Rot hakkında bilgi ve garanti


thelordof

Katılımcı Üye
 
Katılım
16 Nis 2019
Mesajlar
1,153
Tepkime puanı
427
Konum
Ank
İsim
Samet
Araç
Tiguan Elegance
Selamlar, benim aracında 4 aylıkken rotta biraz sorun hissettim , şu an 5 aylık hala var. Yetkili servise de gidemedim.

Direksiyon düz yolda hafif sola eğik şekilde oluyor. Bu bariz Rot mu yoksa direksiyon mili ile ilgili mi?

İnternette Togg ile ilgili videolara bakarken orda da Rot mevzusu yla ilgili yazan vardı , onun yazdığı doğru mu yanlış mı?

VW de araç sıfır alınınca belli ay veya km içerisinde rotta ücretsiz lik durumu oluyor mu olmuyorsa dışarıya göre afaki yükseklik var mıdır? Araç garantili ve yeni olduğu için dışarda da elletmeyi pek düşünmüyorum. Rotu da her yer ayarlayamıyor gibi. Önceki aracımda Hunter cihazla ayarlanması rağmen kısa sürede tekrar nüksetmişti.
 

Ekli dosyalar

  • 1000041655.jpg
    1000041655.jpg
    77 KB · Görüntüleme: 32

Benim de aracım 3 aylık onda da şuan direksiyon gözle görülür sola eğik, yolların bozuk olmasına yoruyorum.
 
Selamlar, benim aracında 4 aylıkken rotta biraz sorun hissettim , şu an 5 aylık hala var. Yetkili servise de gidemedim.

Direksiyon düz yolda hafif sola eğik şekilde oluyor. Bu bariz Rot mu yoksa direksiyon mili ile ilgili mi?

İnternette Togg ile ilgili videolara bakarken orda da Rot mevzusu yla ilgili yazan vardı , onun yazdığı doğru mu yanlış mı?

VW de araç sıfır alınınca belli ay veya km içerisinde rotta ücretsiz lik durumu oluyor mu olmuyorsa dışarıya göre afaki yükseklik var mıdır? Araç garantili ve yeni olduğu için dışarda da elletmeyi pek düşünmüyorum. Rotu da her yer ayarlayamıyor gibi. Önceki aracımda Hunter cihazla ayarlanması rağmen kısa sürede tekrar nüksetmişti.
Servis halleder diye umuyorum. Benim honda da garanti bitmesine rağmen Bora da ücret almamışlardı.
 
Benim de aracım 3 aylık onda da şuan direksiyon gözle görülür sola eğik, yolların bozuk olmasına yoruyorum.
Bozuk yoldan/çukurdan çok yavaş veya ortalayarak geçerim. Kasisler çok fazla, onlar mı bozuyor anlamadım.

Yetkili servis halleder de ücret yansıtıp yansıtmaması bakalım nasıl olacak.
 
Bozuk yoldan/çukurdan çok yavaş veya ortalayarak geçerim. Kasisler çok fazla, onlar mı bozuyor anlamadım.

Yetkili servis halleder de ücret yansıtıp yansıtmaması bakalım nasıl olacak.
Kasislerden bende çok hızlı geçmem fakat yol yamaları, oyuklar, ve çukurda kalan logar kapaklarına elimde olmadan giriyorum
 
Yolların kalitesi çok düşük, günde onlarca logar veya çukur üstünden geçiyor arabalar, bu yüzden zamanla bu ayar kaçıyor, servis bunu düzeltir ama işlem ücreti alır gibime geliyor çünkü arabanın ayıbı değil aslında bu durum. Çok aşırı yavaş geçmek lazım bütün ayarları mükkemel korumak için.
 
Megane 4 aracımda 4 kere (4bin , 6bin , 11bin ve 15bin km’de) rot ayarı yaptırdım. İlkinde servis ücret aldı, bir sonrakinde servis ücret almadı, üçüncü yapılışında ücret talep ettiler, bu işlemler için her seferinde Renault dialogda şikayet açtığım için üçüncüsünü Renault ödedi. Dördüncüyü de kendim dışarıda yaptırdım. Artık bu sorundan yıldım, o yüzden artık düşünmek istemiyorum. Bu sorun Renault larda kronik bir sorun sanırım.

Daha önce 30binde ve 60bin km’de Polo aracımda bir sorun olmamasına rağmen sadece kontrol amaçlı baktırdığımda çok düşük kaçıklık vardı, ikinciel olarak aldığım golf 7 aracımda da 60bin km’de kontrol amaçlı baktırdğımda keza onda da ufak bşr kaçaklık vardı.
 
Megane 4 aracımda 4 kere (4bin , 6bin , 11bin ve 15bin km’de) rot ayarı yaptırdım. İlkinde servis ücret aldı, bir sonrakinde servis ücret almadı, üçüncü yapılışında ücret talep ettiler, bu işlemler için her seferinde Renault dialogda şikayet açtığım için üçüncüsünü Renault ödedi. Dördüncüyü de kendim dışarıda yaptırdım. Artık bu sorundan yıldım, o yüzden artık düşünmek istemiyorum. Bu sorun Renault larda kronik bir sorun sanırım.

Daha önce 30binde ve 60bin km’de Polo aracımda bir sorun olmamasına rağmen sadece kontrol amaçlı baktırdığımda çok düşük kaçıklık vardı, ikinciel olarak aldığım golf 7 aracımda da 60bin km’de kontrol amaçlı baktırdğımda keza onda da ufak bşr kaçaklık vardı.
Sürekli olan bir sorun. Yaptırmayınca da lastikler kısa sürede ömrünü tamamlıyor yoksa kafaya takmam da.
 
Kasislerden bende çok hızlı geçmem fakat yol yamaları, oyuklar, ve çukurda kalan logar kapaklarına elimde olmadan giriyorum
ve bir de onların üstünden geçerken frene basılı olmadan geçmek gerek. Bazen olmadık yerde oluyor mecbur giriyorsun.
 
rot ayarı yapıldıktan sonra direksiyonun düzlüğü kontrol edilir değil ise düz hale getirilip aşağıdan tekrardan ayarlanır rot ayarı böyle yapılır aksini yapan varsa gerek yok derse işi bilmiyordur
 

Geri
Üst Alt