Spor disk hakkında.


Ate tavsiye ederim üstüne yok...

Başkent balata servis müdürü inanilmaz ilgileniyor almanya üretim ferodo isterseniz çin mali da var...

Şans eseri tanıştım ferodo bayi  müdürü ismi telefonu var isterseniz 

Motor şase numarasından yardımcı olmuştu bana çeşitleri özellikleri anlatmıştı düşünürseniz özelden yazabilirim danisirsiniz...

Şimdi reklam gibi olur ama kendisinı çok tanımıyorum fakat işinin ehli numarasını buradan paylaşmak olmaz die düşündüm 

 

Hocam gerçekten samimiyetimle harika açıklamışsınız. Ateye yöneliyorum yarın. Bakıp ne yapacağım konusunda kendileri ile gçrüştükten sonra buraya yazacağım. Sanırım oluklu alacağım.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Fren hidroliğini ihmal etmeyin., fren hidroliği disk-balata kadar önemli bir konu., her 2 yıl da bir değişmesi gerekiyor.,

Piyasada satılan standart dot4 f.hidrolikleri bizim araçlar için uygun değildir.,

VW501.14 onay sertifikası olması gerekir ve bunu sağlayan fren hidroliğini piyasa bulmak malesef çok zor.,

Dışarda fren hidroliği +işçilik 120-150 tl. arası tutuyor.,

Serviste fren hidroliği +işçilik 200 gibi tutuyor., orjinal fabrikanın koyduğu fren hidroliği kullanılıyor., servisin diğer avantajı servisler f.hidroliği değişimi otomatik hidrolik değişim cihazı ile yapılıyor., bu cihazın avantajı eski hidroliği vakum ile çekiyor aynı anda sistemin içine yeni hidroliği gönderiyor., hava yapma ihtimali yok sıfır risk!!

Bu cihaz sanayi de var mı var ama her frencide bulunmuyor., bulduk diyelim dükkana her gün 10'larca (farklı markada) araç geliyor her birinin hidrolik yağı farklı tipte., cihazın içindeki hidrolik hepsi birbiri ile karışıyor., Ama serviste standart Golf sahibi de olsanız., Golf R veya Touareg hepsinde aynı tip f.hidroliği kullanıldığı için cihazın içinde farklı bir hidrolik sıvısı olmuyor..

Fren hidroliği çok önemli bir konu., eski değişmemş hidrolik ile yeni değişmiş arasında çok ciddi fren performansı farkı oluyor

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Baho_34 Maşallah.., tak artık şu diskleri hocam :) bir de f.hidroliğini güneş görmeyen rutubetsiz bir ortamda sakla hocam.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@forzaGilles Bosch (Boş) 🤣 lar bitsin takacağım inşallah 🤗 Ustama sordum 30 bin daha gider dedi disk için ama 30 bin bekleyemem ben 🤭🤣

 
/monthly_2020_09/BBDA1E70-B770-48C2-9F03-ADBF453A15ED.thumb.jpeg.f526376f134eebee55a70f8cdbbee96b.jpeg
Bunu mu demek istediniz hocam [emoji4]
Ben bundan bulamadım ki. Bundan istiyorum aynen [emoji2957]


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
Fren hidroliğini ihmal etmeyin., fren hidroliği disk-balata kadar önemli bir konu., her 2 yıl da bir değişmesi gerekiyor.,
Piyasada satılan standart dot4 f.hidrolikleri bizim araçlar için uygun değildir.,
VW501.14 onay sertifikası olması gerekir ve bunu sağlayan fren hidroliğini piyasa bulmak malesef çok zor.,
Dışarda fren hidroliği +işçilik 120-150 tl. arası tutuyor.,
Serviste fren hidroliği +işçilik 200 gibi tutuyor., orjinal fabrikanın koyduğu fren hidroliği kullanılıyor., servisin diğer avantajı servisler f.hidroliği değişimi otomatik hidrolik değişim cihazı ile yapılıyor., bu cihazın avantajı eski hidroliği vakum ile çekiyor aynı anda sistemin içine yeni hidroliği gönderiyor., hava yapma ihtimali yok sıfır risk!!
Bu cihaz sanayi de var mı var ama her frencide bulunmuyor., bulduk diyelim dükkana her gün 10'larca (farklı markada) araç geliyor her birinin hidrolik yağı farklı tipte., cihazın içindeki hidrolik hepsi birbiri ile karışıyor., Ama serviste standart Golf sahibi de olsanız., Golf R veya Touareg hepsinde aynı tip f.hidroliği kullanıldığı için cihazın içinde farklı bir hidrolik sıvısı olmuyor..
Fren hidroliği çok önemli bir konu., eski değişmemş hidrolik ile yeni değişmiş arasında çok ciddi fren performansı farkı oluyor
Fren hidroliğini serviste yeni değiştirdim hocam



Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
[mention=520]forzaGilles[/mention] /monthly_2020_08/IMG20200429091421.thumb.jpg.40a48f45b5fe1e939751f5cca9db3801.jpg/monthly_2020_08/IMG20200429091437.thumb.jpg.b80ffb0969be2e6930485432e29c7c98.jpg
Ate'mi dediniz [emoji2960][emoji3526] Ben aldım hevesle takılacağı günü bekliyorum [emoji3060]
Hocam maliyet nedir?


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
@Efe Kagan Hasbek Şuan 3000. Ben Ön ve Arka Performanslı fren diski,balata ve performanslı fren hidroliği aldım.

 
Fren hidroliğini ihmal etmeyin., fren hidroliği disk-balata kadar önemli bir konu., her 2 yıl da bir değişmesi gerekiyor.,

Piyasada satılan standart dot4 f.hidrolikleri bizim araçlar için uygun değildir.,

VW501.14 onay sertifikası olması gerekir ve bunu sağlayan fren hidroliğini piyasa bulmak malesef çok zor.,

Dışarda fren hidroliği +işçilik 120-150 tl. arası tutuyor.,

Serviste fren hidroliği +işçilik 200 gibi tutuyor., orjinal fabrikanın koyduğu fren hidroliği kullanılıyor., servisin diğer avantajı servisler f.hidroliği değişimi otomatik hidrolik değişim cihazı ile yapılıyor., bu cihazın avantajı eski hidroliği vakum ile çekiyor aynı anda sistemin içine yeni hidroliği gönderiyor., hava yapma ihtimali yok sıfır risk!!

Bu cihaz sanayi de var mı var ama her frencide bulunmuyor., bulduk diyelim dükkana her gün 10'larca (farklı markada) araç geliyor her birinin hidrolik yağı farklı tipte., cihazın içindeki hidrolik hepsi birbiri ile karışıyor., Ama serviste standart Golf sahibi de olsanız., Golf R veya Touareg hepsinde aynı tip f.hidroliği kullanıldığı için cihazın içinde farklı bir hidrolik sıvısı olmuyor..

Fren hidroliği çok önemli bir konu., eski değişmemş hidrolik ile yeni değişmiş arasında çok ciddi fren performansı farkı oluyor
@forzaGilles'e tamamen katılmakla birlikte ek olarak kendi aracımda kullandığım Motul RBF660'ı şiddetle tavsiye ederim. DOT 5.1'den de fazla ısı dayanımı var ve frenleriniz bayram ediyor. Ankara için vakumlu makine ile değişim yapabileceğiniz yer önerebilirim.

 
[mention=520]forzaGilles[/mention]'e tamamen katılmakla birlikte ek olarak kendi aracımda kullandığım Motul RBF660'ı şiddetle tavsiye ederim. DOT 5.1'den de fazla ısı dayanımı var ve frenleriniz bayram ediyor. Ankara için vakumlu makine ile değişim yapabileceğiniz yer önerebilirim.
Hocam ankarada değilim malesef..


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 
bf64e0925da97455e74f97946bf160d1.png


Jantın 1 haftalık 30 km sürüş sonrası hali.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20200916/bf64e0925da97455e74f97946bf160d1.png

Jantın 1 haftalık 30 km sürüş sonrası hali.


Tapatalk Pro kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yani.. forumda bir çok durban kullanan var. Yalnızca 30km'de jantlarınız bu hale geliyorsa bence hava kanallı disk, delikli disk değil de balatalar la ilgili birşey olabilir, havalandırma kanalları ile ilgili birşey olabilir vs. 30km dediğiniz nedir ki, bu kadar balatayı yontup jantı siyaha boyayacak. Ben disklerinizin kanallı olsa da, delikli olsa da bu görüntüden kaçabileceğinizi düşünmüyorum. Bu biraz olağan dışı

 

Geri
Üst Alt