merhaba, yağ konusunda bir iki kelime de ben edeyim.
turbolu araçlar için kesinlikle 15 bin km geçilmemesi kanaatindeyim. hatta 10 bin km den sonra fırsat bulunduğu anda değiştirilmelidir.
en kral yağı da koysanız, 10 bin kmde özelliğini yitiriyor ki bunu internette kullanıcı testlerinde de görebilirsiniz. özellikle tsi araçlarda NOACK (yüksek sıcaklıklarda buharlaşma) düşük yağ kullanmanız, yağ eksiltmelerinizi azaltır. yağ değişimlerini ilkbaharda yapılması , yazın yüksek sıcaklıklarda avantaj sağlar motorunuza. kışın ise kullandıkça incelen yağ, sabah aracın rahat calısmasına yardımcı olur.
turbolu araçlar için kesinlikle 15 bin km geçilmemesi kanaatindeyim. hatta 10 bin km den sonra fırsat bulunduğu anda değiştirilmelidir.
en kral yağı da koysanız, 10 bin kmde özelliğini yitiriyor ki bunu internette kullanıcı testlerinde de görebilirsiniz. özellikle tsi araçlarda NOACK (yüksek sıcaklıklarda buharlaşma) düşük yağ kullanmanız, yağ eksiltmelerinizi azaltır. yağ değişimlerini ilkbaharda yapılması , yazın yüksek sıcaklıklarda avantaj sağlar motorunuza. kışın ise kullandıkça incelen yağ, sabah aracın rahat calısmasına yardımcı olur.