Golf 7 dingil eğikliği


sarppp01

Üye
Katılım
10 Nis 2020
Mesajlar
35
Tepkime puanı
12
Konum
adana
İsim
ahmet
Herkese merhaba bir kaç ay önce golf 7 aldım aracın lastiklerini değiştirdiğimde rot ayarını yaptırırken arka dingilin eğik olduğu söylendi vw servisine götürdüğümde işçilik hariç 4 bin civarında değişim yapılabileceği söylendi özel serviste 600 tl ye düzeltileceği söyledi emin olamadım düzelttirmek ne kadar sağlıklı olur bu konuda bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

 
Hocam kaza olduğunda nasıl onarım yapılmıştı. Kasko veya trafik sigortası ile İşlem yapıldı mı? Yapıldıysa bu eksik kaldı diye sigortaya başvurun derim. Arka sizin tabirinizle dingil bir çok parçadan oluşuyor. Bağlantı parçalarından biri eğilmiş olabilir. Bazı tezgahlar var aracı üzerine alıp ölçüm yapıyorlar. Ne parçalar düzeliyor hocam. Takılmayın buna bence

 
Upvote 0

geçmiş olsun...

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Upvote 0
@İlker34 İlker hocam aracı almadan önceki sahibi kaza yapmış yandan darbe almış oda lastiği kaldırıma sıkıştırmış dolayısıyla eğmiş. araçı expertize soktuğumuzda  yamukluk çıkmamıştı yeni lastik alımında rot balanse girdiğinde meydana çıktı 

 
Upvote 0
@sarppp01  carpma sonrası eğiklik torsiyon cubugunda mi oldu yoksa amortisör yada teker ile cubuk arasındaki parçalarda mi iyi anlamak lazım.  Bunu iyi bir rot cihazı olan (hunter gibi) iyi bir ustayla bence çıkma parçalarla degisim yaparak sorunu giderebilirsiniz. Aracın olmasi gereken acılarda sapma olduğunda lastiklerin icten yada dıştan yenmesine sebep olacaktır. Rot ölçümünde arka degerleriniz ne cıktı. 

 
Upvote 0
Once duzelttirin, bu sekilde surmeyi .

Sonrada cikma, temiz arayin derim ben. Duzgun olanida cikmacilar takas olarak kabul eder bence(duzelttirdiginizi belirtin ama)

 
Upvote 0
Bu konudan çıkardığımız sonuçlar, 

Yetkili serviste toplatılmamış araçtan uzak dur,

Başına kaza bela gelirse yetkili servise git,

Experlerin yüzde 90 ı hikaye

 
Upvote 0
@Akif Nalca Akif hocam değerlerini hatırlamıyorum ama cihaz ekranda neredeyse kırmızı bölüme yaklaşmıştı.son götürdüğüm usta lastiğin içten yemeye başladığını söyledi

 
Upvote 0
@mehmetmert Biraz korkuttu beni sürmüyorum aracı.illaki çıkma temiz vardır ama hiç anlayacağım bişey de değil çok bilgim de yok açıkçası 

 
Upvote 0
Bu konudan çıkardığımız sonuçlar, 

Yetkili serviste toplatılmamış araçtan uzak dur,

Başına kaza bela gelirse yetkili servise git,

Experlerin yüzde 90 ı hikaye
Bir sey diyecegim sadece 2. Maddeye katiliyorum serviste yaptirilmasina :)  

Kaldirima cikip bile egenler, duzelttirip satiyorlar hemen araci. Tramer yok & boya yok & kayit yok & expertiz anlamiyor bu kadar soyleyeceklerim :)  

 
Upvote 0
@mehmetmert sonuçta düzeldi mi düzeldi hocam...

Testte bişey çıktı mı yok...

Elimden çıkardı mi çıkardı...

Serviste yaptırsa 4 kusur bin hasar kaydı görünecek tertemiz güvenli bi araba olacak hasarlı araba alınır mı YOK...

Sistemi öyle güzel bu gele getirdik ki insanlar artık şase yı çektiriyor işlem yok sadede diyor çekilen şase 2. Darbe de hamurdan ne farkı olur ki...

olsun ama paramıza bakalım olacak olduktan sonra sıfır arabada da olur :))))

Biz golftutkusu ailesi olarak elimizden geleni yapalım en azından sorum çıkınca al elden çıkar mantığını bırakalım üstün koru işlem yapıp kandırmak ne için 3 kuruş için sonuç birkaç can....

Varsın zarar edelim karşılikta beklemeyelim en azından arabadan can taşıyor...

Konuya gelirsek hocam orjinal sıfır almanız gerekiyor int den Araştırma yapabilirsiniz online yedek parça var onlar yönlendirebilir...

Ali hocam görse anında çözüm bulur die tahmin ediyorum ama görmedi sanırım konuyu 

 
Upvote 0

aracın kıçı ayrı gidiyor başı ayrı gidiyor diye bir durum var mı ? 

ortada  yetkili servise teslim olunacak taze bir kaza da yok ! 

geçmiş dönemde olmuş kazayı  geçmişte tramere yansımış bu durumu ben olsam tekrar hortlatmazdım. 

ortada kırık çatlak bir torsiyon arka düzen yokki ? 

yetkili servisinde yapacağı orayı büküm tezgahında düzelttirmek olmadığı durumunu kim garanti edebilir? 

ne yamuk şasiler düzeltiliyor otomotiv aleminde . 

zaten geçmişte  yaralanmış bir ekipmanı  tekrar yetkili servise sokup 4000 + işçilik  vermek bana uçuk geldi . 

aracı bu şekilde kaza geçmişli alan bundan sonrası için maliyetleri şişirmemeli   ...

zaten satarken değer kayıplı satacak , birde 4000 + işçilik  hiç kurtarmaz . 

sıfırdan  güncel alt takım dağılmalı bir kaza için tabiki yetkili servise teslim olunur.  

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Upvote 0

Geri
Üst Alt