Arkadaşlar herkese merhaba.
Başımdan geçen süreci sizler içinde tecrübe olsun diye yazıyorum.
23.06.2020 tarihinde aracımızı Doğuş Oto Kartal'a bakımlarının yapılması için teslim ettik. Araç 2015 1.4tsi comfortline DSG ve 57323km de idi. Eşimin tatil için 10 saat kadar tek yön uzun yol yapacak olması sebebi ile birkaç konudan daha yetkililere bahsettim. Standart bakımın haricinde;
1-sol yan ayna titremesi
2-dsg'nin dizeldeki gibi auto hold kapalıyken aracın yokuşlarda biraz geri kaydırma yapmasi
3-on göğüsten sadece benim duyabildigim hafif bir zırıltı sesi.
4-aracin at arabası gibi kasislerden vs geçerken gıcırtı yapması. Nefret ediyorum bu sesten.
Bu yukarıdaki problemlere de bakım sırasında bakmalarını istedim. İşler buradan sonra değişiyor artık.
Ilgilenen arkadaş bakım sırasında bunların hicbirine bakmayacağını, çok yoğun olduklarını ve bunlar için daha sonra yardımcı olabileceklerini belirttiler. Bende sadece 1. Maddenin çok önemli olduğunu ve aracın yol gideceği için ona mutlaka bakılmasını istedim. Araç o gün orada kaldı ve ertesi gün öğlen vakti beni aradılar ve arabada akünün, sileceğin ve kornanın birinin değişmesi gerektiğini belirttiler. Bende 1. Maddeyi sorduğumda bana ona zaten bakamayacaklarini ve bakmalarini istersemde arabanın 1 gün daha kalması gerektiğini söylediler. Bende iyice bu saçma durumdan dolayı sinirlendiğimden arabayı hemen teslim etmelerini ve birşeye bakmamalarını istedim. Aracı 1 saat sonra teslim ettiler ve 1.746 TL faturasını ödeyerek aracı teslim aldık.
Sonrasında eşim tatile gitti fakat gelirken sol aynanın artık gökyüzünü gösterdiğini ve sol tarafı göremediğini defalarca kez dinledim ve eşim bir şekilde İstanbul'a geldi. Bu arada Doğuş Oto yetkilileri beni memnuniyet anketi için aradıklarında gereken konuşmaları kendilerine yaptığım için marka temsilcisi beni aradı ve bizzat yardımcı olmayı teklif etti. Sağolsun, hanımefendi çok yardım sever birine benzediği için aracı Perşembe günü itibari ile tekrardan servise verdim ve ikame aracı da aldım. Yaklaşık 5 gün geçti ve araba için beni gün aşırı arayıp bugün şunu yaptik, bugün bunu yaptik, onay verirseniz böyle yapacağız diye birçok kez bilgilendirdiler.
Şuan her şey çok güzel gidiyor fakat sol ayna için 470tl değişim bedeli talep ediyorlar. Iyi niyetli yaklaşımından dolayı şuan takdirimi kazanan Doğuş Oto 470 ayna bedelini neye istiyor anlamista değilim açıkçası.
Sonuç itibari ile siz arkadaşları da bilgilendirmek, yarın öbür gün yaşayabileceğiniz problemler olursa size bir fikir vermesi açısından bunları paylaşmak istedim.
Herkese iyi akşamlar.
Başımdan geçen süreci sizler içinde tecrübe olsun diye yazıyorum.
23.06.2020 tarihinde aracımızı Doğuş Oto Kartal'a bakımlarının yapılması için teslim ettik. Araç 2015 1.4tsi comfortline DSG ve 57323km de idi. Eşimin tatil için 10 saat kadar tek yön uzun yol yapacak olması sebebi ile birkaç konudan daha yetkililere bahsettim. Standart bakımın haricinde;
1-sol yan ayna titremesi
2-dsg'nin dizeldeki gibi auto hold kapalıyken aracın yokuşlarda biraz geri kaydırma yapmasi
3-on göğüsten sadece benim duyabildigim hafif bir zırıltı sesi.
4-aracin at arabası gibi kasislerden vs geçerken gıcırtı yapması. Nefret ediyorum bu sesten.
Bu yukarıdaki problemlere de bakım sırasında bakmalarını istedim. İşler buradan sonra değişiyor artık.
Ilgilenen arkadaş bakım sırasında bunların hicbirine bakmayacağını, çok yoğun olduklarını ve bunlar için daha sonra yardımcı olabileceklerini belirttiler. Bende sadece 1. Maddenin çok önemli olduğunu ve aracın yol gideceği için ona mutlaka bakılmasını istedim. Araç o gün orada kaldı ve ertesi gün öğlen vakti beni aradılar ve arabada akünün, sileceğin ve kornanın birinin değişmesi gerektiğini belirttiler. Bende 1. Maddeyi sorduğumda bana ona zaten bakamayacaklarini ve bakmalarini istersemde arabanın 1 gün daha kalması gerektiğini söylediler. Bende iyice bu saçma durumdan dolayı sinirlendiğimden arabayı hemen teslim etmelerini ve birşeye bakmamalarını istedim. Aracı 1 saat sonra teslim ettiler ve 1.746 TL faturasını ödeyerek aracı teslim aldık.
Sonrasında eşim tatile gitti fakat gelirken sol aynanın artık gökyüzünü gösterdiğini ve sol tarafı göremediğini defalarca kez dinledim ve eşim bir şekilde İstanbul'a geldi. Bu arada Doğuş Oto yetkilileri beni memnuniyet anketi için aradıklarında gereken konuşmaları kendilerine yaptığım için marka temsilcisi beni aradı ve bizzat yardımcı olmayı teklif etti. Sağolsun, hanımefendi çok yardım sever birine benzediği için aracı Perşembe günü itibari ile tekrardan servise verdim ve ikame aracı da aldım. Yaklaşık 5 gün geçti ve araba için beni gün aşırı arayıp bugün şunu yaptik, bugün bunu yaptik, onay verirseniz böyle yapacağız diye birçok kez bilgilendirdiler.
Şuan her şey çok güzel gidiyor fakat sol ayna için 470tl değişim bedeli talep ediyorlar. Iyi niyetli yaklaşımından dolayı şuan takdirimi kazanan Doğuş Oto 470 ayna bedelini neye istiyor anlamista değilim açıkçası.
Sonuç itibari ile siz arkadaşları da bilgilendirmek, yarın öbür gün yaşayabileceğiniz problemler olursa size bir fikir vermesi açısından bunları paylaşmak istedim.
Herkese iyi akşamlar.