- Katılım
- 21 May 2015
- Mesajlar
- 735
- Tepkime puanı
- 28
- İsim
- Yunus Emre
Aykan'ın servis kanadında sıkıntı yaşadım hocam. Dinliyorlar dinliyorlar ama hiçbir icraat yok... Umut abiye yarım saat anlattım yaşadığım sıkıntıları.enpisagor dedi:Aykan o aracı sıfırı ile değiştirdi, ciddi bir durum kabul ama süreç kolay değil bayii içinde kullanıcı içinde. Zaten aykan servis tarafında pek müşteriyi memnun etmiyor. @Umut abi de belirli sıkıntılar yaşamıştı.
Pazar günü Volkswagenim üzerinden(online) bu sabah için randevu almıştım,normalde servisin teyid edip bana dönüş yapması gerekiyormuş ama unutulmuş.Dün akşama doğru arayıp sabaha geleceğim randevumü teyid için arıyorum dediğimde öğrendim(randevumun geçerli olmadığını),neyse buyrun gelin sabah dediler ...Aklınızda bulunsun gitmeden önce teyid edin...