Ender
Moderatör
- Katılım
- 28 Haz 2015
- Mesajlar
- 5,933
- Tepkime puanı
- 4,490
- Konum
- Alanya
- İsim
- Ende Hoca
- Araç
- Golf 7 1.6 TDI Highline Trp. + MK 7,51.4 TSİ Golf R line + GTI 2.0 300 hp MK5 + MK6 ...
Merhaba arkadaşlar ;
öncelikle belirtmek isterim ki servis ve kişilerle şahsi olarak hiçbir problemim yoktur. amacım servis maduru ve problemi yaşamamdan kaynaklı yaşadığım acı tecrübenin bilinmesini istememdir. Daha önce de defalarça çevredeki bir çok kişiden olumsuz dönütler almış olsamda malum trabzonda ikamet ettiğimi ve aracım garantili olduğundan servisi kullanmak zorunda kaldım. keşke hiç gitmeseydim diyeceğim biçok olumsuzluklar yaşadım. buaraya saymakla bitiremeyeceğim sıkıntılar. sadece şu kadarını söylemem gerekirse 2 kasım saat 9.30 dan 18.00 a kadar geçen süre içerisinde 7.30 saat boyunca hiçbir işlemin ve problemin YAPIL(a)MAMASI... OLAY DOĞUŞ ve Volkswagen Müşteri Memnuniyeti de dahil hepsinin bilgisi dahilindedir, kayıtıdır. Kimseyi ve hiç bir kurumu zan altında bırakmam doğru olmadığı gibi yapılan eksiklik ve yanlışlıkların herkes tarafından da bilinmesi bir vatandaşlık bilincidir.
olayı kısaca Özetlemem gerekirse; 2015 model hıgline golf aracım için 1,2 ve 3, sefer randevum değişmesine rağmen nunuda doğuş otonun bilmesi ve beni Bahadıra yönlendirmesiyle süreç başladı. şikayetlerim ise disklerlerin uğultu yapması ve hilholderin çalışma verimi, U ledlerin Buğu yapması, Yolcu Güneşliğinin Sürekli ses çıkartarak gevşek olması,Soonrufun gıcırtılı çalışması vb şeklinde nacizane ufak tefek şikayetlerim için servise gittim. keşke gitmeseydim. çok bildik konuşmalarla bundlarda bişey yok deyip salıverme konuşmaları vs atladıktan sonra biraz konuşunca baktılar ilgilive bilgili müşteri diyerekten tekrar kontrol edelim deyip 2-3 saat süre boyunca aracı cektiler servis alanına ve ne bakan var ne eden. sonrası malum ... en sonunda doğuştan ve bunalrı aramışlar ve durumu acilen çözüme kavuşması vs görüşülmüş Telaşlı bir Şekilde Ender Bey olarak benimle iletişime geçtiler. önce hiç birşey yok dedikleri güneşlik ve U led far değişimi için garanti den Parça siparişi verdiklerini ve sorunu kabul ettiklerinden falan bahsettiler. fren diski ve hillholder içinde aynı işlemleri başlatacaklarını vs devam ettiler. Hani aracta hiçbişey yoktu hani salıverecektiniz beni... sonuç mu Şu şekilde. sizle aracın şikayet ettiğim noktalarının gerçektende söylediğim gibi problemli olduğunu kabul ettirdim. evraklara bu şekilde geçti. En sonunda ise Doğuşla tekrar görüşüp hiçbirşekilde aracıma müdahale edilmemesini, parça sipaişlerinin iptali ve asla bu servisten hizmet almayacağımı beyan ettim. ve Doğuş da gerekeni yapıp aynı şekilde bir yeni araç teslim tutanağı yaptırmış. bütün bu işlemler ve daha fazlası 7 saatımı aldı. en son ayrılırken servis müdür yardımcısı geldi... bilmiş ve kendinden emin bir şekilde... Neden şikayetiniz var memnun edemediğimiz konu nedir diye...Ben dedim Ki memnun olduğumuz ne var acaba....gitme vakti gelip sorunu çözüp kahraman olacak ya...kısaca böyle arkadaşlar. yazdıklarımda kırıcı ve hoşolmayan şeyler yazmamaya özen gösterdim. sürçülisan ettimse affola. Ben DERSİMİ aldım bu tecrübe ile...Bir daha Bahadır OTO servisimi....ASLA...
