Lastik hasarı



@bf417 hocam lastik bu sonuçta, arabayı taşıyan temel organlardan biri. Sıfır bile olsa lastik nerde ne olacağı belli olmaz. Eğer lastiğin hasar alan kısmının derinliği fazla ise değiştirmenizi tavsiye ederim. Sıkıntı çıkarmayadabilir şans işi birazda bu işler. Kabak lastikle ömür geçirenlerde var sonuçta belli olmuyor bu işler :D

 
@bf417 Hocam lastikçi değilim ama teorik olarak bakacak olursak “zincirin gücü, en zayıf halkası kadardır” diye bir söz var. Normal kullanımda belki hiç sorun çıkarmayabilir ama yüksek hızda giderken farketmediğiniz bir çukurda patlayıp büyük kazalara yol açma ihtimalini düşünerek lastiği değiştirmek bence daha mantıklı bir seçim olur. En azından aracı o kuşkuyla kullanmaya değmez. 

 
@bf417 yırtıktan sıkıntı çıkmazda sanki orada bir delik var gibi, liflere/tellere kadar indiyse o delik lastiğin değişmesi lazım.

 
Patladı paylayacak kuşkusu içimi kemireceğine değiştireyim daha iyi aklıma takılıyor sonra taa alişana kadar gidiyor aklım.

 
bende kaldirima surtmustum baya bi parca siyrildi hatta kopartip attim o parcayi 3 cm kadar lastikciye gosterdim hic hirsey olmaz bundan dedi


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
Janta yakın kısımlarda pek önemsemiyorum. Aynı durum yeni aldığım lastikte başıma gelmişti fakat 2 yıl sorunsuz kullandım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
@bulentguzel @JrQuen riske girmedim yeni lastik aldım 2 tane good year f1 asym 5

lastik fiyatları aşırı artmış 225 ebata 750 800 fiyat çekiyorlar sonumuz hayrola.

 
@bf417 yapmanız gerekeni yapmışsınız.Araç güvenliğini;  ihtimalere bırakmak hele hele araç içindekileri ve dışındakileri riske atmamak sorumluluk bilincinin gereğidir.

Güle güle yol yapın..

 

Geri
Üst Alt