp bakmak lazım dedi bugün. Çalışırken test cihazı 12-13 gösterdi, marş esnasında 9 lara düştü.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Üretim tarihi 12-41 olan akümü bu gün yine ölçtürdüm durumu iyi dediler akünün, ama bazı sabahlar geç marş basıyor neden peki diyince marş kömürlerine bakmak lazım belki bitiktir dediler. Akü sağlıklı değil biliyorum ama bitikte değilmiş, hatta start stop çalışıyor artık. Bence bir sorunun birden çok fazla sebebi olabilir, kime nasıl güvenicez bilmiyoruz artık. Elektirikçi marşa bastı senn marş fazla elektirik alıyor kömürleri zayıf söküp bakmak lazım dedi bugün. Çalışırken test cihazı 12-13 gösterdi, marş esnasında 9 lara düştü.
Aynı durumdayız 2015 tdi aracımın çalışır vaziyette 13.50 marş esnasında 9'a düşüyor, akünün sağlam olduğu kanısına nerden vardılar, marş motorunu falan bilmem ama 2012 akü ne kadar sağlam olabilir ki 7 yıl geçmiş bence iyi bile dayanmış, ben aküyü bile bile 400 kağıt fazla verip serviste değiştirmeyi düşünüyorum çünkü eğer dediğiniz gibi marş motoru vs başka sıkıntı var ise aküyü yine götürecek hiç olmazsa muhattap bulurum diye düşünüyorum.

 
Aynı durumdayız 2015 tdi aracımın çalışır vaziyette 13.50 marş esnasında 9'a düşüyor, akünün sağlam olduğu kanısına nerden vardılar, marş motorunu falan bilmem ama 2012 akü ne kadar sağlam olabilir ki 7 yıl geçmiş bence iyi bile dayanmış, ben aküyü bile bile 400 kağıt fazla verip serviste değiştirmeyi düşünüyorum çünkü eğer dediğiniz gibi marş motoru vs başka sıkıntı var ise aküyü yine götürecek hiç olmazsa muhattap bulurum diye düşünüyorum.
@bf417 10 yaşında akü bile sağlam kalabilir dedi elektrikçi, marş kömürleri bitikse yeni aküyüde bitirirmiş. Bende aküyü değiştirmeyi düşünüyorum zaten, ama servise marş kömürleri veya motoru neyse artık kontrol ettiricem. Temizlik bile istiyormuş marş motoru.

 
@bf417 10 yaşında akü bile sağlam kalabilir dedi elektrikçi, marş kömürleri bitikse yeni aküyüde bitirirmiş. Bende aküyü değiştirmeyi düşünüyorum zaten, ama servise marş kömürleri veya motoru neyse artık kontrol ettiricem. Temizlik bile istiyormuş marş motoru.
Kontrol ettirdiğinizde sonucu paylaşırsanız sevinirim aynı sorunu ben de yaşıyorum

 

Geri
Üst Alt