- Katılım
- 10 Nis 2019
- Mesajlar
- 964
- Tepkime puanı
- 1,138
- Konum
- ankara
- İsim
- recep
- Araç
- Golf 7 TDİ Highline manuel
@kaskej Dsg ilk dönemde tamiri masraflı ve zordu servisler genelde aksiyon yazılımı atarlardı ben pasat'a 2 kere servise götürdüğümde dsg sesidi titremesidir bunları anlattığımda yazılım atalı düzelir yanıtını aldım düzelmedi.
Sevindirici haber şu artık eskisine göre düşük maliyetlerle tamirini yapıp garanti veren tamirciler var sanayide. Aracınız 110 binde kavraması değişmiştir büyük iktimal 7 ileri kuru tipler 80 / 100 bin arası balata bitiriyor kullanımla bu aralık değişir ama ortalaması bu km ler. Mekatronik de daha az arıza görülmesinin nedeni mekanikten çok içine konulan 2 litrelik yağdan kaynaklı.
Kafanıza takmayın söktürmeyinde cm lik mm lik ayarlarla takılan bir sistem bozulunca 3/5bin verip yaptırırsınız 50/100 bin götürür.
Vereceği konforun parasal karşılığı yok çok iyi şanzıman ben ZF dışında bir şanzıman almam orası başka
Sevindirici haber şu artık eskisine göre düşük maliyetlerle tamirini yapıp garanti veren tamirciler var sanayide. Aracınız 110 binde kavraması değişmiştir büyük iktimal 7 ileri kuru tipler 80 / 100 bin arası balata bitiriyor kullanımla bu aralık değişir ama ortalaması bu km ler. Mekatronik de daha az arıza görülmesinin nedeni mekanikten çok içine konulan 2 litrelik yağdan kaynaklı.
Kafanıza takmayın söktürmeyinde cm lik mm lik ayarlarla takılan bir sistem bozulunca 3/5bin verip yaptırırsınız 50/100 bin götürür.
Vereceği konforun parasal karşılığı yok çok iyi şanzıman ben ZF dışında bir şanzıman almam orası başka