Lastik yarılmış ve hareket edemeyecek durumda ya da yedek lastiği olmayan veyahut varsa dahi değiştirme becerisi olmayan bir sürücü olduğunu düşününce tecrübesiz bir erkek ya da bir kadın olabilir (kadınlar değiştiremez demiyorum), kasko aranız, çekici ya da lastikçi yönlendirme vs. hizmeti yönlendirilir.Çok geçmiş olsun.
Bu tarz bir durumda jant da hasar almış olsa. Kaskodan yaptırma durumları olabiliyor mu? Kasko belki peşine düşüp faturayı karayollarına kesebilir mi ?
Bilmediğim için soruyorum. İlk defa bu sene kasko yaptırdım çünkü
Okurken koku burnuma geldi resmen.İşin ilginç tarafı beni en çok zorlayan arabayı durdurduğum yerde lastiği sökmeye başlayınca fark ettim tam lastiğin yanında bi hayvan ölmüş öyle pis kokuyordu ki şimdi ayağımla iteklesem altından daha pis koku gelecekti ondan lastiği değiştirmem 10 dk bile sürmedi. Burnunun direği kırıldı
Lastik için cepten yaptırmak daha karlı doğru.Lastik yarılmış ve hareket edemeyecek durumda ya da yedek lastiği olmayan veyahut varsa dahi değiştirme becerisi olmayan birisi olduğunuzu düşününce sürücüsü bir kadın da olabilir(kadınlar değiştiremez demiyorum), kaskonuzun arayıp çekici ya da lastikçi yönlendirme vs. hizmeti vardır. Ayrıca kaskodan da jant vs. hasar görmüşse zararı karşılar. Ancak lastik için kullanım ömrü ve yıpranma gözönünde bulundurularak ödeme yapmaz ya da düşük bir meblağ öder.
53 mü yazıyor? yanlış yazdınız sanki@agacmalzeme geçmiş olsun hocam. Bu ince stepnenin ölçüsünü ben de merak ettim bilgi verebilir misiniz diğer 3 jantınız dijondu değil mi? Çekme sekme zıplama yaptı mı?
Ayrıca düşünürseniz 5317 tarihli diş durumu iyi primacy 4 takımı var bende de
Ha bana sorarsanız çıkma öylesine bir lastik alıp yaz gelirken yeni tarihli takım fırsatlarını değerlendirin.
Bu durumda kâr söz konusu değil. Yani 1000km kullanılmış 1-2 aylık bir lastik olsa tamamına yakınını karşılayabilir. Ancak ömrü dolmuş bir lastiği karşılamama durumu söz konusu.Lastik için cepten yaptırmak daha karlı doğru.