Karteri deldim bilgisi olan varmı acaba


@ZITIPAŞA hayır fabrika çıkışı jantlar resimlerde belli olmuyo jant resmen ufalandı 

 

@Tayyip3458 yaww hocam  kazayi nasil yaptiniz? :) detayli anlatirsaniz iyi olur, biraz degisik bir kaza, ders-tecrübe olsun bize, bizde yapmiyalim aynisini

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Doverler türkiyede üretiliyor diye biliyorum kalitesi ortada gerçi orjinal diye hiç kırılmayacak diye bişey de yok heralde

 
Allah beterinden korusun, geçmiş olsun. Arkadaşlar belirtmiş lakin siz servisten şaşmayın, bir de kartere öyle bir fiyat çıkması pek mümkün değil. Yanlış anlaşma olabilir servisle aranızda.

 
@caglar_61 bildiğim dover-dijon-durban hepsi yerli üretim. Lakin markanın belirlediği alaşım ve üretim standartlarına göre üretiliyor. Yani formül tamamen vw ye ait.

 
Orijinal jant kırılmaz...

Yetkili servis kusursuz iş yapar...

Diye bir şey yok maalesef.

Ama "replika jant kullanın" demem, "özel serviste yaptırın" hiç demem.

Geçmiş olsun, Allah hepimizi korusun.

Servisin çıkaracağı fatura tutarı / 1,18 = tramer kaydı

Düzgün bir işçilik ve orijinal parçalarla tamiratı yapılmış bir araca güvenle binmenin verdiği mutluluk = paha biçilemez.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Öncelikle Geçmiş Olsun Hocam. Allah beterinden Korusun.

Arcınızın Tamir ve tadilatı için Kaskonuz da varmış zaten Servis öneririm. 

Özellikle Alt takım adına Serviste işlem yaptırmanız Çok daha sağlıklı ve isabetli olacaktır.

Kazanın oluş şekli ve resimlerden anlaşıldığı üzere ciddi bir kaza geçirmiş olmalısınız. Tekrar geçmiş olsun.

 
Gecmis olsun, bu jantin replikasi yok zaten. Jant 2 kez darbe almis, bir kaldirima vurunca, ikinciside havalanan sag taraf yere dusunce. Normal bir durum bence neyse...Yuksek ihtimal havalip yere inerken boyle oldu. Janti karsidan gelen bir arabaya vurup dagilmasi ile 1.3 ton arabanin havalanip sag on taraftan yere vurmasi ayni sey degil. Araba o kuvvet ile yere carptiginda jantin 5 koluda ciddi stres altinda kalmis ve en zayif noktalarindan kirmis. Diger turlu kazalarda alt takim parçalari koptugundan jant&teker bir butun kopuyor ama burda bir anda yere inince janti tutan elemanlar kopmamis ve janti tutmaya devam etmis. Kopamayan&absorbe edilemeyen güç de janti bu hale getirmis :)  Tabi bence bu tamamen

Altta yag karter kapagi var, muhtemelen sizinti oradan gerceklesti. 400-500₺ fiyati var. Ciddi bir durum oldugunu düşünmüyorum. Tekrar gecmis olsun.

image.jpeg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@krym araç sıkıştırması sonucu kafa kayarak yerde çakıl olması sebebiyle tamponu sürterek tam sivri tarafa sadece jantı vurdum hızım 50-60 civarı jantı vurunca araç yerden havalanarak hızlı bir şekilde oturdu ve jant tuz buz oldu bu şekilde asfalta sürüklenerek giderkende karter delindi alttan bakıldığı zaman delik görünmüyordu lifte bakıcaz aracın altına karterin durumu için 

00D3AFAA-D96B-43FB-9A28-F59851ECCA41.png

 
Jantın kırılması büyük şanssızlık. Geçmiş olsun.

 
Çok geçmiş olsun, Allah beterinden korusun. 

 

Kasko ile serviste yaptırmalısınız.
Ancak servisteki değişim ve yapım işlemlerini yakından takip etmenizi öneririm.
Servise güvenmeyin.

 

Geri
Üst Alt