Bir kavrama degisimi hikayesi


@ali_burkay kardeş bana serviste söylenen şu. Dsg 3 parçadan oluşuyor. Kavrama, mekatronik ve şanzımanın kendisi. En çok arıza kavramadan oluyor. Biz onarım yapmıyoruz. Arızalı parçayı söküp yenisini takıyoruz. Ben söyledim dsg yazılımında değişiklik istemiyorum aynı performansı versin diye özellikşe belirttim. Tabi fabrika çıkıi ayarlarında teslim edilecek aracınız dediler. 

 

@ack937 Ben daha önce kavraması değişmiş 1.2 TSİ ile mekatroniği değişmiş 1.6 tdi kullandım, hiçbiri Şuan kullandığım 2016 1.2 TSİ kadar seri ve kararlı vites değiştirmiyordu, bunu Dsg yi uzun süre kullanan birisi anlayacaktır. 
Şuanki aracımı 46 bin de alıp 50 bin km ye getirdim, aracım ful servis bakımlı kayıtlarında kavrama ve mekatronik değişmesi yok 🧿 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ben aracımın ön burçlarını serviste yağlattım ve 400 tl aldılar 2018 yılında. İlk sene ses yoktu fakat tekrar başladı. Artık özel serviste bu sorunu çözmeye çalışacağım.

Bende dizel golf var. Dsg trafikte gerçekten anlamsız davranışlar gösteriyor. Özellikle manuelde 1.viteste yavaş kalkıp tekrar durduğumda araç silkerek duruyor. Sanki kavrama değilde başka bir sorun gibi. Bir fikriniz var mı? Not: Golf 2015 model, 76bin km de kavrama hiç değişmedi.

 
@ali_burkay  Şahsen ben iki tercihim olsa 50 bin km yapmış benzer araçlarda. serviste kavraması yenilenmiş olanını seçerim. 

 
@ack937 bu biraz şans işi 120 bin km de golf gördüm Dsg sinde bir gram sorun olmayan 🙋🏻‍♂️

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@ali_burkay bindiğiniz araç 1.2 motor ve torku hissedilmeyecek kadar az. Dsg yi tabi ki üzmez. Özellikle kuru kavrama bi dsg'yi. Aracım 1.5 tsi 150 hp ve iki motorun şanzımana uygulayacağı güç farklı. Olabilir böyle ufak sorunlar. Manuel olsa baskı balata değişirdi. Kavrama aynı şey. Sonuçta insan yapımı hepsi kusursuz olacak diye bişey yok. 

 

Geri
Üst Alt