GOLF 7 Kapıların ağırlık sorunu


Nisay67

Yeni Üye
Katılım
24 Ara 2019
Mesajlar
25
Tepkime puanı
5
İsim
Yasin
Arkadaşlar selam. Aracimdan inerken kapiyi acarken kapı cok avir ve sert acmak icin baya kolumla itmek gerekiyor. Bazen hafif rampaya yan parkettigimde kapiyi acarken ustume kapaniyor kac kere kolumi vurdum. Gecen gun arkadasin c180 ine bindim 2016 model. Arkadas kapi tuy gibi. Acma koluna dokunuyosun ve sanki disardan birisi kapiyi aciyor gibi hafif. Bunun bir ayari menteşesi falan var mi yoksa butun golfler mi boyle. Ge en gun kolumu cok fena carptim parcaliyordum arabayi sinirden. 

 
Arabamla efendi efendi giderken kontrolsüz kavsakta yandan iveco kamyonet bindirdi, o kapi sayesinde bugün burada bunlari yaziyorum, fransiz arabasi vb. olsaydi essek cennetinden yazardim size. God bless VW

VW grubunun kapilari segmentindeki Merceds-BMW'lerden daha agirdir, bana daha saglam geliyor, agirlik=saglamlik mi? bilmem ama bizim arabalar cok saglam, camtavani henüz test etmek nasip olmadi, orada süphelerim var
Saç kalınlığı uzakdoğu markalarına göre baya iyi fakat saç kalınlığının güvenliğe ahım şahım bir katkısı yok daha çok iç bariyerler önemli ve ağırlık yapan da onlar, bu arada çok geçmiş olsun. Her ne kadar 8 de kapı açıldıysa da pek çok c segment araçtan güvenli olduğu kesin. 8 ile artık sürücü diz hava yastığı yok arka kemerler ise artık aktif gergili. Bu arada vw güvenliğin en boş pakette bile standart olması markanın en sevdiğim yönü bugün yeni 2008 i inceledim adamlar giriş pakete perde hava yastıklarını koymamışlar orta ve üst pakette mevcut, eminin bir çok kişi haberi olmadan alacak. Boya rengine ve fiyatına göre araba alan insanlar var.

 
Upvote 0

Bir otomobil size doğru kontrolsüz bir şekilde geliyorsa ön kapıları kalkan olarak kullanın:) şaka şaka.

Aracın ön kapıları gerçekten çok ağır bu konuda ben de çok şikayet aldım,yokuşta kapı açılmıyor,güç istiyor hakatten. 

 
Upvote 0
@bf417

en boş active 2008 de  sürücü + yolcu + yan  

en dolu highline  troc ta beklenildiği şekilde sürücü + yolcu + yan + perde

ama  işin garibi 

en dolu highline POLO da sadece sürücü + yolcu hava yastığı var .  

evde Altın zulası yapanlar bile gece 4 yastık uyuyor (içi altın dolu)

polonun durum trajik ?  

 
Upvote 0
@bf417

en boş active 2008 de  sürücü + yolcu + yan  

en dolu highline  troc ta beklenildiği şekilde sürücü + yolcu + yan + perde

ama  işin garibi 

en dolu highline POLO da sadece sürücü + yolcu hava yastığı var .  

evde Altın zulası yapanlar bile gece 4 yastık uyuyor (içi altın dolu)

polonun durum trajik ?  
Dikkatinizden kaçmış yeni poloda ön yan ve perde hava yastıkları mevcut ve üç donanımda da standart.