Allah Herkese Samimi Doğru ve Dürüst insanlarla karşılaşmayı Nasip etsin. Bana bunları yaşatanları Allaha Havale ediyorum.
herkese selam ve saygılarımı sunarım.
öncelikle belirtmek isterim ki servis ve kişilerle şahsi olarak hiçbir problemim yoktur. amacım servis maduru ve problemi yaşamamdan kaynaklı yaşadığım acı tecrübenin bilinmesini istememdir. Daha önce de defalarça çevredeki bir çok kişiden olumsuz dönütler almış olsamda malum trabzonda ikamet ettiğimi ve aracım garantili olduğundan servisi kullanmak zorunda kaldım. keşke hiç gitmeseydim diyeceğim biçok olumsuzluklar yaşadım. buaraya saymakla bitiremeyeceğim sıkıntılar. sadece şu kadarını söylemem gerekirse 2 kasım saat 9.30 dan 18.00 a kadar geçen süre içerisinde 7.30 saat boyunca hiçbir işlemin ve problemin YAPIL(a)MAMASI... OLAY DOĞUŞ ve Volkswagen Müşteri Memnuniyeti de dahil hepsinin bilgisi dahilindedir, kayıtıdır. Kimseyi ve hiç bir kurumu zan altında bırakmam doğru olmadığı gibi yapılan eksiklik ve yanlışlıkların herkes tarafından da bilinmesi bir vatandaşlık bilincidir.
olayı kısaca Özetlemem gerekirse; 2015 model hıgline golf aracım için 1,2 ve 3, sefer randevum değişmesine rağmen nunuda doğuş otonun bilmesi ve beni Bahadıra yönlendirmesiyle süreç başladı. şikayetlerim ise disklerlerin uğultu yapması ve hilholderin çalışma verimi, U ledlerin Buğu yapması, Yolcu Güneşliğinin Sürekli ses çıkartarak gevşek olması,Soonrufun gıcırtılı çalışması vb şeklinde nacizane ufak tefek şikayetlerim için servise gittim. keşke gitmeseydim. çok bildik konuşmalarla bundlarda bişey yok deyip salıverme konuşmaları vs atladıktan sonra biraz konuşunca baktılar ilgilive bilgili müşteri diyerekten tekrar kontrol edelim deyip 2-3 saat süre boyunca aracı cektiler servis alanına ve ne bakan var ne eden. sonrası malum ... en sonunda doğuştan ve bunalrı aramışlar ve durumu acilen çözüme kavuşması vs görüşülmüş Telaşlı bir Şekilde Ender Bey olarak benimle iletişime geçtiler. önce hiç birşey yok dedikleri güneşlik ve U led far değişimi için garanti den Parça siparişi verdiklerini ve sorunu kabul ettiklerinden falan bahsettiler. fren diski ve hillholder içinde aynı işlemleri başlatacaklarını vs devam ettiler. Hani aracta hiçbişey yoktu hani salıverecektiniz beni... sonuç mu Şu şekilde. sizle aracın şikayet ettiğim noktalarının gerçektende söylediğim gibi problemli olduğunu kabul ettirdim. evraklara bu şekilde geçti. En sonunda ise Doğuşla tekrar görüşüp hiçbirşekilde aracıma müdahale edilmemesini, parça sipaişlerinin iptali ve asla bu servisten hizmet almayacağımı beyan ettim. ve Doğuş da gerekeni yapıp aynı şekilde bir yeni araç teslim tutanağı yaptırmış. bütün bu işlemler ve daha fazlası 7 saatımı aldı. en son ayrılırken servis müdür yardımcısı geldi... bilmiş ve kendinden emin bir şekilde... Neden şikayetiniz var memnun edemediğimiz konu nedir diye...Ben dedim Ki memnun olduğumuz ne var acaba....gitme vakti gelip sorunu çözüp kahraman olacak ya...kısaca böyle arkadaşlar. yazdıklarımda kırıcı ve hoşolmayan şeyler yazmamaya özen gösterdim. sürçülisan ettimse affola. Ben DERSİMİ aldım bu tecrübe ile...Bir daha Bahadır OTO servisimi....ASLA...
Allah Herkese Samimi Doğru ve Dürüst insanlarla karşılaşmayı Nasip etsin. Bana bunları yaşatanları Allaha Havale ediyorum.
herkese selam ve saygılarımı sunarım.