Hasarlı golf 7 aracım hakkında tavsiyeler


@Salih Sayın cok saolun SAlih bey siz ve diğer arkadaşlarında benimle aynı fikirde oldugunu gormek güzel servisi tercih ettğim için pişman değilim böylelikle

 
  • Beğen
Tepkiler: SCC

@onurakin hocam öncelikle çok geçmiş olsun. Kazasız belasız teslim alın inşallah. Karar vermiş işlemleri başlatmışsınız. 
Geçen sene park halinde benzer bir olay yaşamıştım. Kadın ciple sol arkadan bizim araca dalmış. Servise bıraktım sol arka çamurluk tampon stop jant aks vs. Değişti 16 bin ₺ hasar var park halinde çarpmadan dolayı. Size tek önerim aracı almaya gittiğinizde değişen parçaların boya değerini ölçtürüp teslim alın keza benim araçta değişen parçanın boya kalınlığı 800-700-400 lü değerlerde çıkıyor. Sözde yetkili servis parça değiştiriyor ama macunu da basıyor... Kaporta işçiliği sıkıntı olabilir. Tavsiyem bu yönde. Tekrar geçmiş olsun 

 
@onurakin genelde bu durumlarda aracın değeri kayıt miktarı kadar düşer, değer düşükluğü için motor vs arızasına gerek yok aracın değeri hatasız olan haline göre düştüyse ve sizin kusurunuz yoksa değer dusuklüğü bedelini almanız lazım bu meselenin peşini bırakmayın.

Not: servisle ve sigorta ile konuşup aracın hasarının büyüklüğünü söyleyip perte ayrılmasını talep edin en önemlisi bu.

 
@YusufP  cok tesekkurler hocam bu aklıma gelmemişti boya değerine baktıracağım kesinlikle 

 
@Serkanasn pert icin konustuk ama aracın degeri ile olusan hasar dengeli olmadıgı ıcın daha dogrusu % 40 ı gecen bir hasarım olmadıgı ıcın pert yapamadık. anlasmalı olarak sigortaya ihale usulu ıle satma sansım vardı komik rakamlar teklif edildigi icin düsünmedim ve servise verdım aracın yapılması icin. 

 
@onurakin hocam öncelikle çok geçmiş olsun. Kazasız belasız teslim alın inşallah. Karar vermiş işlemleri başlatmışsınız. 
Geçen sene park halinde benzer bir olay yaşamıştım. Kadın ciple sol arkadan bizim araca dalmış. Servise bıraktım sol arka çamurluk tampon stop jant aks vs. Değişti 16 bin ₺ hasar var park halinde çarpmadan dolayı. Size tek önerim aracı almaya gittiğinizde değişen parçaların boya değerini ölçtürüp teslim alın keza benim araçta değişen parçanın boya kalınlığı 800-700-400 lü değerlerde çıkıyor. Sözde yetkili servis parça değiştiriyor ama macunu da basıyor... Kaporta işçiliği sıkıntı olabilir. Tavsiyem bu yönde. Tekrar geçmiş olsun 
Değişen parçaya neden macun atılsın tamir edip tekrar takmadılarsa, aracın orj değeri gibi tutması çok zor ona usta lazım dediğiniz değerler çok normal boyalı araçlarda çıkabilecek değerler neticede robot boyamıyor. Macun olsa makine okumaz.

 
@bf417 valla ilkin günahı olmaz misali yolumuza devam ettik. İlk arabam çoğu şeyi bu araçta öğreniyorum acısıyla tatlısıyla. Detailing işi yapan bir arkadaşımın söylediği şey macun olduğu yönde...

 
Maalesef 32.000TL hasar kaydı çok, son yıllarda oluşan bu miktara insanlar hala alışamadı. Dolayısıyla direkt çöp gözüyle bakan insan da çok. Bu durum sadece satışta sıkıntı çıkartacak. Özellikle airbag açmış olması direkt olarak pert gözüyle fiyatlandırılır. İstediği kadar fatura ve fotoğraf olsun kaza malaesef yürüyen aksamda. 

Sigortadaki ihale satışında teklif kaç liraydı ? Onun üstüne 10.000TL(hasarın tamir bedeli) + %15(galerinin karı) koyarak piyasada ortalama satış rakamına ulaşabilirsin.

Macunlu boyalarda genelde micron olarak ölçüm yapılamıyor. 600-800 çıktıysa renk tutmamasından dolayı 2 3 defa boyanmış olabilir.

 

Geri
Üst Alt