Açıklamaya da benzinliyle aynı fiyat yazınBen 2017 dsg highline dizel aracımı 230 a sarı siteye koyarım artık lütfen sövmeyin ironi yapıyorum D
Açıklamaya da benzinliyle aynı fiyat yazınBen 2017 dsg highline dizel aracımı 230 a sarı siteye koyarım artık lütfen sövmeyin ironi yapıyorum D
Yani manuel in kıymetini anlamak falan bir kenara bırakırsak!Ohhh be Manuel’in kıymetini anlamışlar, onlar da DSG nin sıkıntılarından bıkmışlar demek ki
Bu listenin en alınabilesi mantıklı aracıGöze çarpan noktalar ;
1.Dizel otomatik highline listede yok.
2.Benzinli modeller dizellerden pahalı =)
3.Manuel vites DSG den pahalı =)
Ekli dosyayı görüntüle 27041
Temiz Tdi dsg comfortlara 180 civari fiyat cekiyorlar. Dod a bakabilirsiniz. Cogu 160-165 e aldi. 2017 de alanlarda 110-120 ye falan aldi..@dgn
Siz bence hem benzinli hemde dizel 2017-2018 sonrası makyajlı kasa golf comfortline dsg fiyatlarını bir göz gezdirin. Aralarında ne kadar fark var. Aynı kondisyonda boyasız araçlara bir bakın durum ne. Arada 26.000 binlirayı bulan fark varmı bir inceleyin.
Eskiden dizel ikinci elde güçlüydü.
Artık o faklar bitti.
Önümüzdeki 5 yıl içinde dizel araçları elde çıkarmak bile zorlaşcak.
Bunu avrupada şimdiden görüyoruz.
Zaten otomobil markaları dizel araç satışlarını bırakacaklarını söylediler.
Bizdede bu durum yavaş yavaş yüzünü gösterecek.
O zamanda dizel araçları satabilmek için uğraşıp durcaz.
Zaten yeni liste fiyatına bakarsan benzinli 1.5 tsi ın fiyatının daha yüksek olduğunu göreceksin.
Avrupadaki durum yavaş yavaş bizede empoze ediliyor.
Ama siz yakın zamanda makyajlı golflerin ikinci eline bakmamışsınız.
Önümüzdeki günlerde dizel araçları elden çıkarmak daha da güçlenecek demişsiniz ama size hatırlatırım golf 8 in dizeli yok o ekonomik denilen 1.5 tsi motor ile benzin bir iki yıla 8 9 tl olup 75 krş yakınca dizeli arıcaksınız avrupada dizelin talebinin düşmesinin nedeni benzinin daha ucuz olması ve bazı şehirlere dahi girişinin yasak olmasıdır dizel ile benzinlinin bakımı 25 yıl öncesi pancar motorunda kullanılan mazotları otomobillerde kullanma ile ilgili bir durumdu şu an bu mazotları kullanmıyoruz. Hiçbir araç elektrikli olmadıkça dizelden az yakamaz bu şuan ki teknoloji ile fiziğe aykırı bir durum elde edilen enerji oranı ortada basmazsanız 6lt yaktırdığınız dizel 4.5 yakar, 1.0 lt 3 silindirli motora biniyorsunuz anca dizele yakın tüketim yakalanıyor size şöyle söyleyim 2 silindirli 1.0 tsi olsun o da 3 silindirliden az yakacak bu iyi olduğunu mu gösteriyor 1.0 motorlar çok yeni ve 200k kmlere geldiğinde neler olacak hangisinin bakımı daha fazla olacak o zman konuşalım. 2020 model peugeot 2008 dizel 130 bg motor ile dizelsiz golf 8 rakamlarını nasıl tokatlayacak onu da birlikte izleyecez.@dgn
Siz bence hem benzinli hemde dizel 2017-2018 sonrası makyajlı kasa golf comfortline dsg fiyatlarını bir göz gezdirin. Aralarında ne kadar fark var. Aynı kondisyonda boyasız araçlara bir bakın durum ne. Arada 26.000 binlirayı bulan fark varmı bir inceleyin.
Eskiden dizel ikinci elde güçlüydü.
Artık o faklar bitti.
Önümüzdeki 5 yıl içinde dizel araçları elde çıkarmak bile zorlaşcak.
Bunu avrupada şimdiden görüyoruz.
Zaten otomobil markaları dizel araç satışlarını bırakacaklarını söylediler.
Bizdede bu durum yavaş yavaş yüzünü gösterecek.
O zamanda dizel araçları satabilmek için uğraşıp durcaz.
Zaten yeni liste fiyatına bakarsan benzinli 1.5 tsi ın fiyatının daha yüksek olduğunu göreceksin.
Avrupadaki durum yavaş yavaş bizede empoze ediliyor.
Ama siz yakın zamanda makyajlı golflerin ikinci eline bakmamışsınız.
Act sistemi sizin isteğinize göre silindirleri yönetiyor şöyle örneklendirelim aracın 150 ile giderken 4 silindiri de çalışıyor yol yokuş aşağı devam edince act slindirleri kapatıyor siz hafif gaza basınca yine 2 silndir devam ediyor siz dip gaz yapınca 4 silindir devreye giriyor kaldı ki o hızlarda aracın sürtünme oranı fazla olacağında siz gazdan ayağınızı çekmedikçe silindir kapatma da olmaz, sıkıntı şurda act teknolojisi iki silindiri sürekli yormuyor ama 1.0 tsi 3 silindiri sürekli kullanıyor. 100 kg çuval yüklü bir at arabasını 4 at mı daha kolay çeker 3 at mı ? Küçük hacimli motorlar çok sıkıştırmaya gelmez açık ve net konuşalım 1.0 ile 215 yaptım şöyle yaptım diyen arkadaşlar 3 sene sonra aracım yağ yakıyor ne yapmalıyım diye forumda konu açacaklar bu araçlar otobanda 200 yapmak için değil verim için üretilen araçlar kimse kimseyi kandırmasın. Dizele en yakın ve mantıklı motor çok km yapılmıyorsa 1.0 ama ben performanslı kullanıyorum diyorsanız 1.4 1.5 alın derim .@bf417 Hocam çok mazur görün kafama takılan bir şey var.Simdi 150 bg Act tsi motor 150 ile giderken düz yolda 2 silindire aliyormu?Aliyorsa 2 silindirler giderken motora bir zarar veriyor mu vermiyorsa eğer 1.0 3 silindir 150 ile giderken motora daha fazla mi zarar verir? Saygılar.Yoksa bir sikinti olmazmi?
Rica ederim bir ara 1.0 araca yazılım attırma ile ilgili konu açılmıştı, bu işi yapan adamlar acımadan sırf üç beş kuruş uğruna abi bir şey olmaz, çok yapıyoruz, hiç şikayet gelmedi zaten bu soft, stage 1 vs deyip attıklarını biliyorum onlara kalsa bahçedeki çim biçme makinesine de yazılım atarlar zor bu işler gerçekten.@bf417 Teşekkürler Hocam.Ben zati hiza karsiyim maksimum 160 yaptim sonra yeter dedim... Zorlamanın bir anlami yok.saygilar.