 
Upvote 0
Dikkatinizden kaçmış yeni poloda ön yan ve perde hava yastıkları mevcut ve üç donanımda da standart.
doğru broşürde gördüm şimdi ... donanım listesinde yok pdf broşürde var... 

aman olsun ..... polo alınası araç benim için  ( manuel 1.0 tsi)

 
Upvote 0
Arkadaslar cevaplar icin tesekkurler fakat boş yapanların vaktide amma değersizmiş. C180 nin kapisi daha hafif ve golften daha mi az saglam?. Ben kiyaslama yapmadim. Sinif farkindan dolayi belkide c180 nin kapisi daha agir olmasi beklenir. Benim derdim aracimin kapisini acarken fazlaca itmem gerekiyor. Neden bu konuda konfor yok?? Mentesesinde mi bir sorun var ya da ayari var mi diye merak ettim. Kiyaslamakla ne alakasi var. Cozumu bilen varsa soylesin. Mesela bi arkadas gress yagi demis mantikli. Var mi baska onerisi olan.
@Nisay67 Önerimi dikkate alır mısınız bilmiyorum fakat mesajlarınıza bakarak size önerebileceğim tek şey C180 almanız olur.

Çözümü bilen varsa söylesin demişsiniz, bunu çözüm olarak görmezseniz de hatamı bağışlayın lütfen. Biraz da geç yazdım ama konuyu yeni gördüm, affedin.

 
Upvote 0
Kapı içi gözlerinde eşyalarınız vs varsa çıkartın hocam fazla agırlıktan kurtulmuş olursunuz. Golf lerde ön kapılar arka kapılardan enaz %30 daha agır hem hacmi hemde boyutu gereği.

2. önerim biraz kol kası yapabilirsiniz. Zaman zaman eğimli durumlarda kapı açmak biraz zor olsa çok kolayca açılmasından veya açılmamasından daha iyidir diye düşünüyorum. Biraz zamanla alışırsınız sanırım. (y)

 
Upvote 0
W205 kasada bagaj ve kaput alüminyum sac kapılarda öyle olduğunu düşünüyorum o yüzden hafif ve sağlam @Nisay67

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Upvote 0
Bayırda vs kapı üstüme gelicek gibiyse bir ayağımı çıkartıp alttan destek yapıyorum döşeme kısmından değil de kapının en alt kaporta kısmından.

İçine binerken güzel oluyor ama atik davranır hızlıca içine atlayıp oturursam hemen arkamdan kendi kapanıyor kapı 😆

Ohh miss, dışarda özel hizmetçim var sanıyorum 😆

 
Upvote 0
Bayırda vs kapı üstüme gelicek gibiyse bir ayağımı çıkartıp alttan destek yapıyorum döşeme kısmından değil de kapının en alt kaporta kısmından.

İçine binerken güzel oluyor ama atik davranır hızlıca içine atlayıp oturursam hemen arkamdan kendi kapanıyor kapı 😆

Ohh miss, dışarda özel hizmetçim var sanıyorum 😆
😂😂😂

 
Upvote 0
Bayırda vs kapı üstüme gelicek gibiyse bir ayağımı çıkartıp alttan destek yapıyorum döşeme kısmından değil de kapının en alt kaporta kısmından.

İçine binerken güzel oluyor ama atik davranır hızlıca içine atlayıp oturursam hemen arkamdan kendi kapanıyor kapı 😆

Ohh miss, dışarda özel hizmetçim var sanıyorum 😆
🤣🤣🤣aynı ben valla 

 
Upvote 0
Bayırda vs kapı üstüme gelicek gibiyse bir ayağımı çıkartıp alttan destek yapıyorum döşeme kısmından değil de kapının en alt kaporta kısmından.

İçine binerken güzel oluyor ama atik davranır hızlıca içine atlayıp oturursam hemen arkamdan kendi kapanıyor kapı 😆

Ohh miss, dışarda özel hizmetçim var sanıyorum 😆
 😂😂 aynısını bende yapıyorum 

 
Upvote 0

@Nisay67 GOLFLERİN GENEL YAPISI BU SAĞLAMLIK RUHUNDA VAR ARACIN.BEĞENMİYORSANIZ SATIN C180 ALIN..

 
Upvote 0

Geri
Üst Alt